• Strop wordt Judas-acteur fataal

    Een Braziliaanse acteur die zichzelf per ongeluk in een toneelstuk heeft opgehangen, is overleden. Hij speelde de rol van Judas in een passiespel dat op Goede Vrijdag werd uitgevoerd.

    Het ging mis in een scène waarin Judas zelfmoord pleegt, nadat hij Jezus heeft verraden. De 27-jarige Tiago Klimeck bungelde vier minuten aan de strop voordat zijn medespelers doorhadden dat er iets mis was. De andere acteurs dachten dat hij goed in zijn rol zat.

    Het is niet duidelijk of de acteur een fout heeft gemaakt of dat de strop verkeerd was gestrikt.
    bron


    Dat is best wel -eh- falend?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ben té achterdochtig aangelegd.
    Hij kan ook vermoord zijn. :3


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Dat is inderdaad falend. En eng ;c


    Inspiration can hit you any time

    @Valentino. You'll never know. MWAHAHA.

    @Constatine. Ja, inderdaad. Je moet je eens voorstellen dat je dit zit ze kijken als publiek en ineens is diegene dood. O.o Dan heb je letterlijk iemand zien doodgaan.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Das ook lullig voor het publiek en de medespelers. Ze hadden het niet eens door :S


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Wow, dat is scary.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Poor he ;c


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb het gevoel dat iemand die strop verkeerd heeft gestrikt maar aan de andere kant, waarom iemand op zo'n manier vermoorden?


    Physics is awesome

    Je titel dan ook hé. (cat)


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Je titel dan ook hé. (cat)


    Ja. Haha. Hij schoot me gewoon te binnen. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Biologist schreef:
    (...)

    Ja. Haha. Hij schoot me gewoon te binnen. ^^


    ik krijg nooit zo'n goede ingevingen


    You can't stop the waves, but you can learn to surf

    Whatthe-


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat is echt al talloze keren gebeurt bij dat stuk. Je zou denken dat ze zouden leren van de fouten van anderen D:


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Dan hang je inderdaad o-o

    Blergh..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Yoda schreef:
    Dat is echt al talloze keren gebeurt bij dat stuk. Je zou denken dat ze zouden leren van de fouten van anderen D:


    Dat kan geen toeval meer zijn! D:


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Yoda schreef:
    Dat is echt al talloze keren gebeurt bij dat stuk. Je zou denken dat ze zouden leren van de fouten van anderen D:

    Idd:Y)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.