• Gossip Girl here your one and only source into the scandalous lives of Manhattan's elite


    Upper East Side Manhattan - de crème de la crème van New York heeft altijd wel wat te beleven. Zijn het geen feestjes waar de tienerdochter van de gastvrouw iets te diep in het champagneglaasje heeft gekeken, dan zijn het wel rebelse jongens die hun brave act zat zijn en eens iets doen wat toch echt niet door de beugel kan. En het mooie is, Gossip Girl weet alles, dus je bent nooit veilig.

    Een groep rijke jongeren uit de Upper East Side van New York krijgen te maken met een anoniem persoon, genaamd Gossip Girl, die ze overal in de gaten blijkt te houden en vervolgens alle roddels op haar weblog plaatst. En wanneer de jongeren een dagje niets choquerends uitspoken? Dan verzint Gossip Girl toch zelf een sappig verhaaltje? Gossip Girl is hoe dan ook, iedereen te slim af.
    De spanningen in de groep lopen hoog op. Ruzies ontstaan, er worden vriendschappen voor het leven gevormd en er springen vonken over.

    Jongens:
    - Nathan Fields - Bootin
    - Ashton "Ash" Nicolas Sky - xMeCrazyMofo
    - Joseph Eastwood - Mamo
    - Dave Gregory - Pathaloog
    - Vincent ''Vinny'' Demir - Bootin
    - Thomas Eastwood - Mamo
    - Drew Matthew Grant - xZiall
    - Albert 'Al' Josh Matthew - xZiall

    Meisjes:
    - Nymilia ‘Nym’ McLean - Phyre
    - Alana Emy Lendron - MaitePayne
    - Rose Black - Pathaloog
    - Anna Olivia Valentine - xMeCrazyMofo
    - Eleanor Helen Hastings - Lazhar
    - Gereserveerd - Perfecto
    - Gereserveerd - Sanctum
    - Rosealie Anna Wayden - tomlinstyle
    - Emili Nina Sanchez - Earrthquake

    VANAF NU EEN (voorlopige) STOP OP DE MEISJES


    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (met een foto):
    Innerlijk:
    Extra:
    Woning:


    Regels:
    - Minimaal 4 regels per bericht
    - Je mag zoveel personages maken als je zelf wilt, maar houd het wel een beetje beperkt en ook verdeelt over de geslachten
    - 16+ mag, maar wel een beetje netjes
    - Geen mensen buitensluiten!!!!!
    - Houd het een beetje realistisch

    Dit is natuurlijk niet voor niets Gossip Girl, ik zal dus ook een aantal keren een bericht plaatsen als Gossip Girl, met allerlei roddels over jullie personages. Als jullie zelf nog een leuke roddel weten (echt of verzonnen) mogen jullie dat natuurlijk naar me noten! Deze roddels mogen ook over personages van anderen gaan!

    And who am I?! That's one secret I'll never tell. You know you love me.. XO XO Gossip Girl


    Speeltopic 1
    Praattopic

    [ bericht aangepast op 20 nov 2013 - 17:02 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Meisje graag.

    Mag ik een meisje?


    Your make-up is terrible

    Sure!


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Naam: Nathan Fields
    Leeftijd: 19 Jaar, verjaard op 19 Augustus.
    Uiterlijk (met een foto):




    Innerlijk: Nathan heeft weinig ervaring met bijna alles, hij weet weinig en heeft geen zin om te werken. Toch bereikt hij veel met zijn onnozelheid en kan hij modellenwerk gaan doen. Hij had het geld zelf niet nodig, want hij had zelf al zat. Nathan is erg ijdel en zal er alles aan doen om er goed uit te zien, daarbij komt ook dat hij erg arrogant is en veel dingen opeist. Behalve dat, heeft hij ook zijn goede kanten en heeft hij een goed hart. Zo zie je hem makkelijk zijn geld weggeven aan mensen die niks hebben of het moeilijk hebben. Hierdoor heeft hij ook het gevoel dat geld alles voor hem doet en dat hij door geld te geven al snel een goed mens lijkt. Zelf houdt hij er niet van om over zijn gevoelens te praten en betaalt zelfs mensen om weg te gaan. Nathan drinkt als het hem allemaal niet mee zit, en als dat zo is drinkt hij ook heel veel. Gewoon om zijn gevoelens weg te werken.
    Extra: Nathan hoeft geen vaste relatie en al zeker niet met een meisje. Zo heeft hij gevoelens voor jongens maar wilt hij niet dat iemand dat weet. Zelfs zijn ouders weten nog niet dat hij gevoelens voor jongens heeft en dat wilt hij graag zo houden.
    Woning: Home sweet home


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Naam: Alana Emy Lendron
    Leeftijd: 18 jaar
    Uiterlijk (met een foto):



    Nina dobrev

    Innerlijk: Alana is een verwend maar redelijk lief meisje. Ze woont al haar hele leven in New York. Haar vader verdient veel geld maar is altijd weg voor zijn job. Dat vind Alana helemaal niet erg want ze krijgt toch alles wat ze maar wil. Ze is wel een goede vriendin ze staat altijd voor je klaar als je haar nodig heeft. Maar is soms wel eens gemeen als ze haar gedacht niet krijg. Haar moeder probeert haar niet zoveel te verwennen omdat ze nu 18 is en zelf zal moeten leren leven maar dat lukt haar niet zo goed.
    Extra:/
    Woning:


    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 13:08 ]


    Do what you love, love what you do

    Ik ga invullen als ik thuis ben. Het gaat een beetje moeilijk op een pc van school. Mag ik dan een meisje reserveren?
    Maar vraagje, hoe ga je minimaal 300 woorden kunnen doen als er niet meer geteld wordt?

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 13:52 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Ik ga invullen als ik thuis ben. Het gaat een beetje moeilijk op een pc van school. Mag ik dan een meisje reserveren?
    Maar vraagje, hoe ga je minimaal 300 woorden kunnen doen als er niet meer geteld wordt?

    Oh haha, ik wist niet dat er niet meer geteld werd. Ik maak er wel regels van! En natuurlijk mag je een meisje reserveren!


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Er word wel geteld hoor.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Er word wel geteld hoor.


    Bij mij niet. Dus ik weet niet of het aan mij ligt..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Bij mij niet. Dus ik weet niet of het aan mij ligt..


    Dat komt omdat je in een rollentopic zit. In RPG topics tellen ze nog gewoon.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Dat komt omdat je in een rollentopic zit. In RPG topics tellen ze nog gewoon.


    Aaaah. Get it!

    Naam: Rose Black
    Leeftijd: 20
    Uiterlijk (met een foto): Rose is iets aan de kleine kant, vandaar dat ze ook graag hoge hakken draagt. Haar kledingstijl zouden mensen 'bekakt' kunnen noemen, maar Rose vindt het zelf elegent. Ze heeft zwart krullend haar tot onder haar schouderbladen dat ze in de meest ingenieuze vormen opmaakt. Om het contrast met haar lippen te maken heeft ze meestal een iets donkerdere lippenstift. Maar dat kan verschillen.
    Innerlijk: Rose is iemand die niet gauw bang is voor iets of iemand. Dat resulteert aan de ene kant dat ze ook voor zichzelf opkomt en voor haar vrienden. Ze wordt soms wel als brutaal bestempeld door anderen die haar niet kennen. Mensen die haar kennen weten dat ze een vurig karakter heeft. Aan de andere kant resulteert dat niet angstige in ambitie en macht. Rose is iemand die heel handig is in het regelen en organiseren van dingen, daarnaast kan ze ook goed leren. Het is niet voor niets dat ze zich een appartement in Manhattan kan vooroorloven. Ze heeft deze eigenschappen dan ook mee gekregen van haar ouders.
    Extra: Op het moment is ze bezig aan een carriere als model, maar ze wil in de nabije toekomst graag naar de universiteit gaan om iets van haar leven te maken.



    Woning: Viola

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 19:46 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Mag ik een jongen & een meisje reserveren?


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    xMeCrazyMofo schreef:
    Mag ik een jongen & een meisje reserveren?


    Ja! :)


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Naam: Ashton "Ash" Nicolas Sky
    Leeftijd: 19
    Uiterlijk (met een foto): Ash heeft een redelijk net, zwart haar en bruine ogen. Zijn huid is een heel klein beetje getint, maar dat valt weinig op. Ook wilt zijn huid niet bruin worden als hij in de zon ligt. Qua kledingstijl is Ash een echte jongen. Zijn lievelingsoutfit bestaat uit een wit hemdje, een spijkerbroek en een baseball-jasje.



    Max Schneider
    Innerlijk: Ash is een bescheiden en verlegen jongen, maar toch kijkt hij op elk mogelijk moment even in de spiegel. Hij lijkt niet de slimste van het stel, maar weet toch telkens weer met goede oplossingen te komen. Af en toe doet hij ook alsof hij dom is, maar dat is eigenlijk helemaal niet zo. School heeft hij afgerond met een HAVO-diploma.
    Deze ijdele jongen durft niet snel op iets af te stappen, maar kan er wel uren over door praten. Ook zegt en denkt hij dat hij alles wel kan, maar als het er op aan komt is hij een mietje eerste klas.
    Extra: Ash is bang in het donker, speelt piano en zingt.
    Woning: Van buiten
    Van binnen!

    [ bericht aangepast op 12 nov 2013 - 22:34 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Naam: Anna Olivia Valentine
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk: Anna heeft stijl bruin haar en donkerbruine ogen. Haar huid is lichtgetint. Ze draagt graag rokjes en leuke topjes. Ook houdt ze van lange kniekousen en kleding van vroeger.



    Carola Schnell
    Innerlijk: Anna is een stil meisje, die eigenlijk niet zo snel iets van zich zal laten horen. Maar als ze je vertrouwd en je bent bevriend met haar, is ze duidelijk aanwezig. Op de basisschool heeft ze een klas overgeslagen, wat zegt dat ze haar gymnasium heeft afgesloten en zich nu wilt richten op een carrière als scenarioschrijver. Ze is erg fantasierijk, maar misschien wel een beetje té. Soms verzint Anna de raarste personages en af en toe gelooft ze ook echt dat ze er zijn.
    Extra: Anna is enig kind.
    Woning: De veertiende verdieping


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa