• Class 13
    Als je rpg't en een tijdje niet online kunt komen, of niet veel online bent door bepaalde redenen geef het aub even door. Als je dit niet doet en je reageert niet tot amper zul je een berichtje ontvangen. Als je hierop ook niet reageert lig je uit de rpg. Zo kunnen wij de lijst met rpgers overzichtelijk houden.

    Leerlingen:
    Lilly Dandie = MissEverdeen
    Jane = annemellark
    James Andrew Night = LikeAWeasley
    Mary Ann Robins = AweSomee
    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson= PassWord
    Verschillende korte rollen. zie rollentopic het lijstje= Micki en demii0
    Alyssa Zarah Blades= demii0
    Nana Celeste Cartwell=Space


    Bij 3 waarschuwingen wordt je verwijderd uit deze rpg omdat het dan ook niet lekker loopt voor de andere

    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    rollen topic

    Mensjes die een nieuwe topic mogen aan maken:MissEverdeen, LikeAWeasley & annemellark

    Doordat het over school gaat kun je altijd inspringen! Dus het maakt niet uit hoever we zijn.
    Naamsveranderingen door geven aub

    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 19:36 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [eten]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Mary Ann

    Jimmy geeft een elleboog naar achter recht op mijn borst. 'aaa klootzak' schreeuw ik en krimp ineen van de pijn. gvd dit doet echt pijn ik probeer weer recht te staan en de pijn te vergeten. 'nu krijg je hem niet meer terug hoor' zeg ik boos.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson.

    "Aaa, klootzak!" Schreeuwt ze en krimpt ineen van de pijn. Aha, dat is Mary Ann. Mooi zo, dat verdiende ze nog. Ik draai me om op mijn stoel en kijk haar aan. Ze heeft haar handen op haar borst.
    "Nu krijg je hem niet meer terug, hoor," Zegt ze woedend.
    "Misschien besef je nu dat dat getrap in mijn kruis ook zeer doet," Mompel ik.

    Mary Ann

    'Aaarg' mompel ik en loop naar de wc's. Daar draai ik de deur op slot en bekijk ze even goed. Oke niks mis mee van de buiten kant. Ik prik er zachtjes in en een pijscheut gaat door mijn borst. Die klootzak! Ik liep weer terug naar de klas en ging weer op mijn plaats zitten.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson.

    "Aaarg," Mompelt ze en loopt de klas uit. Ik zucht even, draai me terug en leg mijn voeten op tafel.
    Ik hoop dat ze nu haar handen thuis houdt.

    Mary Ann

    Om Jimmy te plagen trek ik zijn stoel naar achter waardoor hij naar achteren valt, maar hij is niet de enige door zijn gewicht verlies ik mijn evenwicht en valt hij boven op me.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson.

    Ik leun rustig achterover op mijn stoel, totdat er iemand aan mijn stoel rukt. Ik val met stoel en al achterover en klap met mijn hoofd op de grond. Een paar minuten ben ik buiten westen, maar dan keer ik terug naar de werkelijkheid. Ik lig boven op Mary Ann.
    "Wat doe jij hier op de grond?" Vraag ik terwijl ik op haar blijf liggen.

    Mary Ann

    'Wat doe jij hier op de grond' vraagt Jimmy terwijl hij boven op me blijft liggen. 'Nou jij viel boven op me' zeg ik verontwaardig en rol even met mijn ogen. Waarom moet dit altijd mij overkomen. Ik kijk naar mijn borsten en merk dat ik inkijk heb. Ik probeer mijn topje recht te trekken maar Jimmy zit daar met zijn hand op. Ik trek eraan maar hij laat niet los. Arg stik.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson.

    "Nou, jij viel boven op me!" Zegt ze verontwaardigd en rolt met haar ogen.
    "Dan moet je mijn stoel niet ondersteboven trekken," Mompel ik en voel dat ze aan haar t-shirt trekt. Ze blijft door trekken, maar het heeft geen nut, want ik zit op haar. Er komt een grijns op mijn gezicht.
    "Je hebt een prachtige inkijk, Mary," Lach ik. Geheel expres laat ik even mijn hand langs haar borst gaan. "Sorry," Zeg ik onschuldig.

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 21:09 ]

    Mary Ann Robins

    Doordat ik mijn topje niet goed kan doen verschijnt er een grijs op zijn gezicht. 'Je hebt een mooie inkijk Mary' lacht hij en hij laat zijn hand langs mijn borst gaan. 'Sorry' zet hij onschuldig met een grote grijns. 'Jimmy' zucht ik en probeer hem van me af te duwen wat geheel mislukt en hij alleen nog maar dichter om me komt te liggen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [hahah geniaal Maartje :P]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Ik weet het. Oké, denk niet dat ik ranzig ben. XD]

    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson.

    "Jimmy," Zucht ze en probeert me van zich af te duwen. Ik grijns en buig naar haar toe.
    "Ben ik niet aantrekkelijk?" Zeg ik met een grijns en laat opnieuw 'perongelijk' mijn hand langs hij borst gaan.
    "En dat vind je natuurlijk fijn, hé?" Grijnst ik.

    Mary Ann Robins

    Hij grijnst en buigt zich dichter naar mij toe. 'Ben ik niet aantrekkelijk?' zegt hij met een grijns en hij laat zijn hand opnieuw perongelijk lands mijn borst gaan. 'En dit vind je zeker fijn, hé' grijnst hij opnieuw. Ik bijt even op mijn onderlip en voel over zijn six-pack. Ik glimlach goedkeurend en ga ietsjes naar beneden. 'En dit vind jij zeker fijn hè? zeg ik grijnzend.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [hahaha, viezerikken. :P]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”