• Slaat bij jou ook de verveling toe? Heb je geen zin in je huiswerk? Heb je net als ik gewoon geen leven? Stel een vraag aan Sarah! 8D
    Heb zo ongeveer een heel notitieblok verspild aan het maken van zo'n ding (Met opperste concentratie vouwen, boos een prop maken wanneer het mislukte, naar de prullebak smijten en weer een nieuw blaadje afscheuren), maar het is me eindelijk gelukt:


    Ik heb zo'n awesome papier ding gemaakt waarvan niemand weet hoe het heet! *O* -faalt in papier vouw dingen-

    Duz, stel een ja/nee vraag en ik geef antwoord (wbw). (Noem twee getallen, beiden het liefst onder de twintig, want ik haat tellen (cat).)

    Waarom mijn kat op de foto staat? Ik had zin om haar wakker te maken met de flits van mijn camera. Och, kijk haar eens chagrijnig zijn, muaha :Y).

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 21:15 ]


    i put the fun in funeral

    @HARRYMARRYME:


    Pak een vierkant papiertje en vouw die op alle symmetrieassen.


    (Zie nu dat de eerste en de tweede foto van dit plaatje hetzelfde zijn) Vouw alle punten naar binnen, draai het papiertje om en vouw nogmaals alle punten naar binnen.


    Vouw alle punten naar buiten, schrijf antwoorden onder de flappen en tadaa: Een magisch papier ding.

    Ik hoop dat je het begrijpt want ik heb geen zin om het nog een keer uit te leggen 8D.


    i put the fun in funeral

    @Jezabels: Nee.
    @Peetniss: Ja.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    @HARRYMARRYME:


    Pak een vierkant papiertje en vouw die op alle symmetrieassen.


    (Zie nu dat de eerste en de tweede foto van dit plaatje hetzelfde zijn) Vouw alle punten naar binnen, draai het papiertje om en vouw nogmaals alle punten naar binnen.


    Vouw alle punten naar buiten, schrijf antwoorden onder de flappen en tadaa: Een magisch papier ding.

    Ik hoop dat je het begrijpt want ik heb geen zin om het nog een keer uit te leggen 8D.

    oooh dankje ik snap het!!!!! Die goudachtige armband is moooi trouwens!!!!!!


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    @HARRYMARRYME: Graag gedaan en dankjewel (bloos).


    i put the fun in funeral

    Jouw kat lijkt een beetje op mijne! :Y)


    Til hug og blod.

    FighterBeat schreef:
    Jouw kat lijkt een beetje op mijne! :Y)


    Awesome 8D. Maar ik weet zeker dat die van jou niet zo chagrijnig kan kijken als de mijne :Y).


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Awesome 8D. Maar ik weet zeker dat die van jou niet zo chagrijnig kan kijken als de mijne :Y).


    Of die van jou net zo twisted als mijn kat. ;]


    Til hug og blod.

    Mag ik van me ouders met Bryan(een super leuke jonge) mee naar buiten, gewoon naar het speelveldje enzo(K)?


    Can't you see i'm buizy

    @Annemiek: Ja mop, ik kan weinig als ik geen nummers heb (cat).


    i put the fun in funeral

    Wordt ik aangenomen bij de Swaan morgen? 6 18(H)


    Can't you see i'm buizy

    Wacht ff, ben mn nagels aan het lakken (cat)


    i put the fun in funeral

    Zou het nog iets kunnen worden tussen hem en mij? 12 & 4


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    @Annemiek: Echt wel!
    @Lanter: Ja.

    Noooo nagels verpest :c.


    i put the fun in funeral

    YEEEEEEEY!!!!!! Ik hoop dat je me niet zit voor te liegen:8


    Can't you see i'm buizy

    nieniet schreef:
    YEEEEEEEY!!!!!! Ik hoop dat je me niet zit voor te liegen:8


    Het lot liegt niet >:C.


    i put the fun in funeral