• Wat is het laatste sms'je/whatsapp/pingbericht dat jij hebt ontvangen?

    Nee maar ik ga je wel stalken vanaaf als ik me verveel hoor ;o

    En dat was Whatsapp n.n


    We're all in the same game, just different levels. Dealing with the same hell, just different devils.

    Van mijn moeder:
    Ik ga morgenmiddag naar oma.


    Owl you need is love.

    -Weer- van Fred:

    Zou je alsjeblieft nu meteen hierheen kunnen komen want ik verveel me heel erg en ik mis je, xx Fred


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    smsje : jij lief <3
    whatssapp: jha

    Baaah ik heb nog zo'n spierpijn van zondag he! Niet normaal.. Jij? Xxx

    Omdat wij samen zondag een dans workshop gehad hebben van Meysam Noori -finalist so you think you can dance- en we daar nog altijd spierpijn van hebben xd Le topic voor mensen die meer willen weten :3


    Inspiration can hit you any time

    NOMNOMNOMNOMNOM ..


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Sms:
    Bedankt voor je betaling. Dit is het laatste bericht dat je zult ontvangen voor deze betaling. Je hebt nu 1,50 betaald. (cat) Quizlet..
    Whatsapp:
    Okee

    Hahaha, lol, erg zinvol allemaal. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Welke pizza wil jij hebben?

    Van mijn vader die naar NY Pizza was gereden, omdat ik weer thuis ben ^_^


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Sorry sorry sorry ik ben het helemaal vergeten..... Sorry schat


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    'Elisa! Gefeliciteerd :'D Sorry dat ik nu pas zeg, ik dacht er zondag nog aan, maar gister was ik de hele dag weg en was ik het vergeten ;$ Heb je een leuke dag gehad? xx'

    (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    nope, wel tegen donderdag x

    SMS: Nee niet echt, maar zij was gisteren echt stoned ofso, heb dr iig niet meer gezien.
    Whatsapp: Oke maar ik ga zo naar Isa, word kkgek van al die mensen hier qq

    'Haha ja echt wtf XD ging ze dat midden in t Makado doen :') iedereen zat o.o XD'

    Een vriendin had het over een andere vriendin die random allemaal sjaaltjes om zichzelf heen ging knopen in het winkelcentrum hahaha.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nee verbinding zuigt hiero, sorry schat! <3

    Van een vriend van me die Vodafone als provider heeft, mensen met vodafone begrijpen dit probleem haha.


    We're all in the same game, just different levels. Dealing with the same hell, just different devils.

    Als iedereen gewoon aan zichzelf zou denken, wordt er aan iedereen gedacht. Denk je ook niet?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    ge hebt goe gezwommen en ik dacht wel dat ze niet zouden winnen.

    Het is zoiets, maar ik weet het niet exact meer omdat het al verwijderd is ;]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.