• Slaat bij jou ook de verveling toe? Heb je geen zin in je huiswerk? Heb je net als ik gewoon geen leven? Stel een vraag aan Sarah! 8D
    Heb zo ongeveer een heel notitieblok verspild aan het maken van zo'n ding (Met opperste concentratie vouwen, boos een prop maken wanneer het mislukte, naar de prullebak smijten en weer een nieuw blaadje afscheuren), maar het is me eindelijk gelukt:


    Ik heb zo'n awesome papier ding gemaakt waarvan niemand weet hoe het heet! *O* -faalt in papier vouw dingen-

    Duz, stel een ja/nee vraag en ik geef antwoord (wbw). (Noem twee getallen, beiden het liefst onder de twintig, want ik haat tellen (cat).)

    Waarom mijn kat op de foto staat? Ik had zin om haar wakker te maken met de flits van mijn camera. Och, kijk haar eens chagrijnig zijn, muaha :Y).

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 21:15 ]


    i put the fun in funeral

    ga ik deze vakantie iets nuttigs doen?
    3 en 13

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 11:35 ]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ga ik vandaag een keer niet iets uitstellen en doen wat ik moet doen?

    3 en 7.

    Ga je me uitleggen hoe je zo een papier ding moet maken??
    2 en 5


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    Audacity schreef:
    (...)

    Niet iedereen heeft hetzelfde lot, duh (joehoe).
    Ja als iemand hetzelfde doet krijgt hij ook hetzelfde en nu hoef je me niet tegentespreken want je weet ik heb gelijk.

    @Peetniss: Andere vraag.
    @Theluji: Echt niet!
    @HARRYMARRYME: Ja. NOOOOO D:


    i put the fun in funeral

    Ga ik vandaag mijn kamer opruimen?

    8 & 18


    Don't be like the rest of them, darling

    BrainWashing schreef:
    (...)Ja als iemand hetzelfde doet krijgt hij ook hetzelfde en nu hoef je me niet tegentespreken want je weet ik heb gelijk.



    quidquid excusatio prandium pro

    @BrainWashing: Spreek het papier ding niet tegen! Als je bedoelt dat ze allebei dezelfde cijfers hadden, maar een andere uitkomst kregen: Dat papier ding heeft vier kanten hoe je 'm om kan houden. De ene keer kan je bij twee getallen een andere uitkomst krijgen dan een andere keer. Neem me niet kwalijk, ik ga weer verder met mensen die me wel dankbaar zijn voor mijn fantastische voorspellingen helpen (cat).
    @TheRumIsGone: Andere vraag.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    @BrainWashing: Spreek het papier ding niet tegen! Als je bedoelt dat ze allebei dezelfde cijfers hadden, maar een andere uitkomst kregen: Dat papier ding heeft vier kanten hoe je 'm om kan houden. De ene keer kan je bij twee getallen een andere uitkomst krijgen dan een andere keer. Neem me niet kwalijk, ik ga weer verder met mensen die me wel dankbaar zijn voor mijn fantastische voorspellingen helpen (cat).
    @TheRumIsGone: Andere vraag.
    Ja dan niet hoor. diep van binnen weet je tog dat ik gelijk hebt

    Audacity schreef:
    @Peetniss: Andere vraag.
    @Theluji: Echt niet!
    @HARRYMARRYME: Ja. NOOOOO D:


    wil je het echt ni uitlegge??? Ik wil ook zo een ding hebbe??????? Pleaaaaazzzzzzzzzzzzzzzze??????????*puppyoogjes* ??????????????????


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    Zou ik toch stiekem een ijsje gaan eten? 8D

    3 & 2

    gaan mijn vriendinnen en ik de koelkast om 2 uur 's ochtends weer plunderen?
    12 en 17


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    @BrainWashing: Tuurlijk, je hebt echt ontzettend gelijk, ik voel me nu echt heel dom en zo.
    @HARRYMARRYME: Je moet weten dat ik niet bepaald goed ben in uitleggen, maar vooruit, omdat het papier ding het gezegd heeft (cat). Ik maak even foto's, dus het zal wel even duren :'D.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    @BrainWashing: Tuurlijk, je hebt echt ontzettend gelijk, ik voel me nu echt heel dom en zo.
    @HARRYMARRYME: Je moet weten dat ik niet bepaald goed ben in uitleggen, maar vooruit, omdat het papier ding het gezegd heeft (cat). Ik maak even foto's, dus het zal wel even duren :'D.


    jeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuj!!!!!!!!!!!


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    BrainWashing schreef:
    (...)Ja dan niet hoor. diep van binnen weet je tog dat ik gelijk hebt


    Mens, accepteer je voorspelling van het papieren ding en move on. Als je vind dat ze ongelijk heeft vraag je crush uit. Als ze ongelijk heeft heb jij gelijk en een date! WINWIN!


    quidquid excusatio prandium pro