• Wat is het laatste sms'je/whatsapp/pingbericht dat jij hebt ontvangen?

    Nee maar ik ga je wel stalken vanaaf als ik me verveel hoor ;o

    En dat was Whatsapp n.n


    We're all in the same game, just different levels. Dealing with the same hell, just different devils.

    ping kiya bb low

    van men vriendin
    Ik misschien, maar ik ga zoiezo mijn joggingsbroek in de bus aantrekken dat is lekkerder. Miss you toxx


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    check je mail


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    ‘‘Effe laden’’ Op whatsapp en bij sms, ‘‘Ja was leuk je weer eens te zien, snel weer doen ;) xoxo’’


    We're all in the same game, just different levels. Dealing with the same hell, just different devils.

    Ik. Ook nii

    Je had bij de Jamin moeten zijn, 50% korting!'
    Van een onbekend nummer. (cat)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Dus G. zo: ‘‘C. ich duw dich in ing lok en ich loat dich verrikken’’

    Haha, ja, lang verhaal.


    We're all in the same game, just different levels. Dealing with the same hell, just different devils.

    Pariah schreef:
    Je had bij de Jamin moeten zijn, 50% korting!'
    Van een onbekend nummer. (cat)


    Dat is... raar (cat)


    We're all in the same game, just different levels. Dealing with the same hell, just different devils.

    Russian schreef:
    (...)

    Dat is... raar (cat)

    It sure was. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Pariah schreef:
    (...)
    It sure was. :W

    Ik heb eens een keer een sms'je gekregen van zo'n nummer, waar in stond dat mijn toenmalig vriendje dik had staan zoenen met een jongen HAHAHA. Dus ik zo wtf is this shit. Bleek 't een vriend van m'n vriendje te zijn :'D


    We're all in the same game, just different levels. Dealing with the same hell, just different devils.

    Ik moet je iets vragen dat me altijden slapeloze nachten heeft gegeven en ik wil dat je er eerlijk over bent. Het kan vrij vervelend tussen ons worden hierna maar ik moet gewoon weten hoe je hier tegenover staat. Ik zit hier al een tijdje mee maar ik denk dat het eindelijk tijd is om je hiermee te confronteren. Ik hoop dat ik niks verpest in hoe het nu tussen ons is maar ik moet het weten, en zie simpelweg geen andere uitweg als deze. Het zou niet leuk zijn als je me hiermee liet zitten. Ik wil dat je me het heel eerlijk vertelt, gewoon jou eerlijke mening... Wat vind je nou lekkerder? Bami of nasi?

    ... (cat) Ik heb maar bami terug gesmst.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Russian schreef:
    (...)
    Ik heb eens een keer een sms'je gekregen van zo'n nummer, waar in stond dat mijn toenmalig vriendje dik had staan zoenen met een jongen HAHAHA. Dus ik zo wtf is this shit. Bleek 't een vriend van m'n vriendje te zijn :'D

    Ik weet nog dat ik ooit eens met mijn vader aan het bellen was en er opeens een onbekend meisje door de telefoon tegen me zei: 'Sofie? Kun je naar huis komen? Mama mist je..' En mijn naam is niet eens Sofie. O.o


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Morgoth schreef:
    Ik moet je iets vragen dat me altijden slapeloze nachten heeft gegeven en ik wil dat je er eerlijk over bent. Het kan vrij vervelend tussen ons worden hierna maar ik moet gewoon weten hoe je hier tegenover staat. Ik zit hier al een tijdje mee maar ik denk dat het eindelijk tijd is om je hiermee te confronteren. Ik hoop dat ik niks verpest in hoe het nu tussen ons is maar ik moet het weten, en zie simpelweg geen andere uitweg als deze. Het zou niet leuk zijn als je me hiermee liet zitten. Ik wil dat je me het heel eerlijk vertelt, gewoon jou eerlijke mening... Wat vind je nou lekkerder? Bami of nasi?

    ... (cat) Ik heb maar bami terug gesmst.


    HAHAHA die is echt geniaal, die ga ik ook sms'en naar mn hele contactenlijst ofzo (cat) onbeperkte smsjes ftw.


    We're all in the same game, just different levels. Dealing with the same hell, just different devils.

    Pariah schreef:
    (...)
    Ik weet nog dat ik ooit eens met mijn vader aan het bellen was en er opeens een onbekend meisje door de telefoon tegen me zei: 'Sofie? Kun je naar huis komen? Mama mist je..' En mijn naam is niet eens Sofie. O.o
    Whuuuut haha. Mag ik hier raar bij gaan denken? (cat)


    We're all in the same game, just different levels. Dealing with the same hell, just different devils.

    Morgoth schreef:
    Ik moet je iets vragen dat me altijden slapeloze nachten heeft gegeven en ik wil dat je er eerlijk over bent. Het kan vrij vervelend tussen ons worden hierna maar ik moet gewoon weten hoe je hier tegenover staat. Ik zit hier al een tijdje mee maar ik denk dat het eindelijk tijd is om je hiermee te confronteren. Ik hoop dat ik niks verpest in hoe het nu tussen ons is maar ik moet het weten, en zie simpelweg geen andere uitweg als deze. Het zou niet leuk zijn als je me hiermee liet zitten. Ik wil dat je me het heel eerlijk vertelt, gewoon jou eerlijke mening... Wat vind je nou lekkerder? Bami of nasi?

    ... (cat) Ik heb maar bami terug gesmst.

    Haha, ik ging strijk. :'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.