• Als je écht tegen huilfilms bent, moet je zeker nooit 'Frank en Frey' kijken. Het is een oudere Disneyfilm uit 1981 maar ik had hem nog nooit gezien. Ik zit hier nu nog emotioneel te zijn, na een half uur ;D

    Om dit topic nuttig te houden: wie van jullie kent er nog huilfilms en kan er tegen?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik vond Frank & Frey zo'n mooie film maar heb hem in mijn jeugd zó weinig gekeken. Juist omdat ik er enorm hard om moet wenen! Ik kàn die gewoon niet zien.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik moet huilen bij Brother Bear (cat)
    Haha, en bij Titanic, I Am Legend, War Horse en The Phantom of the Opera :3


    Not all those who wander are lost.

    Space schreef:
    Niemand gehuild bij The Green Mile? Ik kan zo niet tegen die film :x
    & ik moest een keertje huilen bij een documentaire van discovery, locked up abroad..
    Echt zo'n vrouw die was heel jong & zwanger en die moest haar kindje toen na 3 maanden wegdoen ofzo. Toen had ik het niet meer..


    The green mile! Echt helemaal vergeten, die is pas erg.. En hij was een jaar geleden nog mijn lievelingsfilm ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik heb ook flink hard gehuild bij the Green Mile, echt. John Coffey was zo'n gaaf personage...
    En ik heb gehuild bij Harry Potter, toen Snape en Fred Weasley doodgingen, blurgh. Maar niet zachtjes wenen, echt huilen... Omdat ik het zó zielig vond.
    Oh, ja, ik heb laatst - maar ik was ongesteld, hehe - ook gehuild bij Winnie The Pooh, die ik toevallig tegenkwam op televisie. Puur omdat ik dat als heel klein meisje altijd keek en ik alles nog kende - tot mijn verbazing. Dat is zó beschamend, hihi :$.
    En, euh... The Kite Runner en Schindler's List zijn ook huilfilms.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Titanic, helemaal overal tranen, en the Lion King. :$
    Maar ik huil echt heel snel bij films, en droevige dingen!!!!


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Stiekem bij bijna alle disneyfilms :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Remember me
    PS.: I love you. (Oooooooh dat is egt een huilfilm! :c)
    En ik ken er nog maar ik kan er niet meteen opkomen...
    Ohja! Titanic nog! :(


    If it is meant to be, it will be !

    Ik huil eigenlijk altijd wel wanneer er iemand anders huilt. :3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik huil echt bijna nooit bij films. Ik heb het vast wel een keer gedaan bij een, maar ik kan het me zo niet herinneren(cat)


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik vind daar dus totaal niks aan, huilfilms - ik huil nooit.
    Ben volgens mij gevoelloos ofzo

    [ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 16:08 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Die is idd zo zielig.
    Ik moet altijd huilen bij de Titanic en ik heb hard gehuild bij Breaking Dawn part One, zat ik daar samen met een vriendin te janken in de bios


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    de laatste film die ik kan herrineren waar ik bij heb gehuild is Soul Surfer, over een meisje die een arm verliest bij een haaienaanval. Het idee dat het een waargebeurd verhaal is en hoe ze zich zo heeft teruggevonden, vond ik gewoon ontroerend.


    life is like a wave. you can't change the way it breaks, but you can change the way you ride it.

    Ik heb trouwens ook zo hard gehuild bij The Last Song van Miley Cyrus, over dat haar vader overlijdt aan kanker. Deed gewoon pijn omdat mijn vader het nu ook heeft.


    life is like a wave. you can't change the way it breaks, but you can change the way you ride it.

    ik huil bijna altijd als iemand overlijdt, dus als ik even goed uit wil huilen, zoek ik gewoon een film waar iemand overlijdt.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ik kan er goed tegen,minder bij goede liedjes.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.