• Iedereen moet uit de buurt van Rotterdam en omstreken blijven als je wilt blijven leven want Naomy heeft haar eerste rijles! :'D
    No JK, ik mag alleen nog maar sturen dan hoor, maar mij kennende zal ik zelfs daarmee ongelukken veroorzaken.
    Ik vind het zó ontzettend spannend want ik wacht nu al letterlijk twee jaar op dit moment.

    So. Ik weet niets om het topic nuttig te houden. :'D


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Haha, in het begin heb je echt nog niet veel om je druk om te maken. + Hij heeft een rem en een gemiddelde instructeur is niet bang om daar om de haverklap op te gaan staan als dat nodig is. :'D
    Maar van hoe laat tot hoe laat moet je? Want dan blijf ik op het dak zitten. Blijf maar uit de buurt van het Oude Noorden tot je een beetje ervaring hebt opgedaan. :'D


    Til hug og blod.

    Oh god, ik schrok me dood vooral toen ik 'ROTTERDAM'las maar moest daarna toch lachen ahahah success ! ;dd


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Hahaha, ik rijd van kwart voor twee, en ik rijd een uurtje. Ik zal waarschijnlijk meer in Beverwaard en Ijsselmonde rijden dus no worries!


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Wil ik het weten? :'D

    Nee haha :'D


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Nee haha :'D


    Hoow, nu ben ik toch benieuwd. :'D


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Hoow, nu ben ik toch benieuwd. :'D

    Nou goed dan. Ik heb er 1,5 jaar over gedaan en laten we het erop houden dat ik een mooi rond getal rijlessen heb gehad. (krul) Maarrrr dan moet ik er wel even bij vertellen dat ik al kon afrijden maar mijn theorie nog niet had toen en daar heb ik 5x over gedaan :'D


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Nou goed dan. Ik heb er 1,5 jaar over gedaan en laten we het erop houden dat ik een mooi rond getal rijlessen heb gehad. (krul) Maarrrr dan moet ik er wel even bij vertellen dat ik al kon afrijden maar mijn theorie nog niet had toen en daar heb ik 5x over gedaan :'D


    Oh God, als ik nu aan 100 denk zit ik dan een beetje goed?
    Zo zal het vast ook gaan bij mij. Ik weet het zeker. :'D


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Oh God, als ik nu aan 100 denk zit ik dan een beetje goed?
    Zo zal het vast ook gaan bij mij. Ik weet het zeker. :'D

    We have a winner! _O_ Ja 100 lessen hehe, gelukkig had ik een leuke rij instructeur. :'D


    -

    Genius schreef:
    (...)
    We have a winner! _O_ Ja 100 lessen hehe, gelukkig had ik een leuke rij instructeur. :'D


    De mijne zit al 20 jaar in het vak, dus dat zal wel geen leukerd zijn. Helaas. 100 lessen lijken me eigenlijk best wel veel, am I right?


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    De mijne zit al 20 jaar in het vak, dus dat zal wel geen leukerd zijn. Helaas. 100 lessen lijken me eigenlijk best wel veel, am I right?

    Het is ook veel. Te veel, ik was het na 30 lessen ofzo al zat :'D Maar ik heb mijn rijbewijs inmiddels en daar doe je het voor :'D


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Het is ook veel. Te veel, ik was het na 30 lessen ofzo al zat :'D Maar ik heb mijn rijbewijs inmiddels en daar doe je het voor :'D


    Haha, ja inderdaad. Ik ben al aan het sparen voor een auto. Ik zie het echt nog niet gebeuren, ik rijden. Dat word echt een drama. :'D


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Het gaat vast wel goed :'D Ik ken iemand die heeft 6x examen moeten doen, omdat ze elke keer zakte. En de ander heeft meer dan 100 lessen genomen :'D De ene wilde heel graag afrijden en de ander durfde dat niet, haha.
    Ik kan lekker bij mijn ouders rijden, dus ik kan er zolang over doen als ik wil. Die zitten overigens ook al lang in het vak, maar zijn nog steeds heel aardig hoor!


    To live would be an awfully big adventure

    Valentino schreef:
    (...)

    Haha, ja inderdaad. Ik ben al aan het sparen voor een auto. Ik zie het echt nog niet gebeuren, ik rijden. Dat word echt een drama. :'D

    Ik wil ook heel graag een eigen auto maar ik kan dat niet betalen :( Ja zo dacht ik eerst ook haha, maar zodra je hebt gereden een aantal keer wil je niet anders meer. :'D


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Ik wil ook heel graag een eigen auto maar ik kan dat niet betalen :( Ja zo dacht ik eerst ook haha, maar zodra je hebt gereden een aantal keer wil je niet anders meer. :'D


    Willen doe ik sowieso wel :'D
    Neh, ik ga sowieso beginnen met een tweedehands auto, omdat met je eerste auto altijd wel wat gebeurd, en dan daarna zien we wel. (:


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    De mijne zit al 20 jaar in het vak, dus dat zal wel geen leukerd zijn. Helaas. 100 lessen lijken me eigenlijk best wel veel, am I right?


    Ik heb bijna een jaar lang lessen gehad, met een aantal maanden pauze ertussen. Ben zo rond de 5000 euro kwijt geweest voor mijn rijbewijs (including 3x zakken en een faalangstexamen met afrijden). :')
    Ik zou dus ernstig je best doen om zo snel mogelijk alles te halen (en goed natuurlijk), want het bespaard je een hoop geld en ellende.


    Til hug og blod.