• Class 13
    Als je rpg't en een tijdje niet online kunt komen, of niet veel online bent door bepaalde redenen geef het aub even door. Als je dit niet doet en je reageert niet tot amper zul je een berichtje ontvangen. Als je hierop ook niet reageert lig je uit de rpg. Zo kunnen wij de lijst met rpgers overzichtelijk houden.

    Leerlingen:
    Lilly Dandie = MissEverdeen
    Jane = annemellark
    James Andrew Night = LikeAWeasley
    Mary Ann Robins = AweSomee
    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson= PassWord
    Verschillende korte rollen. zie rollentopic het lijstje= Micki en demii0
    Alyssa Zarah Blades= demii0
    Nana Celeste Cartwell=Space


    Bij 3 waarschuwingen wordt je verwijderd uit deze rpg omdat het dan ook niet lekker loopt voor de andere

    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    rollen topic

    Mensjes die een nieuwe topic mogen aan maken:MissEverdeen, LikeAWeasley & annemellark

    Doordat het over school gaat kun je altijd inspringen! Dus het maakt niet uit hoever we zijn.
    Naamsveranderingen door geven aub

    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 19:36 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mary Ann

    'Wat is er Mary Ann?' vroeg Judy. 'Niks' antwoordde ik kort. Eigenlijk kon ik nu wel in tranen uitbarsten maar ik kon me zwakke plek niet laten zien dus hield ik me groot.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Judy Rose Safie Love


    'Niks' Ze liegt ik zie het aan haar, Waarom zegt ze niet gewoon de waartheid. Ze barst bijna in tranen uit. Dus vraag ik maar aan Jimmy 'Wat was er net gebeurd'

    [ going bye misschien tot morgen en anders tot dinsdag Xx]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson.

    "Je laat mijn familie met rust" Schreeuwt ze en geeft me een duw.
    "Ik laat niemand met rust. Je hele familie gaat eraan!" Roep ik terug en geef haar een zet.
    "Wat is er Mary Ann?" Vraagt Judy.
    "Niks," Ik kijk haar aan. Tuurlijk. Watje. Zeg het dan gewoon eerlijk!
    "Wat was er net gebeurd?" Waarschijnlijk is de vraag voor mij, want ze kijkt mij aan.
    "Ze heeft mijn kluissleutel en geeft die niet terug," Mompel ik.

    [Slapen!]

    AweSomee schreef:
    [ going bye misschien tot morgen en anders tot dinsdag Xx]


    [Doei, veel plezier! (doeg)]

    Lilly
    Ik hoor veel herrie en geschreeuw maar ik hou me er buiten.
    Straks deed ik yoch weer iets fouts


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Judy Rose Safie Love

    'Ze heeft me kluissleutel' Mopelt Jimmy. 'Ja dan hoef je toch niet zo vel te reageren' Zeg ik terug tegen Jimmy. Wat is er toch met die jongen. Zijn gedrag staat mij al niet aan seends hij op school is gekomen.

    niemand meeer????

    Lilly
    Ik keek naar judy die zich bemoeide.
    Ik zuchte en schudde mijn hoofs.

    [ sorry was story lezen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Judy Rose Safie Love

    Lilly keek me aan. Ze zuchte en schudde met haar hoofd. 'Wat is er' Vroeg ik bits aan haar.

    Lilly
    " niks oke" snauwde ik trrug.
    Wat dacht ze wel niet.
    Ik had nog steeds hoofd pijn en het muziek van toenstraks was niet het slimste geweest


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Judy Rose Safie Love


    'Niks oke' snauwde ze terug. Oke denkt ze echt dat ik dat pik. Ik kijk naar haar haar en trek aan een pluk ervan.

    Lilly
    Ik voel getrek aan mijn har en negeerde het.
    Nu zaten haar handen onder het bloed lekker voor haar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Judy Rose Safie Love

    Ze deed niks. Ik trok nog een keer aan haar haaR. Ze denkt ik weet niks over haar. Ik weet alles over haar wat er allemaal is gebeurd en zo.

    (En je mag me niet besturen dus ik heb GEEN bloed aan mijn hand)

    [ ik bestuur je niet maar heel haar haren zitten onder het bloed dus denkt lilly dat]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan