• Er zijn van elk element 5 kinderen geboren. Zij moeten samenwerken om het kwaad te bestrijden. Zij zijn de enigen die de elementen beheersen en de wereld kunnen redden. De kinderen worden beschermd door hun ouders en de ouders laten de kinderen onderduiken in een reservaat, waar water, aarde, vuur en lucht zijn. Niemand weet waar de reservaat is en zo weet het kwaad het ook niet. Ze kunnen de elementen nog niet goed beheersen, ze zullen moeten oefenen en klaarmaken voor de strijd. Zullen de kinderen de wereld redden? Worden ze bevriend met elkaar of ontstaat er ruzies en komt er ook liefde aan te pas?

    Invullen voor je rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Leeftijden moeten boven de 15 jaar zijn en onder de 20 jaar.
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Wat is je element:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Door:


    Rollen:

    Alleen 2 jongens. Dan is alles vol!


    Lucht klik
    Lucht:

    - Jake Kandal Parker door TheRumIsGone (Jongen)
    - Tyler Jeremy Lovely door BrainWashing (Jongen)
    - Amy Hall door annemellark (Meisje)
    - Jake Owen O'Conner door LEADERLOUIS (Jongen)
    - Dehlia Payson Keeler door xHeavenlyx (Meisje)

    Vol!

    Water klik
    Water:

    - Dawn Mary Claire door XChobitsX (Meisje)
    - Noah-Lynn Amelia Rivera door IHeartMusicc (Meisje)
    - Melody Eleanor Blake door AweSomee (Meisje)
    - Colin Stanley Lesters door MeLuvZaynx (Jongen)
    - Drew Emanuel Robles door Password (Jongen)

    Vol!

    Aarde Klik
    Aarde:

    - Alice Evana Jhonson door TheRumIsGone (Meisje)
    - Abbigail Skye Marylin door LEADERLOUIS (Meisje)
    - Boyd Damian Fray door iCharizard (Jongen)
    -
    -



    Vuur Klik
    Vuur:

    - Matthew James Morisson door IHeartMusicc (Jongen)
    - Chayenne Sharona Avery door Ry (Meisje)
    - Maybole Jody Sage door MeLuvZaynx (Meisje)
    - Blaise Alexian door XShyDevilX (Jongen)
    - Katelynn Carly Dalton door Password (Meisje)

    Vol!

    Reservaat

    Dit is het reservaat waar wij onderduiken/verblijven. Het is in vijf stukken verdeeld, in water, lucht,vuur, aarde daar kunnen ze trainen. Boven elke element is er een plaatje, hoe het ongeveer eruit ziet. Je moet er dan ook bij denken, dat het aan elkaar grenst. En als laatste stuk zijn er twee huizen, die vijf kamers hebben, twee badkamers, woonkamer, keuken, een klein balkonnetje en een klein tuintje. De andere huis is voor de jongens en andere voor de meisjes.

    Huizen

    Kamer indeling:

    Meisjes:
    Katelynn - Dawn
    Alice - Amy
    Abbigail - Noah-Lynn
    Melody - Maybole
    Chayenne - Dehlia

    Jongens:
    Colin - Drew
    Jake - Tyler
    Jake Owen - Boyd
    Matthew - Blaise


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=131480&page=last&message=175
    Rollentopic

    Regels:

    - Maximaal 2 personages per persoon.
    - Taal: Nederlands.
    - Geen mensen die snel opgeven.
    - Relaties en 16+ zijn toegestaan, maar hou het wel netjes.
    - Minimaal twee regels tekst.
    - Hou het fantasievol, maar ook een beetje realistisch.
    - Naamverandering doorgeven.
    - Geen perfecte personages.
    - Als je iets wilt zeggen liefs tussen haakjes: ( )
    - Plezier maken.

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 15:55 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Jake Kandal Parker

    'Mijn gave is lucht' Andwoorde ik terwijl ik zag hoe ze de neusen van haar schoenen tegen elkaar aan drukte en naar beneden staarde, ergens vond ik het wel grappig dat ze dat deed.


    Don't be like the rest of them, darling

    Melody Eleanor Blake

    'Mijn gave is lucht' beantwoorde hij mijn vraag. Ik knikte en keek hem weer aan 'de mijne is water' zei ik. Ik keek naar de duur. 'owja' mompelde ik en liep naar de deur en tilde hem op maar liet hem ook weer vallen. iets te zwaar Melody iets te zwaar ging er door mijn hoofd.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Colin Stanley Lesters

    Ze glimlacht even. "Dat kan, maar ben jij een meisje dan? Ik denk het niet, aangezien je een jongen bent" Lacht ze nu wat harder.
    Ze bukt even, om vervolgens een beertje, waarschijnlijk die van haar, van de grond af raapt om hem vervolgens stevig tussen haar beiden armen te nemen.
    "Misschien ben ik wel omgebouwd" Zeg ik en grinnik even bij de gedachte, terwijl ik nu in de deuropening ga staan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Dawn Mary Claire:

    "Misschien ben ik wel omgebouwd" Zegd de jongen nu grinnikend. Terwijl hij bij de deuropening gaat staan. Ik schud lachend mijn hoofd. 'Nou, hoe heet je dan, als je een meisje bent? Zo niet, hoe heet je dan als een jongen?' zeg ik nu grijnzend.


    One Who Travels A Higher Path.

    Jake Kandal Parker

    Ik besloot haar te helpen met de deur 'Ik ben Jake Trouwens' Stel ik mezelf voor als de deur op zijn goede plek zit, ik was nieuwschierig over wat we hier zouden moeten doen en wat er van ons verwacht werd maar ik wouw al de andere mensen ook wel ontmoeten.


    Don't be like the rest of them, darling

    Drew Emanuel Robles.

    "Nee," Dat ene woord betekend best veel voor me. Ik hou er niet van om mensen te storen. Ook al is dit genant moment, maar toch.
    "Nee, je stoort niet," De bescheiden glimlach blijft op haar gezicht staan.
    "Waar luister je naar?" Zelf ben ik een best grote muziekfan en de meeste nummers ken ik, maar ik maak ook graag kennis met nieuwe nummers. Ondertussen leun in tegen de deurpost en haal een hand door mijn warrige haar.

    [Wie van jullie staat er nog in de hal/lobby van het huisje en heeft zin om met Katelynn te praten?]

    Colin Stanley Lesters.

    Ze schud lachend haar hoofd.
    "Nou, hoe heet je dan, als je een meisje bent? zo niet, hoe heet je dan als een jongen?" Zegt ze nu grijnzend.
    "Ik heet eigenlijk Annelore, maar mijn jongensnaam is Colin. Colin Stanley Lesters" Zeg ik en glimlach even vriendelijk naar het meisje.
    "En met wie ben ik eigenlijk aan het praten?" Vraag ik dan aan haar.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Dawn Mary Claire:

    "Ik heet eigenlijk Annelore, maar mijn jongensnaam is Colin. Colin Stanley Lesters" Zegt colin en glimlacht vriendelijk naar me. Ik lach om zijn 'meisjesnaam'. Daarna vervolgde hij met: "En met wie ben ik eigenlijk aan het praten?" Vraagt colin. 'Ik ben Dawn. Dawn Mary Claire. Aangenaam met je kennis te maken' zeg ik. En laat vervolgens mijn hand naar hem uitsteken.


    One Who Travels A Higher Path.

    [Amy staat daar en wilt wel met Katelynn praten =)]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Maybole Jody Sage.

    "Waar luister je naar?" Vraagt de jongen dan. Ik zucht even opgelucht, maar onhoorbaar als hij over een ander onderwerp begint en niet meer over mijn naam praat.
    Ik denk even aan de laatste paar zinnen, terwijl Drew tegen de deurpost aan leunt en zijn hand even door zijn warrige haar haalt.
    'My heart skips skips skips, skips skips skips a beat' Galmt er nu door mijn hoofd. "Ach, niets bijzonders" Zeg ik. Nog steeds verdwijnt de bescheiden glimlach niet van mijn gezicht.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    annemellark schreef:
    [Amy staat daar en wilt wel met Katelynn praten =)]


    [Wie post er eerst?]

    Colin Stanley Lesters.

    Ze lacht even. "Ik ben Dawn. Dawn Mary Claire. Aangenaam met je kennis te maken" Antwoord ze op mijn vraag om vervolgens haar hand naar me uit te steken.
    Ik zet een paar stappen naar binnen richting Dawn en neem haar hand dan aan om hem vervolgens even te schudden.
    "Insgelijks," Zeg ik, waarna ik haar hand weer loslaat.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Drew Emanuel Robles.

    "Ach, niets bijzonders," Zegt ze. Hoe kan muziek niet bijzonder zijn? Muziek ís bijzonder en dan maakt het niet uit welk nummer. Muziek is er altijd voor je en het helpt je door alle situatie's heen.
    Ik steek één hand in mijn broekzak en kijk haar aan. Ze heeft een lichtbruine huidskleur en donkerbruin haar dat naar zwart toe gaat.
    Het is even stil, maar ik doorbreek dan de stilte.
    "Wat is jouw gave?"

    Dawn Mary Claire:

    Colin zet een paar stappen naar binnen richting mij en neemt mijn hand dan aan om hem vervolgens even te schudden.
    "Insgelijks," Zegt hij vervolgens, waarna ik zijn hand ook weer loslaat. Hij zou ook een gave hebben, anders zou hij niet hier zijn, schoot het door mij heen. 'Ummhhh....mag ik wat vragen?' vraag ik zachtjes. 'Wat voor gave heb jij?' vervolgde ik. Ik speelde zenuwachtig met de haartjes van mijn beertje.

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 12:22 ]


    One Who Travels A Higher Path.