• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.


    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    VOL
    Boys:

    - Amen Raphael Elyon [Zang]
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar]
    - Jermaine Jean Adams [Visagist]
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar]
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model]
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur]
    - Dwayne Renolds [Model]
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang]
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument]
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie]
    - Gereserveerd voor FingerNiall

    VOL
    Girls:

    - Chayenne Sharona Avery [Actrice]
    - Nana Shizuko Rose [Zang]
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model]
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans]
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver]
    - Liberty April Ramirez [Van alles]
    - Hailey Robberts [Zang]
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren]
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet]
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans]


    Wel:
    - Matthew - Leya - Cheryl
    - Liberty - Taylor
    - Hailey - Elianne

    Niet:
    - Chayenne - James
    - Amen - Nana
    - Alexander - Christian
    - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [RPG] Crescendo High


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Naar wie mag ik Diana sturen?]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Hailey Robberts
    'dan leer je het inderdaad snel' zeg ik glimlachend terug. Ik had meestal wel wat te doen, meestal ging ik in mijn -zeldzame- vrije tijd sporten. Wat ook niet altijd heel leuk is om in je eentje te doen. In dat opzicht lijkt het me wel leuk om een broertje of zusje te hebben, dan heb je altijd iemand.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Liberty April Ramirez

    Woede, verdriet, angst, eenzaamheid. Allemaal emoties borrelde zich op, 'Hoe weet jij nou wat ik voel,' snauw ik. Meteen krijg ik spijt en wordt het moeilijker om de tranen binnen te houden, 'Sorry,' piep ik nog en sta op uit zijn greep en ren weg terwijl ik mijn tas hier laat. Ik hoor mijn leerkracht nog wat roepen, 'Liberty Ramirez blijf zitten of je haalt nog een uur in!' Voor ik het lokaal uit ben roep ik hem nog wat na, 'Net alsof het me nog iets boeit wat u wel of niet doet,' snauw ik en ren weg. Weg naar de enigste plek waarvan ik zeker weet dat er niemand is. De kleine toneelzaal waar ik eerst was. Als ik me verberg achter de grote vleugel barst ik uit. Ik smijt met de resterende stoelen, krukjes en andere dingen, ik begin luid te snikken en mijn tranen lopen op volle gang.
    Uitgeput ga ik weer zitten en probeer mezelf te kalmeren. Uit automatisme begin ik simpel weg het liedje dat me altijd is bijgebleven te spelen op de piano. Het komt met trillende vingers maar toch vloeiend eruit en zachtjes begin ik te zingen. De muziek kalmeert me, ook al speel ik het zelf terwijl de tranen toch over mijn wangen blijven stromen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Amen Raphael Elyon
    'Liberty Ramirez blijf zitten of je haalt nog een uur in!'
    'Jesus, je zou denken dat ik vrouwen afstoot vandaag,' mompel ik tegen mezelf. Nana rende ook alw eg, meerdere keren. ik sta op en loop naar de leerkracht.
    Één volle minuut van gladde praatjes later loop ik met een gang pasje weg. Easy. Nu Liberty zoeken. Het deed me erg denken aan het gedoe met nana. ik controleerde weer ieder lokaal, fluisterzingend.

    Uiteindelijk vind ik haar, in één van de kleine toneelzaaltjes. ik sluit de deur achter me, stilletjes, en loop naar haar toen.Ze huilt. stilletjes ga ik naast haar zitten. Ze zingt, ze speelt op de piano. ik onderbreek haar niet.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ Ach, Amen heeft zo een zwaar leven XD ]

    Liberty April Ramirez

    Ik knijp mijn ogen even dicht en hoor alleen mijn muziek spel. 'God knows what is hiding in that world of little consequence
    Behind the tears, inside the lies, a thousand slowly
    dying sunsets
    God knows what is hiding in those weak and drunken hearts
    I guess that loneliness came knocking, no-one needs to'
    Mijn stem klinkt heel verward. Sterk maar ook tegelijkertijd zo breekbaar.
    Emoties slaan af op volle toeren en ik begrijp het zelf niet.
    'People help the people
    And if you're homesick, give me your hand I'll hold it
    People help the people
    And nothing will drag you down
    Oh and if I had a brain, oh and if I had a brain
    I'd be cold as a stone and rich as the fool
    That turned all those good hearts away'

    Ik sluit af met dat laatste stukje en langzaam open ik mijn ogen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexander


    'Wat voor werk doen je ouders?' Vraag ik als ik alweer niet weet wat ik zou moeten vragen, alleen hielt ik niet van stiltes. Het liefst zou ik om de stilte te vermeiden iets spelen ofzo, maar dat leek me een beetje raar om nu zij er was ineens achter de piano te gaan zitten, en daarbij volgens mij wouw zezelf liever alleen spelen.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Echt wel D:]

    Amen Raphael Elyon
    'Ik heb het ook.'
    Dat is het enige wat ik zeg als ze stil valt. Mijn ogen hou ik op de piano toetsen voor me gericht. De enige persoon die ik er over had verteld was Hannah. en Nanan, maar die was volgens mij niet aan eht luisteren toen ik dat zei. Ik haal een hand door mijn haar en zucht.
    'Al vanaf dat ik klein was had ik moeite met emoties. Alles was teveel, te weinig, of ik begreep het niet.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hailey Robberts
    'mijn vader bezit een aantal bedrijven, en mijn moeder heeft een eigen kledinglijn' zeg ik. 'maar ik weet er eigenlijk niet zoveel van' Ik haalde mijn schouders op. Het was vervelend als mensen naar mijn ouders vroegen, ik voelde me gewoon niet prettig bij dat onderwerp. 'hoe zijn de anderen op deze school?' vraag ik om het onderwerp te veranderen.

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 20:25 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Nana Shizuko Rose
    ‘Ik doe niet aan aanranden, ik doe liever meisjes verkrachten,’ zei hij zo onschuldig mogelijk, maar waar ik niet intrapte en hem hard in zijn wang kneep terwijl hij zijn sigaret uitdrukte op de tafel. ‘Je weet dat ik je dan moet slaan, hé,’ meldde ik hem, wat hij waarschijnlijk toch wel wist.
    ‘Jammer genoeg mag je niet in een speedo door de school rennen,’ zei hij met een pruillipje, waar ik heel hard op moest lachen. Hij ging hierna op de tafel van Nevil zitten trok me bij zich op schoot. Niet veel (lees: niemand, behalve Amen nu natuurlijk (aa)) mensen mochten dat, maar Christian wel, want hij meende er toch geen flikker van.
    ‘Nanie, ik heb je gemist meid. Wat heb je allemaal uitgespookt en met wie?’ Ik zag de grijns op zijn gezicht en zette gelijk mijn engelgezichtje op, terwijl ik de andere kant uitkeek. ‘Niets, ik ben heel braaf, dat weet je toch?’ Zei ik terwijl ik daarna plagerig mijn tong uitstak.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Liberty April Ramirez

    Ik staar even voor me uit in mijn gedachte maar ontwaak als ik zijn stem hoor, 'Ik heb het ook,' zegt hij dan. We zijn stil maar na een tijdje begint hij weer met praten, 'Al vanaf dat ik klein was had ik moeite met emoties. Alles was teveel, te weinig of ik begreep het niet,' zegt hij dan. Ik open mijn mond, 'Niemand die je kan begrijpen, weet wat je voelt of wat je door maakt.' vul ik hem dan aan. 'Of uberhaupt iets van je snapt, waarom je je zo opstelt,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexander

    'De meesten zijn heel aardig' Zeg ik glimlachend, waarschijnlijk prate ze liever niet over haar familie of haar ouders, net als ik dus ik vroeg er ook niet verder naar en beandwoorde ik haar vraag.

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 20:33 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [ik had hem aangepast dus er staat nu ook een vraag bij c: ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Amen Raphael Elyon
    'Niemand die je kan begrijpen, weet wat je voelt of wat je door maakt. Of uberhaupt iets van je snapt, waarom je je zo opstelt.'
    Ik knik langzaam en kijk haar aan, veeg wat tranen van haar gezichtje. Dit was de eerste keer dat ik ieand kende die wist hoe het was. ik sla afwezig wat tonen aan op de piano.
    'Kun je me vrtellen wat je vandaag dwars zat? je kan nu al je emoties vrij laten. Het is moeilijk en vermoeiend, maar we zijn alleen. Je kunt alles er nu uit gooien. Ik weet hoe het is, dus je hoeft je niet te schamen.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Aangepast :3]


    Don't be like the rest of them, darling

    Hailey Robberts
    'gelukkig maar' zei ik tegen hem. 'wat was je aan het doen voordat ik binnen kwam stormen?' vroeg ik aan hem. Ik moest toch wat vragen, ik wilde niet heel saai overkomen, dus ik moest toch een paar vragen verzinnen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”