• Iedereen moet uit de buurt van Rotterdam en omstreken blijven als je wilt blijven leven want Naomy heeft haar eerste rijles! :'D
    No JK, ik mag alleen nog maar sturen dan hoor, maar mij kennende zal ik zelfs daarmee ongelukken veroorzaken.
    Ik vind het zó ontzettend spannend want ik wacht nu al letterlijk twee jaar op dit moment.

    So. Ik weet niets om het topic nuttig te houden. :'D


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Citadelle schreef:
    (...)Ja, er valt vijf kilo van opluchting van me af!


    Nou zeg!
    Zo erg zal ik vast ook niet zijn. :'D


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Wij starten met alles? Sturen, gas, rem en werken met versnellingen..
    Ofwel begrijp ik jou verkeerd


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Valentino schreef:
    (...)

    Nou zeg!
    Zo erg zal ik vast ook niet zijn. :'D
    HAHA! Nee, ik wens je succes. Als je ooit een advocaat nodig hebt voor een massamoord, ik bied me aan


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Citadelle schreef:
    (...)HAHA! Nee, ik wens je succes. Als je ooit een advocaat nodig hebt voor een massamoord, ik bied me aan


    Haha, ik ga rechten studeren, ik zorg voor mijn eigen verdediging. (krul)


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Negligible schreef:
    Wij starten met alles? Sturen, gas, rem en werken met versnellingen..
    Ofwel begrijp ik jou verkeerd


    Ik heb geen idee.
    Ik weet wel dat ik meteen moet rijden, en dan beginnen met sturen. Als dat goed gaat, dan mag je gaan gassen, en zo steeds een stapje verder.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cray schreef:
    Ik schrok me dood bij het zien van de titel x'D


    You can't stop the waves, but you can learn to surf

    Valentino schreef:
    (...)

    Ik heb geen idee.
    Ik weet wel dat ik meteen moet rijden, en dan beginnen met sturen. Als dat goed gaat, dan mag je gaan gassen, en zo steeds een stapje verder.

    Wij gaan wel eerst eens naar een parking als je nog nooit gereden hebt. Daar leer je even met alles werken en dan de weg op. Redelijk eng voor de aller eerste keer :3
    Maar het komt wel goed! Ik heb ook faalangst en bij mij ging het met een rij-instructeur veel beter dan met mijn ouders. Omdat zij nog konden ingrijpen als er iets verkeerd zou gaan


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Valentino schreef:
    (...)

    Haha, ik ga rechten studeren, ik zorg voor mijn eigen verdediging. (krul)
    HAHA, ik ga ook rechten studeren waarschijnlijk


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Negligible schreef:
    (...)
    Wij gaan wel eerst eens naar een parking als je nog nooit gereden hebt. Daar leer je even met alles werken en dan de weg op. Redelijk eng voor de aller eerste keer :3
    Maar het komt wel goed! Ik heb ook faalangst en bij mij ging het met een rij-instructeur veel beter dan met mijn ouders. Omdat zij nog konden ingrijpen als er iets verkeerd zou gaan


    Ik hoop het maar. D:
    Ach we zien het dinsdag allemaal wel.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Hahaah xD doe aardig!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik had bijna een paar Turken aangereden tijdens rijles, maar dat mag dus niet.
    Succes! En achja, in Rotterdam wonen toch al zo veel mensen, als je er een paar onder de wielen krijgt geeft dat niet :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Je maakte me wel een beetje bang met je titel. Ik dacht dat een of andere gek misschien had aangekodigd om mensen te gaan vermoorden, niet dat de meeste dat doen. Maar wel leuk dat je mag sturen en het zal vast wel goed komen, ze (je rijschool) zullen wel vaker leerlingen gehad die dachten dat ze het misschien niet zo goed konden. Maar toch oefenen baart kunst dus veel oefenen en het gaat dan vanzelf beter en heb je zo je rijbewijs gehaald


    Physics is awesome

    Zou je dat wel in Rotterdam mogen doen? (cat)
    Hier hebben we van alles meer dan genoeg, behalve van Nederlanders, want die zie je bijna niet meer. D:


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Aurelia schreef:
    Ik had bijna een paar Turken aangereden tijdens rijles, maar dat mag dus niet.
    Succes! En achja, in Rotterdam wonen toch al zo veel mensen, als je er een paar onder de wielen krijgt geeft dat niet :].


    Ja, er zijn er wel een paar die we kunnen missen. 8D
    Succes Naomster, ik vind je heel dapper.


    Your make-up is terrible

    Aurelia schreef:
    Ik had bijna een paar Turken aangereden tijdens rijles, maar dat mag dus niet.
    Succes! En achja, in Rotterdam wonen toch al zo veel mensen, als je er een paar onder de wielen krijgt geeft dat niet :].


    Hoe heb je het voor elkaar gekregen om bijna een paar Turkse mensen om ver te rijden? Moet wel toe geven dat ik nog weinig Nederlanders in Amsterdam zie, zou dat in Rotterdam ook zo zijn? Of misschien verstoppen mijn mede Nederlanders zich wel voor me


    Physics is awesome