• nhaja ik heb de laatste tijd al ondervonden dat er steeds meer mensen afhaken, waarom?
    vinden ze/jullie de muziek plots neit meer goed?
    Vinden ze/jullie het niet meer nieuw genoeg?
    Vinden ze/jullie je belachelijk ofzuw?
    of komt eht omdat ze steeds naar Amerika gaan?

    Als het dat laatste is;

    TH kan er zelf niets aan doen dat ze er heen gaan, dat bepaalt dat platenmaatschappij ding, oké zij kunnen zeggen;' wij willen niet' maar dan is de kans groot dat ze zeggen, 'dan is het gedaan met TH' ofzuw ik vind het gewoon raar dat plots iedereen afhaakt en als je het niet met me eens bent dat boeit me geen reet!


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser

    Hmm.. tja. Ik word eerlijk gezegd een beetje gek van de fans. Altijd maar Bill dit Tom dat. Echt ik heb af en toe het idee dat ze verder geen leven meer hebben ofzo. Ik irriteer me daar gewoon vreselijk aan. En bovendien, kunnen ze nu niet na anderhalf jaar eens een nieuw album uitbrengen? Nee, ik ben absoluut geen die hard fan. Maar ik ben wel een échte fan, die van de muziek houd, en niet speciaal van de jongens zelf.


    ja oké ze mogen dringend met dfat album komen ja
    --' dat vind ik ook want steeds dat uitstellen, maar als je eenmaal fan bent kan je toch niet van de 1 op andere dag géén fan meer zijn :S Dat vind ik dus zo raar!


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser

    Weetje,
    dat vraag ik mij ook af.


    We'll never be as young as we are tonight

    (...)

    ja oké ze mogen dringend met dfat album komen ja
    --' dat vind ik ook want steeds dat uitstellen, maar als je eenmaal fan bent kan je toch niet van de 1 op andere dag géén fan meer zijn :S Dat vind ik dus zo raar!
    Nou, het kan zijn dat ze zijn afgekickt, en dan komt er een dag dat ze het niet meer zijn ^^


    Life is hard and then we die

    Weetje,
    dat vraag ik mij ook af.


    Nha ik dus ook :S ze zitten hier wel te zeveren en zagen dat TH ons in de steek laat, nou die dat dat zeggen en die dat afhaken als fan laten TH in de steek!!


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser

    Sorry ik haak niet af tokio hotel voor nu voor later voor altijd <3


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Mijn ma en pa zijn 3 dagen in duitsland, en een vriendin van mij is fan en ze vond dat zo leuk; maar ik zei wel "ze zijn wel ni europa voor de moment he" en dat vond ze wel ajmmer

    Maar ik zou het niet weten waarom er zo veel afhaken?


    everything you imagined, and more...

    Omdat sommige kinderen hier zich verlaten voelen omdat het management wat meer datums in Amerika heeft geplaatst -_-"

    Wat ik dus raar vind, aangezien dat Amerika evenveel recht heeft op hen als ieder ander persoon


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    Laat mensen afhaken. Is hun keuze, hun mening. Heb daar gewon respect voor.
    Wat maakt het jou nou uit?
    Zie het zo: Kom je alleen maar dichtbij ze.

    TH is the best!
    TH fan fur immer!
    Wat ze ook verkeerd doen, ik bedoel, Britney Spears deed ook zoveel verkeerd, maar ze heeft nog steeds fans. Dus wat TH ook verkeerd doet, ik blijf een fan!

    Mij boeit het niet echt dat fans afhaken, ik denk dat ze dan niet echt fans waren.. Ik ben fan en ik blijf fan,, ho0p ik ^^'' TH is v0or mij niet een band als zoals ieder ander..
    En als mensen nu afhaken en wnr de nieuwe cd er is en TH weer concerten geeft in Europa, ineens weer hun gr0otste fans zijn, denk ik dat die mensen gwn aandacht nodig hadden..
    Toch m0et iedereen zelf weten of ie afhaakt of fan blyft.. =]


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    Bij mij was het een fase ofzo. Mag je me fakefan noemen, ik weet niet of ik dat wel als een belediging zie.
    Heb andere muziek gevonden die ik veeeeeuuul beter vind. Vind het gewoon niet leuk meer.


    Mew <3

    vinden ze/jullie de muziek plots neit meer goed?
    Vinden ze/jullie het niet meer nieuw genoeg?
    Vinden ze/jullie je belachelijk ofzuw?
    of komt eht omdat ze steeds naar Amerika gaan?

    Niet om 1 van deze redenen hoor. Ik ben gewoon geen super fan meer enzo. Ze worden te commercieel er zijn te veel monsoon sletten die alleen op de Kaulitzen afkomen. En denken dan ook nog dat Bill ouder is. Beweren dat ze verliefd op ze wezen enal. En de muziek begint saai te worden nouja ik ben toe aan nieuwe nummers enzo.


    I do not hook up.

    IK WAS, BEN EN BLIJF VOOR ALTIJD FAN, WAT ER OOK GEBEURT!!!...(H)
    Ik ben een TROUWE fan(H)
    [/MENING]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Al Die 'Fans' Die nu afhaken zijn nooit echte fans geweest mening

    Tokio Hotel Fan Ben je niet voor even, maar voor het leven. (H)


    Tom and Georg could write a bad romance.

    ik ben ook nog steeds fan Ö
    alleen laat ik het minder merken nu :Y)
    omdatik eindelijk in een goeie klas zit, die weet dat ik th fan ben, maar blij is dat het bij 2 mappen en af en toe een t-shirt onder mijn pull blijft XD