• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.


    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    VOL
    Boys:

    - Amen Raphael Elyon [Zang]
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar]
    - Jermaine Jean Adams [Visagist]
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar]
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model]
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur]
    - Dwayne Renolds [Model]
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang]
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument]
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie]
    - Gereserveerd voor FingerNiall

    VOL
    Girls:

    - Chayenne Sharona Avery [Actrice]
    - Nana Shizuko Rose [Zang]
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model]
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans]
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver]
    - Liberty April Ramirez [Van alles]
    - Hailey Robberts [Zang]
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren]
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet]
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans]


    Wel:
    - Matthew - Leya - Cheryl
    - Liberty - Taylor
    - Hailey - Elianne

    Niet:
    - Chayenne - James
    - Amen - Nana
    - Alexander - Christian
    - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [RPG] Crescendo High


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    IHeartMusicc schreef:
    (...)

    True, en ik denk dat je een stoel tegen je kop aan krijgt van Liberty. Dit is toch al emotioneel gezien een wrak.

    [Wauw, niet alleen drama, maar ook een bitchfight. :'D You know she is gonna hit back, like, ten times harder, right? (cat)]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dwayne Renolds

    Nadat ik uit het zwembad was gekomen en mijn neus wat had verzorg, die gelukkig niet gebroken was, wandelde ik nonchalant langs buiten naar het straflokaal waar iedereen zat.
    Ik ging net buiten het gezichtsveld van de leerkracht staan, maar wel in het zicht van Amen, gewoon omdat ik het niet kon laten om hem nog een allerlaatste keertje uit te dagen.
    Een brede, arrogante grijns sierde mijn gezicht terwijl ik naar mijn neus wees en vervolgens mijn duim opstak zodat hij wist dat alles nog in orde was.
    Mijn ogen schitterden terwijl ik hem in zijn gezicht een beetje uitlachte dat hij in het straflokaal zat en ik niet terwijl ik wel de aanleiding was geweest.
    Al snel kreeg ik er echter genoeg van en besloot om terug te keren naar het zwembad, waar ik mijn handdoek eerder die dag had achtergelaten.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [but guys, i LOVE drama *gaat typen*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Talisman schreef:
    (...)
    [Wauw, niet alleen drama, maar ook een bitchfight. :'D You know she is gonna hit back, like, ten times harder, right? (cat)]


    Hangt ervan af tegen wie het komt. Het kan gemakkelijk tegen Dwayne aankomen, oh wacht, dat vind Nana ook niet leuk ahahah nou tja, dat wordt nog eens leuk. Maar dat zien we nog wel.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ik ga snel even de douche in]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Christian Hamilton
    Voor ik wist werd ik besprongen.
    ‘Ha-ha-ha! Payback time! Wat heb ik gehoord hé, vriend? Heb je dingetjes over mij aan je lieve broertje door verteld?’ grinnikte ze nep-kwaadaardig.
    "Nanaaa!" riep ik enthousiast. "Natúurlijk vertel ik mijn broertje álles over de lekkere wijven hier op school."
    Ik knipoogde naar Nana en sloeg een arm om haar heen.
    "Dus jullie kennen elkaar, hmm?"
    Ik keek Nevil aan met een veelzeggende blik.
    "Pas maar op Nevvie, Nana is een pittig meisje. Rawr."
    Het boeide me niets dat ik daar zo stond in mijn boxer. Zo kon ik tenminste mijn spieren showen.


    Me so good.

    amen Raphael Elyon
    Dwayne. toen hij in mijn gezichtsveld verscheen voelde ik me weer helemaal woedend worden. Oh zodra ik dat gastje alleen krijg zal hij dit zich berouwen.
    'Ik kan mijn emoties niet onder controle houden.'
    mijn handen zijn weer vuisten en mijn ogen spleetjes als ik Liberty's stem hoor. Stom verbaasd kijk ik naar het meisje.
    'Je kan ze niet onder controle houden?' fluister ik, één arm rond haar. 'Niet benoemen, jezelf niet begrijpen?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Alexander

    'Hmm.. Gitaar, blokfluit heb ik moeten leren, trompet, en viol sins kort' Andwoord ik, mischien waren het er meer maar dan was ik het vergeten, mijn ouders hadden veel instrumenten in ons huis laten liggen van toen zij klein waren.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hailey Robberts
    'zo zo, muzikale jongen dus?' zeg ik. Iedereen hier was vast veel muzikaler, en ik speel alleen maar piano. Hij moet het vast raar vinden dat ik hier zit als ik maar een instrument bespeel. Ik ben hier pas een dag en mijn zelfvertrouwen is nu al sterk gedaald.

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 19:38 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Nana Shizuko Rose
    ‘Nanaaa! Natúurlijk vertel ik mijn broertje álles over de lekkere wijven hier op school.’ Hij knipoogde naar mij en sloeg een arm om mij heen.
    ‘Dus jullie kennen elkaar, hmm?’ Ik wou er wat op terug zeggen, maar ik deed het maar niet. Ik weet niet zeker hoe hij het op zou vatten en dat wilde ik niet riskeren.
    ‘Pas maar op Nevvie, Nana is een pittig meisje. Rawr.’
    Ik lachte en sloeg hem voor zijn hoofd. ‘Doe normaal man, je broertje schaamt zich zeker dood voor je. I know I will.’ Lachte ik weer, waarna ik mijn arm om zijn nek deed en hem naar beneden trok, terwijl ik met mijn andere vrije hand zijn hoofd knokkelde. ‘En wat doe jij in je boxer, hé, jongen? Heeft deze boy weer meisjes aangerand?’ Grinnikte ik.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Liberty April Ramirez

    Met mijn blik nog steeds op mijn vingers gericht fluisterd hij iets. Ik knik instemmend en hij gaat verder, 'Niet benoemen, jezelf niet begrijpen?' Ik knik verbaasd maar voel hoe mijn tranen weer komen. Ik vervloek mezelf even en weet niet wat te doen. Weggaan en me weer verstoppen? Of hier blijven en uitbarsten met ik weet niet wat voor gevolgen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ik moet even heel snel wat doen, maar ik ben als het goed is zo weer terug -,- *geeééén zin*]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Amen Raphael elyon
    Ik zag de tranen al in haar ogen staan en hou haar iets steviger vast.
    'Ik begrijp het.' ik haal één hand door mijn haar, mijn ogen op het plafond gericht. Verder kon ik haar nu zeer moeilijk helpen. ze moest het er uit laten, in privacy.
    ik druk een kus op het topje van haar hoofd om haar te kalmeren.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Christian Hamilton
    ‘Doe normaal man, je broertje schaamt zich zeker dood voor je. I know I will.’ lachte ze weer, waarna ze haar arm om mijn nek deed en me naar beneden trok, terwijl ze met haar andere vrije hand mijn hoofd knokkelde. ‘En wat doe jij in je boxer, hé, jongen? Heeft deze boy weer meisjes aangerand?’ Grinnikte ze.
    "Ik doe niet aan aanranden, ik doe liever meisjes verkrachten," zei ik zo onschuldig mogelijk.
    Mijn sigaret had ik uitgeduwd op de tafel.
    "Jammer genoeg mag je niet in een speedo door de school rennen," zei ik met een pruillipje.
    Ik ging op de tafel van Nevil zitten en trok Nana bij me op schoot.
    "Nanie, ik heb je gemist meid. Wat heb je allemaal uitgespookt en met wie?"


    Me so good.

    Alexander

    'Zijn vast mensen die meer kunnen' 'Alleen als je je verveeld bij mij thuis is het enigste wat ik kan doen of naar mijn zusjes of broertje toe of spelen' Zeg ik glimlachend, ik woonde in een groot huis omdat mijn ouders best rijk waren, alleen waren ze alletwee vrijweinig thuis waardoor ik vaak alleen met mijn zusjes en broertje bleef.


    Don't be like the rest of them, darling