• Gewoon een reactie plaatsen, en klaar. (wbw)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Wat is moeilijk uit te leggen?


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Dit bedoel ik dus. (no_chears)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Wiosna schreef:
    Wat is moeilijk uit te leggen?


    Om te zien wanneer er een nieuwe reactie is..


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Producer schreef:
    (...)

    Dat geloof ik graag als je zo'n hoog niveau hebt, want hoe lager het niveau hoe minder huiswerk, ja ik draai het om xd. Ik heb eigenlijk bijna nooit huiswerk.. (;



    ik heb voor maandag: Grieks groepswerk, geschiedenis leren, wiskunde oefeningen afmaken en leren, NL spreekopdracht dus, Frans 8 blz oef op de werkwoordsvormen invullen en de onpersoonlijke ww leren. Een geluk dat het dinsdag geen school is, maar dan heb ik een zwemwedstrijd dus moet ik dit weekend ook al leren voor woensdag :(


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Producer schreef:
    Het is gewoon te moeilijk voor een slimme -ja Melissa jij dus. (;- en een domme -ik dus xd- om het uit te leggen, ghehe.


    stop met jezelf dom te noemen


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    BKopenwater schreef:
    (...)

    stop met jezelf dom te noemen


    Okay, wat jij wilt. (bloos)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    BKopenwater schreef:
    (...)


    ik heb voor maandag: Grieks groepswerk, geschiedenis leren, wiskunde oefeningen afmaken en leren, NL spreekopdracht dus, Frans 8 blz oef op de werkwoordsvormen invullen en de onpersoonlijke ww leren. Een geluk dat het dinsdag geen school is, maar dan heb ik een zwemwedstrijd dus moet ik dit weekend ook al leren voor woensdag :(


    Heb je geen vakantie? Oef, dan moet je inderdaad maar even hw gaan maken in plaats van achter de ¨pc/laptop zitten. (;


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Producer schreef:
    (...)

    Om te zien wanneer er een nieuwe reactie is..

    Je zegt gewoon:Als de cirke voor de topictitel oranje is dan is er een nieuwe reacie als ie wit is niet


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Wiosna schreef:
    (...)
    Je zegt gewoon:Als de cirke voor de topictitel oranje is dan is er een nieuwe reacie als ie wit is niet


    Hè? Of ik ben gewoon dom. -Sorry Melissa.-


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Lalala.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Wiosna schreef:
    (...)
    Je zegt gewoon:Als de cirke voor de topictitel oranje is dan is er een nieuwe reacie als ie wit is niet


    OMG echt? dat had ik ook nog niet door (en dit is niet sarcastisch bedoelt) ik wist dat echt nog niet, en ik me altijd afrvagen:" waarom is dat wit en het ander oranje?"

    Domme ik!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Lol


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Producer schreef:
    (...)

    Hè? Of ik ben gewoon dom. -Sorry Melissa.-


    Oké nu kan ik het begrijpen dat je het zegt, maar ik ben even dom hoor


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Producer schreef:
    (...)

    Heb je geen vakantie? Oef, dan moet je inderdaad maar even hw gaan maken in plaats van achter de ¨pc/laptop zitten. (;


    wij hadden 2 weken geleden paasvaknatie, nu dus niet meer. Sommige maken bij ons maandag de brug, omdat het dinsdag dag van de arbeid is, maar ik niet :(


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    BKopenwater schreef:
    (...)

    wij hadden 2 weken geleden paasvaknatie, nu dus niet meer. Sommige maken bij ons maandag de brug, omdat het dinsdag dag van de arbeid is, maar ik niet :(


    Aahw, poor you. ): Maar wel fijn dat je 2weken hebt, want ik heb dus gewoon maar een week, meh. D:


    stay safe because I like being alive at the same time as you