• Er zijn van elk element 5 kinderen geboren. Zij moeten samenwerken om het kwaad te bestrijden. Zij zijn de enigen die de elementen beheersen en de wereld kunnen redden. De kinderen worden beschermd door hun ouders en de ouders laten de kinderen onderduiken in een reservaat, waar water, aarde, vuur en lucht zijn. Niemand weet waar de reservaat is en zo weet het kwaad het ook niet. Ze kunnen de elementen nog niet goed beheersen, ze zullen moeten oefenen en klaarmaken voor de strijd. Zullen de kinderen de wereld redden? Worden ze bevriend met elkaar of ontstaat er ruzies en komt er ook liefde aan te pas?

    Invullen voor je rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Leeftijden moeten boven de 15 jaar zijn en onder de 20 jaar.
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Wat is je element:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Door:


    Rollen:

    Alleen 2 jongens. Dan is alles vol!


    Lucht klik
    Lucht:

    - Jake Kandal Parker door TheRumIsGone (Jongen)
    - Tyler Jeremy Lovely door BrainWashing (Jongen)
    - Amy Hall door annemellark (Meisje)
    - Jake Owen O'Conner door LEADERLOUIS (Jongen)
    - Dehlia Payson Keeler door xHeavenlyx (Meisje)

    Vol!

    Water klik
    Water:

    - Dawn Mary Claire door XChobitsX (Meisje)
    - Noah-Lynn Amelia Rivera door IHeartMusicc (Meisje)
    - Melody Eleanor Blake door AweSomee (Meisje)
    - Colin Stanley Lesters door MeLuvZaynx (Jongen)
    - Drew Emanuel Robles door Password (Jongen)

    Vol!

    Aarde Klik
    Aarde:

    - Alice Evana Jhonson door TheRumIsGone (Meisje)
    - Abbigail Skye Marylin door LEADERLOUIS (Meisje)
    - Boyd Damian Fray door iCharizard (Jongen)
    -
    -



    Vuur Klik
    Vuur:

    - Matthew James Morisson door IHeartMusicc (Jongen)
    - Chayenne Sharona Avery door Ry (Meisje)
    - Maybole Jody Sage door MeLuvZaynx (Meisje)
    - Blaise Alexian door XShyDevilX (Jongen)
    - Katelynn Carly Dalton door Password (Meisje)

    Vol!

    Reservaat

    Dit is het reservaat waar wij onderduiken/verblijven. Het is in vijf stukken verdeeld, in water, lucht,vuur, aarde daar kunnen ze trainen. Boven elke element is er een plaatje, hoe het ongeveer eruit ziet. Je moet er dan ook bij denken, dat het aan elkaar grenst. En als laatste stuk zijn er twee huizen, die vijf kamers hebben, twee badkamers, woonkamer, keuken, een klein balkonnetje en een klein tuintje. De andere huis is voor de jongens en andere voor de meisjes.

    Huizen

    Kamer indeling:

    Meisjes:
    Katelynn - Dawn
    Alice - Amy
    Abbigail - Noah-Lynn
    Melody - Maybole
    Chayenne - Dehlia

    Jongens:
    Colin - Drew
    Jake - Tyler
    Jake Owen - Boyd
    Matthew - Blaise


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=131480&page=last&message=175
    Rollentopic

    Regels:

    - Maximaal 2 personages per persoon.
    - Taal: Nederlands.
    - Geen mensen die snel opgeven.
    - Relaties en 16+ zijn toegestaan, maar hou het wel netjes.
    - Minimaal twee regels tekst.
    - Hou het fantasievol, maar ook een beetje realistisch.
    - Naamverandering doorgeven.
    - Geen perfecte personages.
    - Als je iets wilt zeggen liefs tussen haakjes: ( )
    - Plezier maken.

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 15:55 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Noah-Lynn Amelia Rivera

    Grommend stap ik het reservaat in. Ik dacht eindelijk van die mensen uit het weeshuis af te zijn maar nee. In principe ben ik van ze af, maar nog steeds afhankelijk van andere. Ze hebben me gewoon een reservaat in gestuurd. Waarom? Omdat ik zogenaamd speciaal ben, de wereld kan redden. Hah, wat denk je zelf? Ik kan van mezelf best goed met mijn gave onder controle gaan, en dat heb ik helemaal zelf uitgezocht.
    Mijn gave zat bij mij in de familie, het werd van moeder tot dochter gegeven. Jammer genoeg moest mijn vader zo stom zijn om helemaal lam achter het stuur te gaan zitten met mij én mijn moeder. Er was een ongeluk en alleen mijn vader en ik hebben het overleefd. Ongelooflijk he? Ik kon haar niet meer redden, het was al te laat. Maar op een één of andere reden was hij er nog wel. Iets wat niet mocht gebeuren. Hij gelooft nog steeds dat het mam was. Maar ja, iets om nu niet druk over te maken.
    Ik kijk op en zie twee huisjes staan en ik loop gewoon regelrecht de eerste naar binnen. Ik kijk op en zie drie meisjes staan. Fijn.

    Matthew James Morisson

    Met piepende banden rijden we in de bossen, 'Drew, vertel gewoon wat er aan de hand is,' mijn 4 jaar oudere broer rijd met volle vaart ergens naar toe, 'Als we dit niet snel doen.' zegt hij dan en aarzeld even, 'Ben je er later niet meer,' Ik kijk verward op, 'Leg me nu meteen uit wat er aan de hand is!' beveel ik hem, 'Je gave, ze zitten erachter aan. Leer het te beheersen, nog beter dan dat je nu al kan,' Dan stoppen we uit het niets en we schieten naar voren, 'Loop nu naar binnen,' Ik kijk met een frons, 'En jij dan?' Hij kijkt me aan, 'We zien elkaar wel weer, ooit,' belooft hij dan. Ik pak mijn spullen en loop dan het gebouw binnen waarna hij weer met volle waart weg rijdt.

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 10:14 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Amy Hall
    'echt waar? Leuk dan zitten we misschien wel samen!' zeg ik blij.
    Alice leek me een heel lief meisje, waar je ook wel plezier mee kon hebben, ondanks dat ze blind was. Ik draai een lok haar om mijn vinger, ik weet niet echt meer wat ik moet zeggen. Gelukkig loopt er net een meisje naar binnen, ze ziet er alleen niet zo vrolijk uit.

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 10:13 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Alice

    Er verschijnt een glimlach op mijn gezicht als Amy zecht dat ze waarschijnlijk in dezelfde kamer zit, van buiten hoor ik nog iemand aankomen en twijfel of ik mezelf voor zou stellen, zelf had ik het ook niet echt op mensen vooral niet als ze alleen maar medelijden met me hadden.


    Don't be like the rest of them, darling

    Noah-Lynn Amelia Rivera

    Ik zucht even als ik binnen kom en kijk de beide meisjes aan, 'Ik ben Noah-lynn Rivera,' probeer ik me nog netjes voor te stellen. Het enige wat me echt is bij gebleven van mijn moeder, nou eigenlijk twee, blijf altijd in de buurt van iets met water f een vloeistof én groet altijd beleefd. Ik weet nu pas waarom de eerste regel gelde nu ja, eigenlijk sinds ik wist van mijn gave.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alice

    'Ik ben Alice' Stel ik mezelf voor, veel kon het me niet schelen dat ik niet wist hoe ze er presies uit zag maar ik kon wel ongeveer 'Zien' hoe groot ze was en dat was beter dan niets, mijn ouders hadden zich altijd druk gemaakt omdat ik blind was en dachten dat ik ook weerloos en klein was, terwijl ik dat zelf helemaal niet was door mijn eigen manier van zien.

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 10:20 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    (Ik ben er weer! ^^ Heb ik nog wat gemist. XD )


    One Who Travels A Higher Path.

    TheRumIsGone schreef:
    [1stke kat - zwart met wit
    2de kat - Rood met wit
    3de kat - zwart
    4de kat - rood met wit
    5de kat - zwart met wit
    6de kat - zwart]


    Dat + De meisjes die zich aan elkaar voorstellen in het huisje ;P

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 10:21 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone schreef:
    (...)

    Dat + De meisjes die zich aan elkaar voorstellen in het huisje ;P


    (Aah, oke. Oja, ik moet nog antwoorden op iemand. XD En aaaaaah wat schattig!! :3 Heb je foto's gemaakt?)


    One Who Travels A Higher Path.

    Amy Hall
    Ik wilde eigenlijk iets boos zeggen toen ik haar hoorde zuchten, maar ik kon me nog net inhouden.
    'ik ben Amy' zei ik tegen haar. Misschien was ze boos op haar ouders dat ze hierheen moest ofzo, ik wist natuurlijk niets van haar.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    TheRumIsGone schreef:
    (...)

    Dat + De meisjes die zich aan elkaar voorstellen in het huisje ;P
    (Kan je ook iets met Jake doen?)

    XChobitsX schreef:
    (...)

    (Aah, oke. Oja, ik moet nog antwoorden op iemand. XD En aaaaaah wat schattig!! :3 Heb je foto's gemaakt?)


    [Nee nog niet.. Doe ik later wel XD..

    *Aait met haar ene hand nogsteeds haar dikke rode kat*
    'Dus.. Hoe was je vlucht?' ]


    Don't be like the rest of them, darling

    BrainWashing schreef:
    (...)(Kan je ook iets met Jake doen?)


    Wouw ik net gaan doen XD.. Ben jij ook in het huisje dan?


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone schreef:
    (...)

    Wouw ik net gaan doen XD.. Ben jij ook in het huisje dan?
    (Ok)

    [ Wat is dat met dat katten gebeuren XD ik denk echt dat ik iets heb gemist ]

    Noah-Lynn Amelia Rodriguez

    Ik kijk nu pas goed naar het meisje en zie dat ze blind is. Ja, dat kan je zien aan mensen. Ik heb eigenlijk best medelijden met haar, maar ik denk dat het misschien in haar voordeel uit komt qua gave. Als je ene zintuig is uitgeschakeld worden de andere sterker. 'Aangenaam je te ontmoeten,.' prbeer ik weer net zo beleefd te klinken. Ik zucht, dit is oneerlijk maar oke. Ik zie een trap naar boven, 'Ik ga even mijn spullen weg brengen,' zeg ik nu iets botter. Ik loop de trap op en zoek een lege kamer waar ik mijn spullen neer gooi. Uitpakken doe ik later wel.
    Ik loop weer naar beneden en plof ergens op een stoel. Ik doe mijn oordopjes in en ga muziek luisteren.

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 10:28 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    TheRumIsGone schreef:
    (...)

    [Nee nog niet.. Doe ik later wel XD..

    *Aait met haar ene hand nogsteeds haar dikke rode kat*
    'Dus.. Hoe was je vlucht?' ]


    (Oke, is goed!

    *Hahhahaa, ik denk echt bij mezelf, je zit al een halve dag je dikke rode kat te aaien en ik antwoord er nog steeds niet op. Hahaha, -plat-
    'Ooh.. mijn vlucht was goed hoor en dankje voor je thee* *Gaat zitten*)


    One Who Travels A Higher Path.