• Er zijn van elk element 5 kinderen geboren. Zij moeten samenwerken om het kwaad te bestrijden. Zij zijn de enigen die de elementen beheersen en de wereld kunnen redden. De kinderen worden beschermd door hun ouders en de ouders laten de kinderen onderduiken in een reservaat, waar water, aarde, vuur en lucht zijn. Niemand weet waar de reservaat is en zo weet het kwaad het ook niet. Ze kunnen de elementen nog niet goed beheersen, ze zullen moeten oefenen en klaarmaken voor de strijd. Zullen de kinderen de wereld redden? Worden ze bevriend met elkaar of ontstaat er ruzies en komt er ook liefde aan te pas?

    Invullen voor je rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Leeftijden moeten boven de 15 jaar zijn en onder de 20 jaar.
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Wat is je element:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Door:


    Rollen:

    Alleen 2 jongens. Dan is alles vol!


    Lucht klik
    Lucht:

    - Jake Kandal Parker door TheRumIsGone (Jongen)
    - Tyler Jeremy Lovely door BrainWashing (Jongen)
    - Amy Hall door annemellark (Meisje)
    - Jake Owen O'Conner door LEADERLOUIS (Jongen)
    - Dehlia Payson Keeler door xHeavenlyx (Meisje)

    Vol!

    Water klik
    Water:

    - Dawn Mary Claire door XChobitsX (Meisje)
    - Noah-Lynn Amelia Rivera door IHeartMusicc (Meisje)
    - Melody Eleanor Blake door AweSomee (Meisje)
    - Colin Stanley Lesters door MeLuvZaynx (Jongen)
    - Drew Emanuel Robles door Password (Jongen)

    Vol!

    Aarde Klik
    Aarde:

    - Alice Evana Jhonson door TheRumIsGone (Meisje)
    - Abbigail Skye Marylin door LEADERLOUIS (Meisje)
    - Boyd Damian Fray door iCharizard (Jongen)
    -
    -



    Vuur Klik
    Vuur:

    - Matthew James Morisson door IHeartMusicc (Jongen)
    - Chayenne Sharona Avery door Ry (Meisje)
    - Maybole Jody Sage door MeLuvZaynx (Meisje)
    - Blaise Alexian door XShyDevilX (Jongen)
    - Katelynn Carly Dalton door Password (Meisje)

    Vol!

    Reservaat

    Dit is het reservaat waar wij onderduiken/verblijven. Het is in vijf stukken verdeeld, in water, lucht,vuur, aarde daar kunnen ze trainen. Boven elke element is er een plaatje, hoe het ongeveer eruit ziet. Je moet er dan ook bij denken, dat het aan elkaar grenst. En als laatste stuk zijn er twee huizen, die vijf kamers hebben, twee badkamers, woonkamer, keuken, een klein balkonnetje en een klein tuintje. De andere huis is voor de jongens en andere voor de meisjes.

    Huizen

    Kamer indeling:

    Meisjes:
    Katelynn - Dawn
    Alice - Amy
    Abbigail - Noah-Lynn
    Melody - Maybole
    Chayenne - Dehlia

    Jongens:
    Colin - Drew
    Jake - Tyler
    Jake Owen - Boyd
    Matthew - Blaise


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=131480&page=last&message=175
    Rollentopic

    Regels:

    - Maximaal 2 personages per persoon.
    - Taal: Nederlands.
    - Geen mensen die snel opgeven.
    - Relaties en 16+ zijn toegestaan, maar hou het wel netjes.
    - Minimaal twee regels tekst.
    - Hou het fantasievol, maar ook een beetje realistisch.
    - Naamverandering doorgeven.
    - Geen perfecte personages.
    - Als je iets wilt zeggen liefs tussen haakjes: ( )
    - Plezier maken.

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 15:55 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Amy Hall
    'jullie zijn hier ook voor speciale gave's?' vroeg het meisje die blijkbaar Kate heette. 'ja, ik heb iets met lucht, maaar ik heb het nog nooit gebruikt en weet er nog niet zoveel van' gaf ik toe. 'wat heb jij eigenlijk?' vroeg ik daarna aan haar. Ik wet in ieder geval dat er lucht is, en mijn ouders hadden ooit verteld dat er ook nog vuur, aarde en water was, maaar dat weet ik niet zeker, ik had er nooit echt aandacht aan gegeven.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Alice

    ´Ik heb aarde´ Andwoorde ik, zelf wist ik het al vanaf ik jong was doordat ik het had gebruikt om op mijn eigen manier te kunnen zien, en hoorde dat het meisje dat zich had voorgesteld als Amy iets met lucht had.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Ugh.. Password is offline.. Mischien dat Alice en Amy met elkaar kunnen praten?}


    Don't be like the rest of them, darling

    [ik probeer wel wat te verzinnen]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Amy Hall
    'gaaaf!' zei ik toen Aluce zei dat haar gave aarde was. Maar ik snapte niets van haar ogen, het leek net alsof ze naar een punt in de verte staarden, en ze waren nog wazig ook. 'mag ik wat vragen?' vroeg ik voorzichtig. 'waarom zijn je ogen zo wazig?'
    Ik wilde niet onbeleefd overkomen, maar het maakte me ook heel nieuwschierig.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Alice

    Daar was de vraag, waarschijnlijk nou juist iets wat ik wilde vermijden, 'Ehmm, ik ben blind' Andwoorde ik, hopelijk zou ze niet heel overdreven erop regeeren, want de mensen die ik tot nu toe ontmoet had deden dat wel, en mijn ouders waren ook veel te zorgzaam.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ik ben er wel (online op mijn telefoon). Ik ga nu eerst douchen en dan ben ik er weer!]

    [Is goed ^^]


    Don't be like the rest of them, darling

    Amy Hall
    Een vriendin van mijn was okk blind, ik wist van haar dat ze het verschikkelijk vond als iemand medelijden had. Alice waarschijnlijk ook, want ze zag eruit alsof ze alles gewoon kon doen. 'hoe lang ben je al blind?' vroeg ik. Maar als ze blind is, hoe kon ze dit gebouw dan zo makkelijk vinden? 'hoe komt het eigenlijk dat je hier zo mKkelijk kon komen?' vroeg ik puur uit nieuwschierigheid.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Alice

    'Vanaf mijn geboorte, en ik kan op mijn manier zien door de trillingen en bewegingen in de aarde' Andwoord ik, zien kon ik op mijn eigen manier en dat kwam voor mij goed uit.


    Don't be like the rest of them, darling

    [ Hoe kan ik beginnen? XD]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ehmm.. Alice Amy en Katelynn zijn in het huisje.. Je kan binnen komen?}


    Don't be like the rest of them, darling

    [ Thaank uu ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Amy Hall
    Ze heeft geluk dat ze deze gave heeft, anders zou ze amper wat kunnen. Het is ook bijzonder dat ze op deze manier haar gave gebruikt, ze wist vat al precies hoe ze dit zou moeten gebruiken. 'op welke kamer zit je?' vroeg ik om het onderwerp te veranderen. Ze zou vast niet willen dat we er de hele tijd over door gingen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Alice

    'Waarschijnlijk op de kamer op de bagane grond' Andwoord ik, de bovenste verdieping bestond alleen uit houd, iets waar ik niks kon zien dus hadden mijn ouders waarschijnlijk de enigste kamer op de bagane grond voor mij geregeld.


    Don't be like the rest of them, darling