• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.


    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    VOL
    Boys:

    - Amen Raphael Elyon [Zang]
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar]
    - Jermaine Jean Adams [Visagist]
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar]
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model]
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur]
    - Dwayne Renolds [Model]
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang]
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument]
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie]
    - Gereserveerd voor FingerNiall

    VOL
    Girls:

    - Chayenne Sharona Avery [Actrice]
    - Nana Shizuko Rose [Zang]
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model]
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans]
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver]
    - Liberty April Ramirez [Van alles]
    - Hailey Robberts [Zang]
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren]
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet]
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans]


    Wel:
    - Matthew - Leya - Cheryl
    - Liberty - Taylor
    - Hailey - Elianne

    Niet:
    - Chayenne - James
    - Amen - Nana
    - Alexander - Christian
    - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [RPG] Crescendo High


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    wrong RPG o.o

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 19:15 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nevil Hamilton
    Toen ik bijna mezelf was aan het wurgen van eenzaamheid en verveling gign de deur van het straflokaal open en kwam mijn broer binnenlopen.
    "Welcome to the dark side my brother!" riep hij en hij kwam op me aflopen.
    Toen pas viel me op dat hij alleen een natte boxer droeg.
    "Hoe moet ik dit tegen mam vertellen?" jammerde ik.
    Chris trok een wenkbrauw op en ging op de lessenaar zitten. Hij pakte een sigaret en stak die aan. Hij nam een trekje en blies de rook in mijn gezicht.
    "Chill bro. Mam hoeft het toch niet te weten te komen? Waarom zit meneer hier eigenlijk?" vroeg Chris.
    "Lange heeft me betrapt op nablijven. Je weet wel, Lange, de leraar die."
    Ik werd bruut onderbroken door Chris.
    "Die leraar die je van een ladder had afgeduwd? Dat was echt geniaal Nev. Die vent heeft al zó lang de pik op mij. Jammer genoeg voor jou dat wij twee familie zijn."
    Ik zuchtte diep en ging onderuitgezakt op de stoel hangen. De bel ging en ineens stroomde het straflokaal vol.

    [Zo leuk hoe verschillend mijn jongens zijn :3]


    Me so good.

    [Ik wilde eventjes vragen of jullie iets trager konden reageren op elkaar:W. Elke dag wanneer ik thuis kom van school heb ik enkele pagina's vol in mijn inbox van alleen deze RPG wat het dus moeilijk maakt om nog te volgen. Kan iemand me even snel een samenvatting geven zodat ik weer kan inspringen?]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Alexander

    'Hoelang speel je al piano?' Vraag ik nieuwschierig, ik wist niets anders om te vragen of te zeggen en was best nieuwschierig naar de mensen die bij mij in de klas zouden zitten dit jaar.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leannan schreef:
    [Ik wilde eventjes vragen of jullie iets trager konden reageren op elkaar:W. Elke dag wanneer ik thuis kom van school heb ik enkele pagina's vol in mijn inbox van alleen deze RPG wat het dus moeilijk maakt om nog te volgen. Kan iemand me even snel een samenvatting geven zodat ik weer kan inspringen?]


    Dwayne werd geslagen, Nana sleurde hem weg, ze zitten nu in eht straflokaal 8D nou, Amen. waar Nana is, i don't know


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Zit Amen én Dwayne in het straflokaal? Of alleen Amen? :') ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Okay, here comes a lá Nana. Ghihi. (cat)]


    Nana Shizuko Rose
    Hij knikte en nadat hij me een kusje in mijn hals had gegeven, liep hij het straflokaal binnen en ging naast Liberty zitten. Ik liep ook naar binnen en wierp een blik op hun, Liberty was een direct meisje, misschien hoe ik zelf ook gereageerd zou hebben – al zou het met wat meer irritatie zijn – maar toch. Waarom was ze nu dan zo… gebroken?
    Ik keek verder de klas rond en zag Nevil en Chris. Haha! Chris, payback time, my mate. Ik grinnikte kwaadaardig en rende op hem af, waarna ik hem op zijn rug sprong en zijn haar door de war haalde met mijn handen. ‘Ha-ha-ha! Payback time! Wat heb ik gehoord hé, vriend? Heb je dingetjes over mij aan je lieve broertje door verteld?’ Grinnikte ik nep-kwaadaardig naar hem.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Leannan schreef:
    [Zit Amen én Dwayne in het straflokaal? Of alleen Amen? :') ]

    [Amen, Liberty, Nana, Nevil en Chris volgens mij, verder niemand van de personages..]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hailey Robberts
    'al mijn hele leven' zeg ik. 'tenminste dat zeggen mijn ouders, wat voor instrument speel jij behalve de piano?' vraag ik dan om niet zo saai over te komen. Tot nu toe heb ik alleen nog maar vragen beantwoord.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Leannan schreef:
    [Zit Amen én Dwayne in het straflokaal? Of alleen Amen? :') ]


    Dwayne mag er ook zitten van mij, als hij dat wilt. 8D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Dwayne mag er ook zitten van mij, als hij dat wilt. 8D


    [Gni, ik laat hem nog wat uitdagen ^^]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Liberty April Ramirez

    Hij haalde wat schrijf gerei uit zijn tas en aarzelend wou ik het pakken maar deed het toch niet. Ik schudde mijn hoofd. Vroeger schreef ik altijd alles op maar sinds ik me echt met muziek heb gefocust heb ik dat achterwege gelaten. Zonder hem aan te kijken begon ik toen zacht te praten, 'Ik kan mijn emoties niet onder controle houden,' Mijn stem klonk emotioneel. Heel erg. Ik voelde de tranen achter me branden en met veel moeite probeerde ik die in te houden.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Btw, ehh sorry voor late post moest even snel koken ;d]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Leannan schreef:
    (...)

    [Gni, ik laat hem nog wat uitdagen ^^]

    [Waarom dacht ik dat al...? -zucht- I don't think Nana is going to like that. Drama all over again?]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Talisman schreef:
    (...)
    [Waarom dacht ik dat al...? -zucht- I don't think Nana is going to like that. Drama all over again?]


    True, en ik denk dat je een stoel tegen je kop aan krijgt van Liberty. Dit is toch al emotioneel gezien een wrak.


    The duty of youth, is to challenge corruption.