• Slaat bij jou ook de verveling toe? Heb je geen zin in je huiswerk? Heb je net als ik gewoon geen leven? Stel een vraag aan Sarah! 8D
    Heb zo ongeveer een heel notitieblok verspild aan het maken van zo'n ding (Met opperste concentratie vouwen, boos een prop maken wanneer het mislukte, naar de prullebak smijten en weer een nieuw blaadje afscheuren), maar het is me eindelijk gelukt:


    Ik heb zo'n awesome papier ding gemaakt waarvan niemand weet hoe het heet! *O* -faalt in papier vouw dingen-

    Duz, stel een ja/nee vraag en ik geef antwoord (wbw). (Noem twee getallen, beiden het liefst onder de twintig, want ik haat tellen (cat).)

    Waarom mijn kat op de foto staat? Ik had zin om haar wakker te maken met de flits van mijn camera. Och, kijk haar eens chagrijnig zijn, muaha :Y).

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 21:15 ]


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Nee.

    AHAHAHAHAHA, ECHT WEL.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Hoop jij alsnog op een deel 8 van Harry Potter?

    Getal: 13 (:

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 15:11 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb getallen nodig mensen, getallen! D:
    @Lisanne: Pff, wedden dat het gewoon een inie mini pienie schrammetje is dat mijn papier over het hoofd zag? (cat)


    i put the fun in funeral

    Kun jij mij helpen?

    8 en 5.


    Deep inside, I've never felt alive

    Tchaikowski schreef:
    Kun jij mij helpen?

    8 en 5.


    Ja.
    Nu ben ik nieuwsgierig :3.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Ja.
    Nu ben ik nieuwsgierig :3.

    Hoe moet je in vredesnaam een printscreen opslaan als los plaatje? Want ik wil het monumentale moment dat ik in de top sta vastleggen! ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Ehh, druk op de print screen knop en plak het in paint? ^^


    i put the fun in funeral

    *Facepalm*
    Ik ben echt zo slim bezig hè? Hihi, thanks!


    Deep inside, I've never felt alive

    Gaat alles vanavond goedkomen bij de badminton?
    4 & 10.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Audacity schreef:
    Ik heb getallen nodig mensen, getallen! D:
    @Lisanne: Pff, wedden dat het gewoon een inie mini pienie schrammetje is dat mijn papier over het hoofd zag? (cat)

    Het heeft ontzettend gebloed toen ik van m'n stoel af donderde bij natuurkunde hoor (cat) En het doet pijn en het vel hangt er half af. En je ziet het duidelijk.(cat)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    @Julah: Echt wel!
    @Lisanne: BANDIERI BANDIERI BANDIERIBANDIERI BANDIERI BANDIERIBANDIERI BANDIERI BANDIERIBANDIERI BANDIERI BANDIERI bandi BANDIERI BANDIERI BANDIERI


    i put the fun in funeral

    Vertelt dat papierding van Sarah alleen maar de waarheid?
    7 & 3

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 18:42 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Seeder schreef:
    Vertelt dat papierding van Sarah alleen maar de waarheid?
    7 & 3


    Echt niet!

    Nooooooooo oo ooo oo oooo D:
    ... Misschien vertelt ze alleen de waarheid tegen aardige mensen en ben jij gewoon helemaal niet aardig (cat).


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Echt niet!

    Nooooooooo oo ooo oo oooo D:
    ... Misschien vertelt ze alleen de waarheid tegen aardige mensen en ben jij gewoon helemaal niet aardig (cat).


    SARAH IS EEN VALSE PROFEET!

    Iedereen die voorspellingen wil kan zich voortaan tot mij, de Awesome Alwin met de spugende hamster wenden :Y)

    Vraag wat je wil weten en noem een getal onder de 20. Ik geef zoveel kneepjes in Snoozer. Aan de hand van het patroon van het uitgespuwde voer zal ik de toekomst voorspellen :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    13 en 3


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.