• Class 13

    Als je rpg't en een tijdje niet online kunt komen, of niet veel online bent door bepaalde redenen geef het aub even door. Als je dit niet doet en je reageert niet tot amper zul je een berichtje ontvangen. Als je hierop ook niet reageert lig je uit de rpg. Zo kunnen wij de lijst met rpgers overzichtelijk houden.

    Leerlingen:
    Lilly Dandie = MissEverdeen
    Jane = annemellark
    James Andrew Night = LikeAWeasley
    Mary Ann Robins = AweSomee
    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson= PassWord
    Verschillende korte rollen. zie rollentopic het lijstje= Micki en demii0
    Judy Rose Safie Love = BrainWashing
    Alyssa Zarah Blades= demii0


    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    rollen topic

    Mensjes die een nieuwe topic mogen aan maken:MissEverdeen & annemellark

    Doordat het over school gaat kun je altijd inspringen! Dus het maakt niet uit hoever we zijn.
    Naamsveranderingen door geven aub

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 19:23 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lilly
    Met veel herrie kreeg ik het flesje uit mijn tas te pakken. Ik draaide de dop eraf en dronk het flesje leeg. Wauw nooit geweten dat je er zoveel dorst van kreeg


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James

    Ik keek in de richting van de herrie "Ïk denk dat wel een idee heb zodat je die handdoek weg kan halen" zei ik Lilly terwijl ik opstond en naar het bureau van de docent liep


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [eten]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    LilyIk kijk even naar James. " Denkje want het bloed nog wel" zeg ik zacht en voorzichtig haal ik de handdoek eraf.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James

    Ik haalde een rol verband uit de la "Dit" zei ik en hield de rol verband omhoog. "Doet echt wonderen" zei ik terwijl ik op de tafel achter haar ging zitten en het verband uit de verpakking haalde


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lilly
    Ik grinik als hij een rol verband pakt. "Tsja wist ik veel wat je van plan was" Hij ging achter me zitten en haalde de verpakking van de rol. "dankje James. Wie was trouwens dat meisje dat hier zat?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James

    "Waarom denkt iedereen dat ik rare dingen doet" zei ik lachend terwijl ik het verband om de wond wikkelde. "Als het verband te strak zit moet je het zeggen en ik heb geen idee wie dat was" zei ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lilly
    "Oke, tsja je zit wel hier hé dat verklaard een hoop" grinik ik.
    Ik krimp ineen als het verband de wond raakt maar ik laat niks merken.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [is dit jouw drama of komt er nog iets straks(cat) -niet beledegend bedoeld hoor-]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Zou ik een nieuw personage aanmaken of nie, ik ben aan het twijfelen xd]


    That is a perfect copy of reality.

    [jaaa, doeee gewoon. c:]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    James

    "Dat is waar maar er zijn uitzonderingen en trouwens ik doe alleen aardig tegen mensen waarvan ik weet dat ze te vertrouwen zijn en die ook aardig tegen mij zijn" zei ik lachend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ mijn drama komt nog ik wacht op het goede moment]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [tuurlijk gewoon doen]
    Lilly
    Ik grinik weer. "dankje dan. En wie was dat die zo hatelijk naar mij keek straks, ik kan het volgens mij niet goed met haar vinden" zeg ik terwijl ik nadenk.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    annemellark schreef:
    [jaaa, doeee gewoon. c:]

    [Oké, Heel even wachten xd]


    That is a perfect copy of reality.