• Class 13

    Als je rpg't en een tijdje niet online kunt komen, of niet veel online bent door bepaalde redenen geef het aub even door. Als je dit niet doet en je reageert niet tot amper zul je een berichtje ontvangen. Als je hierop ook niet reageert lig je uit de rpg. Zo kunnen wij de lijst met rpgers overzichtelijk houden.

    Leerlingen:
    Lilly Dandie = MissEverdeen
    Jane = annemellark
    James Andrew Night = LikeAWeasley
    Mary Ann Robins = AweSomee
    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson= PassWord
    Verschillende korte rollen. zie rollentopic het lijstje= Micki en demii0
    Judy Rose Safie Love = BrainWashing
    Alyssa Zarah Blades= demii0


    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    rollen topic

    Mensjes die een nieuwe topic mogen aan maken:MissEverdeen & annemellark

    Doordat het over school gaat kun je altijd inspringen! Dus het maakt niet uit hoever we zijn.
    Naamsveranderingen door geven aub

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 19:23 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Demii0 schreef:
    [Waarom heb ik oppeens zo'n zin om opnieuw een personage aantemaken xd. ( En er dit keer niet mee stoppen) (:]


    [Nou. Er is een hunk bij, genaamd Jimmy. ^^]

    [Dat had ik al in de gaten xd]


    That is a perfect copy of reality.

    [@ maartje reageren mag hoor ^^]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson.

    Mary Ann loopt naar mijn tafel toe en hangt er half overheen. Aantrekkelijk hoor, die inkijk. "Dacht je hier mee weg te komen?" Ik haal ongeïnteresseerd mijn schouders op en kijk naar het pakje sigaretten die ze tevoorschijn heeft gehaald.
    "Wat schiet je daar me op? Ik heb een eigen pakje in mijn kluis liggen. Dat merk is trouwens erg vies," Mompel ik.

    AweSomee schreef:
    [@ maartje reageren mag hoor ^^]


    [Gedaan. (:]

    James


    Ik draaide me om "Ik kom zo ga maar vast" glimlachte ik toen ik Jane zag staan


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lilly
    Ik dacht na over wat James zei.
    Ik hoorde iemand wat vragen aan hem.
    Ik herinnerde me haar ergens van maar ik mocht haar niet. Zelfs nu ze voor mij naamloos was. Ik ging met mijn hand langzaam naar mijn hoofdwond wat vies aanvoelde. er kwam iemand de school in gelopen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jane
    Ik ging op een tafel zitten en begon maar wat op mijn mobiel te kijken om iets te doen te hebben.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    James

    "Denk je dat je kan opstaan?" vroeg ik aan Lilly terwijl ik haar vragend aankeek


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lilly
    "ik dnk het wel" Ik stond langzaam op. "die wond op mijn hoofd voelt vies"klaagde ik. Mijn hoofd bonkte weer een beetje maar er was mee te leven.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James

    "Daar verzinnen we zo wel weer wat op" zei ik glimlachend.
    "Trouwens kan je ook lopen?" vroeg ik twijfelend waarna ik naast haar ging staan


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lilly
    Ik knikte. ALs ik kon staan moest het me wel lukken.
    Ik concentreerde me en zette een wankel stapje.
    Naja het was een begin.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mary Ann

    "Dat merk is trouwens erg vies" antwoordde hij op ZIJN pakje sigaretten. Toen haalde ik zijn portemonne uit zijn zak. "Dus deze miste je ook niet?" vroeg ik en bleef nog over zijn tafel hangen. "Dat pakje sigaretten komt uit jou zak net zoals deze portemonne" zei ik rustig.

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 18:01 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    James

    "Trouwens ik hoor wel al het niet gaat" zei ik terwijl ik acher haar aanliep


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lilly
    "Naar het lokaal?" ik stopte even en draaide me om om hem aan te kijken.
    Ik zou later wel aan Mary Ann vragen of ze mee ging naar de wc om het bloed eruit te krijgen zove rhet lukte.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan