• Class 13

    Als je rpg't en een tijdje niet online kunt komen, of niet veel online bent door bepaalde redenen geef het aub even door. Als je dit niet doet en je reageert niet tot amper zul je een berichtje ontvangen. Als je hierop ook niet reageert lig je uit de rpg. Zo kunnen wij de lijst met rpgers overzichtelijk houden.

    Leerlingen:
    Lilly Dandie = MissEverdeen
    Jane = annemellark
    James Andrew Night = LikeAWeasley
    Mary Ann Robins = AweSomee
    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson= PassWord
    Verschillende korte rollen. zie rollentopic het lijstje= Micki en demii0
    Judy Rose Safie Love = BrainWashing
    Alyssa Zarah Blades= demii0


    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    rollen topic

    Mensjes die een nieuwe topic mogen aan maken:MissEverdeen & annemellark

    Doordat het over school gaat kun je altijd inspringen! Dus het maakt niet uit hoever we zijn.
    Naamsveranderingen door geven aub

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 19:23 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alyssa
    'Laat me raden, jij bent Lilly van 14 en jij James van 16' zeg ik. 'Lilly Dandie en James Andrew Night' mompel ik daarna.

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 19:48 ]


    That is a perfect copy of reality.

    James

    "Ik leg straks wel alles uit" zei ik tegen Lilly die me verbaasd aankeek en keek toen naar degene die zo mijn hele naam opnoemde "Ja inderdaad en jou ken ik nog niet maar zeg alsjeblieft niet dat je weer een stalker bent want daar heb ik het in de loop der jaren wel meegehad" zei ik serieus. Yep mensen die mijn hele naam wisten betekende nooit veel goeds


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lilly
    Ik keek verbaasd naar het naamloos meisje. "hoe weet jij dat?" ik kijk haar vragend aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jane
    'en je kent mij niet en Lilly wel, dan moet er wel iets heel erg mis zijn' zeg ik tegen het meisje.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Mary Ann

    "Wil je dat jou hetzelfde overkomt?" vroeg Jimmy op een dreigende toon. "Ik ben niet bang voor jou" antwoordde ik op mijn beurt. Het kwam er sterker uit dan verwacht. Ik stopte de spullen weer in mijn zak. "Dus je wou ze terug?" zei ik bleef nog in dezelfde positie staan.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Alyssa
    'Das niet moeilijk, ik heb een lijst meegekregen met alle namen, en foto's' zeg ik 'En nee ik ben geen stalker, ben zelf ook maandelang gestalkt'


    That is a perfect copy of reality.

    annemellark schreef:
    Jane
    'en je kent mij niet en Lilly wel, dan moet er wel iets heel erg mis zijn' zeg ik tegen het meisje.

    [Je was toch niet in de klas 0.0]


    That is a perfect copy of reality.

    Lilly
    Ik keek even naar Mary Ann en Jim.
    "Mary wil je me zometeen helpen met dit" ik tilde mijn bebloede haren op"eruit te wassen?" ik keek haar even vragend aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Demii0 schreef:
    (...)
    [Je was toch niet in de klas 0.0]
    [ze ging aansteker halen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik was net binnengekomen]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Ooh]
    Alyssa
    'En jij bent Jane, nou goed' zeg ik 'En Mary Ann en Jimmy zitten hier ook, en ik heet Alyssa en ben 17'


    That is a perfect copy of reality.

    [ahha lilly is duidelijk de jongste maarre mary jij kon ds gedachtes lezen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James

    Ik haalde een keer opgelucht adem "Oke dan is het goed en dat is minder" zei ik en keek weer naar Jane "Wil je die aansteker nog of blijf je gezellig hier zitten?" vroeg ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alyssa
    'Zijn er meerdere hier 17, of ben ik de oudste?' vraag ik.


    That is a perfect copy of reality.

    Jane
    'ik vroeg toch niet wie jij was?' zeg ik boos tegen het meisje die Alyssa heette, daarna keek ik weer naar James. 'bij jou is het altijd gezelliger' zeg ik glimlachend. Ik werp Lilly nog snel een boos gezicht toe.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”