• Slaat bij jou ook de verveling toe? Heb je geen zin in je huiswerk? Heb je net als ik gewoon geen leven? Stel een vraag aan Sarah! 8D
    Heb zo ongeveer een heel notitieblok verspild aan het maken van zo'n ding (Met opperste concentratie vouwen, boos een prop maken wanneer het mislukte, naar de prullebak smijten en weer een nieuw blaadje afscheuren), maar het is me eindelijk gelukt:


    Ik heb zo'n awesome papier ding gemaakt waarvan niemand weet hoe het heet! *O* -faalt in papier vouw dingen-

    Duz, stel een ja/nee vraag en ik geef antwoord (wbw). (Noem twee getallen, beiden het liefst onder de twintig, want ik haat tellen (cat).)

    Waarom mijn kat op de foto staat? Ik had zin om haar wakker te maken met de flits van mijn camera. Och, kijk haar eens chagrijnig zijn, muaha :Y).

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 21:15 ]


    i put the fun in funeral

    @Knightley: Echt wel!
    @Rahjesh: Misschien.
    @Annemiek: Op deze 3 weet ik het antwoord wel zonder de hulp van mijn papier ding: NEE (cat).
    @Seeder: Echt wel!
    @Scharry: Wat denk je zelf?


    i put the fun in funeral

    Moet ik gaan slapen?

    3 & 5


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    @Seeder: Bandieri.


    i put the fun in funeral

    Ga ik mijn skikamp zonder breuken en verzwikkingen volgende week doen?

    8&14
    denk het nietxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    @MissEverdeen: Echt niet!


    i put the fun in funeral

    nooooooooooooo.
    en ga ik kunnen slapen in de bus aangezien we na de reis gelijk op de piste meoten zijn?
    9&20


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zullen de kindjes die ik training geef me morgen in het water duwen? -weet ik of ik een badpak aan moet xD-

    6 en 9 =D


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ga ik een goed punt halen voor mijn proefwerk Engels?
    2&7


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    @MissEverdeen: Ja.
    @Spotgaai: Echt niet!
    @Springsun: Bandieri.


    i put the fun in funeral

    Is Bandieri algemeen beschaafd Nederlands?
    10 & 6


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    @Seeder: Echt wel! Lol.


    i put the fun in funeral

    Bandieri: een stuk stof meestal met de afmetingen 1,5 meter bij 1 meter. Aan de zijkanten van het doek worden tunnels genaaid, zodat je er aan beide kanten een stok of pvc pijp in kan doen. Op de stof zelf word vervolgens een afbeelding of tekst getekend waarop een positieve uiting naar je favoriete club toe wordt geuit. Ook kun je verschillende banniers hebben met elke een letter zodat je met een aantal banniers een woord of zin kan vormen.

    _O_

    OT: ga ik me deze week stierlijk vervelen zonder Quizlet in Zeeland?

    11 & 19


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    @Seeder: Hahaa, applaus! En het magische papier ding zegt: Echt niet!


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    @Knightley: Echt wel!
    @Rahjesh: Misschien.
    @Annemiek: Op deze 3 weet ik het antwoord wel zonder de hulp van mijn papier ding: NEE (cat).
    @Seeder: Echt wel!
    @Scharry: Wat denk je zelf?
    Nu weet ik zeker dat dat ding niet werkt. op pagina 5 zegt iemand precies hetzelfde al rahjesh bij haar komt uit echt well maar waarom bij rahjesh misschien uit.

    BrainWashing schreef:
    (...)Nu weet ik zeker dat dat ding niet werkt. op pagina 5 zegt iemand precies hetzelfde al rahjesh bij haar komt uit echt well maar waarom bij rahjesh misschien uit.


    Niet iedereen heeft hetzelfde lot, duh (joehoe).


    i put the fun in funeral