• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 21:54 ]


    Your make-up is terrible

    [Kate is nou niet bepaald een sociaal en vriendelijk persoon, die negeert ze nu keihard.]

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Ik heb het haar gevraagd en ze heeft alles verteld, tot in de details. En ik vind het gewoon ontzettend lief van je, dat je echt voor me opkwam." Mompel ik terwijl ik wat haar uit mijn gezicht veeg.

    Kate Hemsforth

    "Alsjeblieft." Grijns ik gemeen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Jeremy Velez

    Ik beet zachtjes op mijn lip en keek omlaag. 'Ik hoopte eigenlijk dat je dat niet had gemerkt,' zei ik zachtjes. Ik keek naar mijn handen die zaten te frunniken aan de onderkant van mijn shirt.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    Ik blijf zwijgend naast haar liggen en hoor haar alleen aan.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Ik kan tenminste nog zonnebaden en normaal naar buiten,' zeg ik nonchalant. Ik hoor wat schreeuw van de gang komen. 'Hoi,' roep ik er heen waarna ik weer naar Kate kijk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Celeste.

    "Ga maar naar boven je spulletjes uitpakken" Zeg ik tegen Solomon die meteen de trap op loopt.
    Die jongen is echt lief.
    Ik hoor stemmen vanuit de woonkamer komen en loop erheen.
    "Hallooe!" roep ik en zwaai naar Cassie.
    "I'm back!" roep ik breedglimlachend.
    Ja sinds Solomon me engels heeft geleerd spreek ik dat een beetje te veel.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Het is gewoon, als ik het had geweten was ik zo boos geworden. Dan had ik haar echt nooit meer willen zien. Maar nu, ze heeft zoveel voor me gedaan en het is zo lang geleden, ik kan het niet maken om nu nog boos op haar te worden." Mijn haar blijft in mijn gezicht vallen. Weer veeg ik het uit mijn gezicht. Doordat Luca zo stil blijft begin ik nerveus met mijn ring te spelen.

    Kate Hemsforth

    "Ik ben een nacht-persoon. Ik haat de zon en 's avonds is alles veel leuker. Dan moet je bij Chèlle wezen." Grijns ik pesterig.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik heb het zo lang stil gehouden voor haar en nu wilt Kate bij het minste of geringste gewoon al naar Chèlle rennen. Ik zucht zacht, als het kon, zou ik haar uit de weg ruimen. Chèlle zou er niet achter en alles zou goed komen. Nouja, het zou niet goed komen maar ik was tenminste wel van haar af.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik zucht zachtjes. Celeste komt nu niet bepaald op een handig moment.
    Ik rol met mijn ogen. 'Dat ik mensen beter kan eh, opwarmen?' zeg ik aarzelend waarna ik zachtjes lach.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Damon Blake

    "Ik merk alles." grijnsde ik naar Jeremy. Ik probeerde het een beetje luchtig te houden. Ik keek hem aan en glimlachte eventjes.

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 19:38 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Ik word nerveus van je." Hakkel ik en ik haal steeds mijn ring van mijn vinger af en doe hem weer om om het vervolgens te herhalen.

    Kate Hemsforth

    "Wat boeit mij dat nou? Ik ga toch zo min mogelijk met mensen om. En vampiers voelen gewoon warm aan voor mij." Ik ga wat onderuit zitten.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Sorry." mompel ik. Ik weet niet meer wat ik moet zeggen en hoe ik moet reageren.


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    Ik hield mijn handen stil en vouwde die in de zijne. Ze waren warm en zacht. Ik glimlachte een beetje. Ik keek eventjes naar Damon. 'Kunnen we de dans nog afmaken?' vroeg ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik open mijn mond om wat te zeggen, maar besluit om het niet te doen. Ik heb geen idee wat ik zou moeten zeggen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Damon Blake

    Ik hield zijn handen even tegen mijn lichaam aan, waarna ik hem van mijn schoot laat glijden. Snel deed ik de muziek aan en begon met hem te dansen. "Is dat een goed antwoord?" vroeg ik grijzend.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    Ik leg mijn hoofd schuin om even naar haar te kunnen kijken maar draai hem al snel weer terug. De stilte drukt zwaar op me.


    Your make-up is terrible