• Iedereen moet uit de buurt van Rotterdam en omstreken blijven als je wilt blijven leven want Naomy heeft haar eerste rijles! :'D
    No JK, ik mag alleen nog maar sturen dan hoor, maar mij kennende zal ik zelfs daarmee ongelukken veroorzaken.
    Ik vind het zó ontzettend spannend want ik wacht nu al letterlijk twee jaar op dit moment.

    So. Ik weet niets om het topic nuttig te houden. :'D


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Heel veel succes! (:


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Valentino schreef:
    (...)

    Willen doe ik sowieso wel :'D
    Neh, ik ga sowieso beginnen met een tweedehands auto, omdat met je eerste auto altijd wel wat gebeurd, en dan daarna zien we wel. (:

    Ik hoef ook niet de nieuwste auto's hoor haha :'D Mijn vader wil me wel een auto geven, maar dan kan ik er alsnog niks mee. Benzine en shit kan ik niet betalen :'D


    -

    FighterBeat schreef:
    (...)

    Ik heb bijna een jaar lang lessen gehad, met een aantal maanden pauze ertussen. Ben zo rond de 5000 euro kwijt geweest voor mijn rijbewijs (including 3x zakken en een faalangstexamen met afrijden). :')
    Ik zou dus ernstig je best doen om zo snel mogelijk alles te halen (en goed natuurlijk), want het bespaard je een hoop geld en ellende.


    Oh God, dit gaat echt een regelrecht ramp worden.
    Maar gelukkig mag ik waarschijnlijk in Barendrecht afrijden, en niet in Rotterdam. :'D


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Genius schreef:
    (...)
    Ik hoef ook niet de nieuwste auto's hoor haha :'D Mijn vader wil me wel een auto geven, maar dan kan ik er alsnog niks mee. Benzine en shit kan ik niet betalen :'D


    Oh, benzine, helemaal nog niet over na gedacht.
    Met mijn schamele loon van 75 euro en 100 zakgeld ga ik dat niet redden. D:


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Oh, benzine, helemaal nog niet over na gedacht.
    Met mijn schamele loon van 75 euro en 100 zakgeld ga ik dat niet redden. D:

    En de wegenbelasting. (krul) Nee denk niet dat je dat gaat redden dan.


    -

    Genius schreef:
    (...)
    En de wegenbelasting. (krul) Nee denk niet dat je dat gaat redden dan.


    Dan deel ik wel met mijn moeder. :'D
    Vind ze vast niet erg.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    En vergeet je verzekering niet.

    Ik heb ook geen eigen auto. :'D
    Maar ik rijd hier in de buurt gewoon vaak op een brommer rond, want dat mag ook gewoon met een rijbewijs en dat is ook relaxed. Veel betaalbaarder ook in het begin en je blijft toch in het verkeer. :]


    Til hug og blod.

    FighterBeat schreef:
    En vergeet je verzekering niet.

    Ik heb ook geen eigen auto. :'D
    Maar ik rijd hier in de buurt gewoon vaak op een brommer rond, want dat mag ook gewoon met een rijbewijs en dat is ook relaxed. Veel betaalbaarder ook in het begin en je blijft toch in het verkeer. :]


    Neuh, ik leen die van mijn moeder wel en als ik veel gereden heb gooi ik de tank wel vol. :'D


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Neuh, ik leen die van mijn moeder wel en als ik veel gereden heb gooi ik de tank wel vol. :'D


    Nou ... Dat is echt motherfucking duur hoor. :'D
    Dat doe je ook maar een paar keer met je huidige salaris (en dan is 'ie nog lang niet vol, alleen goed gevuld).

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 16:03 ]


    Til hug og blod.

    FighterBeat schreef:
    (...)

    Nou ... Dat is echt motherfucking duur hoor. :'D
    Dat doe je ook maar een paar keer met je huidige salaris (en dan is 'ie nog lang niet vol, alleen goed gevuld).


    Ik was gelukkig niet van plan hele stukken te rijden, dus dat moet wel goed komen. :'D


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik mag de auto van mijn moeder ook gewoon gebruiken, maar dat kan ook enkel in het weekend :'D Ik hoef zelf niks te betalen aan haar ervoor, tenzij ik hele lange reizen ga maken.


    -

    Dat is wel een regeling die ik hier thuis ook kan proberen. :'D


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Haha ja :'D Ik vroeg aan haar of ik benzine moest betalen en toen zei ze dat ik haar dochter ben en dat niet hoef te doen. Als ik op stap ga en ik ben de bob, dan moeten die mensen die meegaan wel de benzine betalen :'D


    -

    Genius schreef:
    Ik mag de auto van mijn moeder ook gewoon gebruiken, maar dat kan ook enkel in het weekend :'D Ik hoef zelf niks te betalen aan haar ervoor, tenzij ik hele lange reizen ga maken.


    Kom je dinsdag naar mij met de auto dan? *O*


    Til hug og blod.

    Succes. Ik had ook iedereen gewaarschuwd toen ik mijn eerste rijles had haha! Maar uiteindelijk viel het reuze mee en heb ik over 7 dagen m'n theorie exmamen al... -zenuwachtig-
    Succes! (:


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.