• Slaat bij jou ook de verveling toe? Heb je geen zin in je huiswerk? Heb je net als ik gewoon geen leven? Stel een vraag aan Sarah! 8D
    Heb zo ongeveer een heel notitieblok verspild aan het maken van zo'n ding (Met opperste concentratie vouwen, boos een prop maken wanneer het mislukte, naar de prullebak smijten en weer een nieuw blaadje afscheuren), maar het is me eindelijk gelukt:


    Ik heb zo'n awesome papier ding gemaakt waarvan niemand weet hoe het heet! *O* -faalt in papier vouw dingen-

    Duz, stel een ja/nee vraag en ik geef antwoord (wbw). (Noem twee getallen, beiden het liefst onder de twintig, want ik haat tellen (cat).)

    Waarom mijn kat op de foto staat? Ik had zin om haar wakker te maken met de flits van mijn camera. Och, kijk haar eens chagrijnig zijn, muaha :Y).

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 21:15 ]


    i put the fun in funeral

    Tigger schreef:
    (...)

    Mwahahaaahha!

    Dat is niet grappig D:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ugh, dit topic is zo vermoeiend. Goed, waar waren we (cat).
    @Lisanne: Echt niet!
    Alwin, kerel, je mishandelt dat arme ding.


    i put the fun in funeral

    Vraag: zal ik op tijd zijn?

    Tigger schreef:
    (...)

    Snoozer zegt BLARGH

    dat betekent dat je 10 minuutjes eerder moet gaan dan je van plan was omdat je anders grote vertraging krijgt!

    Audacity schreef:
    @Flemish: Echt niet!

    Zeer bemoedigend, jongens. D:
    Mocht ik kunnen, zou ik idd tien minuten eerder vertrekken. Maar aangezien ik om het uur een bus heb, vrees ik dat het niet veel zal uitmaken. :Y) Ik zal het laten weten.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Flemish schreef:
    Vraag: zal ik op tijd zijn?
    (...)
    Zeer bemoedigend, jongens. D:
    Mocht ik kunnen, zou ik idd tien minuten eerder vertrekken. Maar aangezien ik om het uur een bus heb, vrees ik dat het niet veel zal uitmaken. :Y) Ik zal het laten weten.


    Ja joh, Alwin, de bus gaat om het uur. Ik denk dat jij en die hamster van je beter een andere hobby kunnen gaan zoeken (cat).


    i put the fun in funeral

    Gaan we dit topic helemaal volspammen?
    19 & 18


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Audacity schreef:
    (...)

    Ja joh, Alwin, de bus gaat om het uur. Ik denk dat jij en die hamster van je beter een andere hobby kunnen gaan zoeken (cat).

    En het papierding dan?(cat)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    @Lisanne: Bandieri. En mijn papier ding zei alleen dat ze te laat komt, niet dat ze eerder weg moet gaan!


    i put the fun in funeral

    MAAR ZE HEEFT WEL ANDERE KEREN KNOERTHARD GELOGEN.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    HET LAG AAN JOU! HET LIGT ALTIJD AAN JOU!


    i put the fun in funeral

    Ligt het... altijd aan mij? -sadface- :'C


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ahgossie (no_chears)...

    JA >:C


    i put the fun in funeral

    WEEEEEEEH(huil)
    U MEAN EVIL PERSON :CCCCCC


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ikr? :'D
    Och, wat ben ik toch een leuk kind. Ben ik een leuk kind? 5 & 16


    i put the fun in funeral

    @Mezeluv: Bandieri.
    Take that as a yes (cat).


    i put the fun in funeral

    Flemish schreef:
    Vraag: zal ik op tijd zijn?
    (...)
    Zeer bemoedigend, jongens. D:
    Mocht ik kunnen, zou ik idd tien minuten eerder vertrekken. Maar aangezien ik om het uur een bus heb, vrees ik dat het niet veel zal uitmaken. :Y) Ik zal het laten weten.


    Misschien struikel je onderweg? I dunno! Ik geef alleen Snoozer haar voorspelling door! BETWIST HAAR NIET! Ze is NINJA


    quidquid excusatio prandium pro