• Slaat bij jou ook de verveling toe? Heb je geen zin in je huiswerk? Heb je net als ik gewoon geen leven? Stel een vraag aan Sarah! 8D
    Heb zo ongeveer een heel notitieblok verspild aan het maken van zo'n ding (Met opperste concentratie vouwen, boos een prop maken wanneer het mislukte, naar de prullebak smijten en weer een nieuw blaadje afscheuren), maar het is me eindelijk gelukt:


    Ik heb zo'n awesome papier ding gemaakt waarvan niemand weet hoe het heet! *O* -faalt in papier vouw dingen-

    Duz, stel een ja/nee vraag en ik geef antwoord (wbw). (Noem twee getallen, beiden het liefst onder de twintig, want ik haat tellen (cat).)

    Waarom mijn kat op de foto staat? Ik had zin om haar wakker te maken met de flits van mijn camera. Och, kijk haar eens chagrijnig zijn, muaha :Y).

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 21:15 ]


    i put the fun in funeral

    Tigger schreef:
    (...)

    SARAH IS EEN VALSE PROFEET!

    Iedereen die voorspellingen wil kan zich voortaan tot mij, de Awesome Alwin met de spugende hamster wenden :Y)

    Vraag wat je wil weten en noem een getal onder de 20. Ik geef zoveel kneepjes in Snoozer. Aan de hand van het patroon van het uitgespuwde voer zal ik de toekomst voorspellen :Y)

    DAT IS ZO ZIELIG D:
    Wist je trouwens dat een man een hamster gefrituurd heeft en een jongen uit mijn klas een betoog voor hém hield met argumenten vóór het hamster-frituren D:
    Wel ja, ik ben in een lieve bui:
    Is Alwins hamster wel betrouwbaar?
    1


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Sarah en Alwin, jullie mogen beiden mijn vraag eens doen. Eens kijken hoe juist jullie zijn.
    Zal ik morgen mijn trein/bus-verbindingen halen zodat ik lekker op tijd ben voor de meeting?

    4 en 17


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    3 & 13.

    Hou je van chocoladefondue?


    Justice for all in the world.

    ik wel.....


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    @Alwin: Shut up >:C. Ik ben toevallig ook heel goed met voodoo poppen.
    @Flemish: Echt niet!
    @iloveBritain: Ja. En het is waar, I looove chocolate :9~.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    @Alwin: Shut up >:C. Ik ben toevallig ook heel goed met voodoo poppen.
    @Flemish: Echt niet!
    @iloveBritain: Ja. En het is waar, I looove chocolate :9~.

    Heeft-ie toch nog iets goed(cat)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Seeder schreef:
    (...)
    DAT IS ZO ZIELIG D:
    Wist je trouwens dat een man een hamster gefrituurd heeft en een jongen uit mijn klas een betoog voor hém hield met argumenten vóór het hamster-frituren D:
    Wel ja, ik ben in een lieve bui:
    Is Alwins hamster wel betrouwbaar?
    1


    PFfff, ik ben ongelofelijk blij met Snoozer, en Snoozer is ongelofelijk blij met mij. En weet je hoe ik wist dat snoozer de juiste hamster voor me was?

    Ze spuugde eten over mijn schouder in de wachtende bak, zo graag wilde ze met me mee!


    quidquid excusatio prandium pro

    Flemish schreef:
    Sarah en Alwin, jullie mogen beiden mijn vraag eens doen. Eens kijken hoe juist jullie zijn.
    Zal ik morgen mijn trein/bus-verbindingen halen zodat ik lekker op tijd ben voor de meeting?

    4 en 17


    Snoozer zegt BLARGH

    dat betekent dat je 10 minuutjes eerder moet gaan dan je van plan was omdat je anders grote vertraging krijgt!


    quidquid excusatio prandium pro

    Vindt Snoozer het leuk om zijn eten uit te kotsen?
    10
    & voor Sarah: 10 & 5

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 20:43 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Excuses: háár eten.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Seeder schreef:
    Vindt Snoozer het leuk om zijn eten uit te kotsen?
    10
    & voor Sarah: 10 & 5


    Snoozer zegt: BLETFEGTR

    Dat betekent fdat ze het geweldig vind. Ze is mijn wekker: Ze maakt me regelmatig heel vroeg wakker door eten uit haar kooi op mijn gezicht te spuwen D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Klinkt als een lekker wakker-worden-moment(cat)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Seeder schreef:
    Klinkt als een lekker wakker-worden-moment(cat)


    Ach, er zijn ergere manieren om wakker te wordne :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Tigger schreef:
    (...)

    Ach, er zijn ergere manieren om wakker te wordne :Y)

    ... die hoef ik niet te weten(cat)
    Het ergste wat mij ooit is overkomen is dat er een bak water over me heen werd gekieperd om wakker te worden, bij een of ander kamp :C


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Seeder schreef:
    (...)
    ... die hoef ik niet te weten(cat)
    Het ergste wat mij ooit is overkomen is dat er een bak water over me heen werd gekieperd om wakker te worden, bij een of ander kamp :C


    Mwahahaaahha!


    quidquid excusatio prandium pro