• Er is me wat op gevallen. Een tijdje geleden was er een meisje dat reclame maakte voor een keuken.
    Dit werd echt constant gebumpt, ook door mods.
    Nu is er vandaag weer een meisje dat een aantal stemmen wil werven om een zeer grote droom na te leven.
    En dat topic wordt gesloten!

    Wtfffff?

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 21:05 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Fantasia schreef:
    (...)
    Maar de manier waarop het nu steeds gaat, heeft niks te maken met iemand ergens op wijzen. Degene die een fout maakt wordt er eerst door een user op gewezen, die user meldt het zonder dat die persoon echt de kans krijgt ermee te stoppen en vervolgens krijgen ze het ook nog eens van een mod te horen. Beetje kansloos. Als je iemand wilt behoeden voor iets, prima.

    Maar dan moet diegene ook echt stoppen als er wat gezegd word. En als diegene dat niet doet, tja dan word er gemeld. (Wat hier dus ook het geval was.)

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 21:37 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Frodo schreef:
    Ik vind dat Fantasia gelijk heeft.
    Bijvoorbeeld: IfOnly (dat meisje met de zangwedstrijd) ken ik redelijk goed en ik wou haar dus helpen om op nummer 1 te komen. Toen ben ik haar topic gaan plaatsen in het gastenboek van een paar mensen die vaak online zijn op het forum, waaronder MissEverdeen. Ik had echt geen idee dat dit niet mocht en toch heeft ze me meteen gemeld bij de mods omdat ik 'reclame maakte' terwijl ik dat niet eens door had! Nu heb ik mijn eerste waarschuwing gekregen in anderhalf jaar quizlet en dat vind ik echt rot.


    Je kan haar dat niet kwalijk nemen. Eigenlijk ligt de schuld bij jou, jij had de regels door moeten lezen en dan had je het geweten. Ik meld ook gewoon iedereen die het doet, meestal helpt een berichtje sturen niet. Ik snap ook niet waarom je het in gbs gaat neerzetten, die mensen die veel actief zijn op het forum zouden het wel gezien hebben en gestemd, denk je niet?


    Your make-up is terrible

    Frodo schreef:
    Ik vind dat Fantasia gelijk heeft.
    Bijvoorbeeld: IfOnly (dat meisje met de zangwedstrijd) ken ik redelijk goed en ik wou haar dus helpen om op nummer 1 te komen. Toen ben ik haar topic gaan plaatsen in het gastenboek van een paar mensen die vaak online zijn op het forum, waaronder MissEverdeen. Ik had echt geen idee dat dit niet mocht en toch heeft ze me meteen gemeld bij de mods omdat ik 'reclame maakte' terwijl ik dat niet eens door had! Nu heb ik mijn eerste waarschuwing gekregen in anderhalf jaar quizlet en dat vind ik echt rot.

    Zou jij niet 't zelfde doen, als iemand reclame zou maken in je gastenboek? Velen zouden dat in ieder geval doen :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Frodo schreef:
    Ik vind dat Fantasia gelijk heeft.
    Bijvoorbeeld: IfOnly (dat meisje met de zangwedstrijd) ken ik redelijk goed en ik wou haar dus helpen om op nummer 1 te komen. Toen ben ik haar topic gaan plaatsen in het gastenboek van een paar mensen die vaak online zijn op het forum, waaronder MissEverdeen. Ik had echt geen idee dat dit niet mocht en toch heeft ze me meteen gemeld bij de mods omdat ik 'reclame maakte' terwijl ik dat niet eens door had! Nu heb ik mijn eerste waarschuwing gekregen in anderhalf jaar quizlet en dat vind ik echt rot.

    Het spijt me voor jou, maar reclame voor een topic is ook reclame en dus niet toegestaan.
    Die melding + waarschuwing waren dus terecht.


    I am an idiot, I move.

    Eeyore schreef:
    (...)
    Zou jij niet 't zelfde doen, als iemand reclame zou maken in je gastenboek? Velen zouden dat in ieder geval doen :Y)



    Ik wist niet eens dat het niet mocht, dus nee (: en ALS ik het wist, zou ik eerst gewoon een berichtje sturen ipv het meteen te melden. Als zij dat ook bij mij had gedaan, was ik wel gestopt omdat ik het dat wist.

    Als je me een beetje kan volgen..


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)


    Ik wist niet eens dat het niet mocht, dus nee (: en ALS ik het wist, zou ik eerst gewoon een berichtje sturen ipv het meteen te melden. Als zij dat ook bij mij had gedaan, was ik wel gestopt omdat ik het dat wist.

    Als je me een beetje kan volgen..

    Dat moet je zelf weten, dat berichtje of niet.
    Het gaat erom dat je het kon weten, omdat het in de regels staat, en dus kun je een waarschuwing verwachten.


    I am an idiot, I move.

    Frodo schreef:
    (...)


    Ik wist niet eens dat het niet mocht, dus nee (: en ALS ik het wist, zou ik eerst gewoon een berichtje sturen ipv het meteen te melden. Als zij dat ook bij mij had gedaan, was ik wel gestopt omdat ik het dat wist.

    Als je me een beetje kan volgen..

    Als jij 't zegt :Y) Maar dan nog, 't mag niet volgens de regels, wat Gethsemane dus zegt :'D Die user staat volledig in haar recht.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Gethsemane schreef:
    (...)
    Dat moet je zelf weten, dat berichtje of niet.
    Het gaat erom dat je het kon weten, omdat het in de regels staat, en dus kun je een waarschuwing verwachten.


    Dat is waar.
    *gaat de regels eens doornemen :X *


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)


    Ik wist niet eens dat het niet mocht, dus nee (: en ALS ik het wist, zou ik eerst gewoon een berichtje sturen ipv het meteen te melden. Als zij dat ook bij mij had gedaan, was ik wel gestopt omdat ik het dat wist.

    Als je me een beetje kan volgen..


    Nou, als je het wat vaker meemaakt snap je dat dat niet helpt. De meeste mensen die reclame maken -vat dit niet verkeerd op tegen jou- zijn meestal noobs, eigenwijze, koppige mensen die niet geloven wat je zegt en gewoon verdergaan met reclame maken. En zo zie ik de topicmaakster ook een beetje eerlijk gezegd. Nouja, ik stuurde ook altijd berichtjes maar dat helpt dus niet, nu meld ik gewoon meteen. Dan moet ik wel lachen als ik zie dat iemand 10 dagen geband is vanwege reclame maken. Zo, die is dom.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Nou, als je het wat vaker meemaakt snap je dat dat niet helpt. De meeste mensen die reclame maken -vat dit niet verkeerd op tegen jou- zijn meestal noobs, eigenwijze, koppige mensen die niet geloven wat je zegt en gewoon verdergaan met reclame maken. En zo zie ik de topicmaakster ook een beetje eerlijk gezegd. Nouja, ik stuurde ook altijd berichtjes maar dat helpt dus niet, nu meld ik gewoon meteen. Dan moet ik wel lachen als ik zie dat iemand 10 dagen geband is vanwege reclame maken. Zo, die is dom.


    Ja, dit was de eerste keer dat ik reclame maakte voor een ander persoon en nu weet ik wat te doen.
    Bedankt (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Fantasia schreef:
    (...)
    Diegene stuur je óf persoonlijk een berichtje, of je meldt het en laat het aan een mod over. Ik vind het gewoon ontzettend irritant als mensen je er in een topic op gaan wijzen dat je de regeltjes overtreed. Dat is niet de taak van de users, maar de taak van de mod.
    Als je het wilt doen om diegene een waarschuwing oid te helpen voorkomen, prima, maar dan alsnog liever niet in een topic. Maar de manier waarop het nu steeds gaat, heeft niks te maken met iemand ergens op wijzen. Degene die een fout maakt wordt er eerst door een user op gewezen, die user meldt het zonder dat die persoon echt de kans krijgt ermee te stoppen en vervolgens krijgen ze het ook nog eens van een mod te horen. Beetje kansloos. Als je iemand wilt behoeden voor iets, prima. Maar als je het sowieso al gaat melden, laat het dan aan de mods over. Die zijn ervoor.


    Het is ook de taak van een mod om een user in een persoonlijk berichtje op zijn fouten te wijzen, dus zo kun je overal zeggen dat je dat niet moet doen...
    Volgens mij maakt het verder niet zoveel uit waar je iemand corrigeerd. Het topic heeft een voordeel, namelijk dat (theoretisch) minder mensen je een bericht gaan sturen...als iedereen je een berichtje gaat sturen dat je iets fout doet, raakt je inbox een beetje vol...en het lijkt me niet dat je dat leuk vind, nietwaar?
    Het lijkt mij trouwens eerlijker als diegene die je meld je vertelt dat hij/zij je meld...zo kan je je instellen op een waarschuwing...komt de klap wat minder aan...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ja hallo, in dat andere topic werd ook super veel gebumpt. En voornamelijk door de mods.
    Don't lie. (cat)
    By the way, ik vind het ook erg kinderachtig om meteen dat topic te melden, maar ja, de Moraalridders van Q zijn weer bezig!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Myrddin schreef:
    (...)

    Het is ook de taak van een mod om een user in een persoonlijk berichtje op zijn fouten te wijzen, dus zo kun je overal zeggen dat je dat niet moet doen...
    Volgens mij maakt het verder niet zoveel uit waar je iemand corrigeerd. Het topic heeft een voordeel, namelijk dat (theoretisch) minder mensen je een bericht gaan sturen...als iedereen je een berichtje gaat sturen dat je iets fout doet, raakt je inbox een beetje vol...en het lijkt me niet dat je dat leuk vind, nietwaar?
    Het lijkt mij trouwens eerlijker als diegene die je meld je vertelt dat hij/zij je meld...zo kan je je instellen op een waarschuwing...komt de klap wat minder aan...

    Liever niet. Dat veroorzaakt alleen maar ruzie. Dat melden is juist zo effectief omdat het anoniem is.


    I am an idiot, I move.

    Barnabas schreef:
    Ja hallo, in dat andere topic werd ook super veel gebumpt. En voornamelijk door de mods.
    Don't lie. (cat)
    By the way, ik vind het ook erg kinderachtig om meteen dat topic te melden, maar ja, de Moraalridders van Q zijn weer bezig!

    Laat 't me zien :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Gethsemane schreef:
    (...)
    Liever niet. Dat veroorzaakt alleen maar ruzie. Dat melden is juist zo effectief omdat het anoniem is.


    Heb je ook gelijk in...maar goed, daar heb ik geen last van, omdat ik mensen niet zo snel meld, eigenlijk niet...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.