• nhaja ik heb de laatste tijd al ondervonden dat er steeds meer mensen afhaken, waarom?
    vinden ze/jullie de muziek plots neit meer goed?
    Vinden ze/jullie het niet meer nieuw genoeg?
    Vinden ze/jullie je belachelijk ofzuw?
    of komt eht omdat ze steeds naar Amerika gaan?

    Als het dat laatste is;

    TH kan er zelf niets aan doen dat ze er heen gaan, dat bepaalt dat platenmaatschappij ding, oké zij kunnen zeggen;' wij willen niet' maar dan is de kans groot dat ze zeggen, 'dan is het gedaan met TH' ofzuw ik vind het gewoon raar dat plots iedereen afhaakt en als je het niet met me eens bent dat boeit me geen reet!


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser

    Ik ni,ik ben en blijf fan.

    Ik ben nog altijd fan hoor! Maar ik vindt het wél jammer dat ze vaker in Amerika zijn! ik gun ze dat wel..maar ik ga ze missen!

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Já, dat snap ik ook niet... Ik blijf ook fan.

    Ik ben wel fan, maar ik wil eigelijk nu wel eens wat anders horen dan de 3 albums die ik nu echt uit mijn hoofd ken. En aangezien dat album steeds uitgesteld wordt, luister ik steeds minder naar Tokio Hotel. De oude liedjes beginnen mij de keel uit te komen. Als hun nieuwe album komt luister ik er waarschijnlijk weer veel meer naar.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik ben nog altijd fan!
    Maar ik dnek dat het door dat Amerika gedoe komt, je weet wel, uit het oog, uit het hart.


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Ik ben wel fan, maar ik wil eigelijk nu wel eens wat anders horen dan de 3 albums die ik nu echt uit mijn hoofd ken. En aangezien dat album steeds uitgesteld wordt, luister ik steeds minder naar Tokio Hotel. De oude liedjes beginnen mij de keel uit te komen. Als hun nieuwe album komt luister ik er waarschijnlijk weer veel meer naar.


    ja dat snap ik nou ook wel, maar ik zie hier op Q. steeds ùeer mensen met op hun pro; IK WAS FAN!

    hallo, waarom?

    Je kan toch niet op 1.2.3 geen fan meer zijn :S


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser

    (...)

    ja dat snap ik nou ook wel, maar ik zie hier op Q. steeds ùeer mensen met op hun pro; IK WAS FAN!

    hallo, waarom?

    Je kan toch niet op 1.2.3 geen fan meer zijn :S


    Waarschijnlijk wel, dus. Maar ik ben het met GeeszBERT eens.


    -

    Is dit naar aanleiding van mijn topic ofzo? o_O


    -

    Mijn vriendin was eerst ook fgan zoals mij, dat is langzaam geminderd, en nu is ze geen fan meer (zegt ze) maar ze haat ze niet ofé, maar ze vind het nu gewoon een band zoals ieder ander =D

    (...)

    Waarschijnlijk wel, dus. Maar ik ben het met GeeszBERT eens.

    Ik ook.:'D


    ok

    Is dit naar aanleiding van mijn topic ofzo? o_O

    neen, helemaal niet maar ik ben al een stuk of 5 pro's tegen gekomen waar op staat ik was fan en ik ken ook een heleboel mensen die eerst fan waren en van de 1 op andere dan niet mee :S


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser

    Het zakt af omdat ze zoveel in het buitenland zijn. Bij velen staat het nu op een laag pittje, maar ik denk als hun nieuwe album enzo er weer is, dat ze weer gaan touren dat het wel weer op komt. Want eenmaal fan altijd fan, want je blijft de muziek altijd leuk vinden, drm werd je immers fan :Y)

    Maar ik ben het er ook wel mee eens, want ze zijn echt heel veel in amerika, dat ze ons wat laten zitten. Want die party die zou gegeven worden enzo hoor je echt niks meer van x)


    ~

    (...)
    Ik ook.:'D



    Yeeeeey. Mensen zijn het met mij eens. :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Hmm.. tja. Ik word eerlijk gezegd een beetje gek van de fans. Altijd maar Bill dit Tom dat. Echt ik heb af en toe het idee dat ze verder geen leven meer hebben ofzo. Ik irriteer me daar gewoon vreselijk aan. En bovendien, kunnen ze nu niet na anderhalf jaar eens een nieuw album uitbrengen? Nee, ik ben absoluut geen die hard fan. Maar ik ben wel een échte fan, die van de muziek houd, en niet speciaal van de jongens zelf.


    Life is hard and then we die

    (...)
    neen, helemaal niet maar ik ben al een stuk of 5 pro's tegen gekomen waar op staat ik was fan en ik ken ook een heleboel mensen die eerst fan waren en van de 1 op andere dan niet mee :S


    O, oke. Ik schrok al. :')


    -