• Speciaal voor mijn zusje zoek ik Harry Potter verhalen.
    Het liefst met wat humor, avontuur en een beetje romantiek.


    dus zet je story hier maar neer :')


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Our Way [Sirius Black] -Completed-

    Ivy Tatum komt uit een dreuzel familie, maar gaat dit jaar voor de zesde keer als Slytherin meisje naar Hogwarts. Als ze door haar broer Leonard de trein naar school mist moet ze met zijn auto in Hogsmeade zien te komen. Een probleempje: ze weet de weg niet. Degene die de weg wél weet is niemand minder dan Sirius Black, een arrogante Gryffindor uit een puur-bloed familie die door omstandigheden ook te laat op het station aangekomen is


    Het verhaal is geschreven door Loki


    Physics is awesome

    Dank je.
    Niemand anders? Mijn zusje is een grote lezen :Y)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Haha, ik heb wel twee Harry Potter verhalen op mijn profiel staan. Misschien dat ze die leuk vind(H)


    I don't love you because you're beautiful, you're beautiful because I love you

    Ik heb wel een Harry Potter verhaal, maar ik ben een beetje te lui om een link te plaatsen, haha. :'D

    Ik heb er een heleboel waarvan het grootste deel volgens mij aan je eisen voldoet, maar in mijn schrijvers ID staan ze allemaal, met een korte beschrijving. ^^

    [ bericht aangepast op 27 april 2012 - 18:56 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan