• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    – May Rose White ~ Weerwolf ~ energie 'aftappen' ~ HurtedHeart
    – Alexis Freya Johnson ~ heks ~ geestelijk manipuleren ~ Valentino
    – Madilaine Jenna Fentum ~ half vampier ~ snel&lenig ~ Space
    - Chayenne Sharona Avery ~ vampier ~emoties manipuleren ~ Ry
    - Ashley Bington ~ weerwolf ~ betoverende zang ~ xJohnnyDepp
    – James Andrew Night ~ tovenaar ~ chanteren ~ LikeAWeasley
    – Nathan Alexander Daniëls ~ half vampier, half demoon ~illusies vormen ~ Iheartmusicc
    – Andy Benedict Jones ~ vampier ~ dingen laten ontploffen ~ xJohnnyDepp
    Nog 2 jongens

    De Leonim
    – Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xHeavenlyx
    – Alexandra Evenia Odinov ~ heks ~ gave van aarde en natuur ~ TheRumIsGone
    – Destiny Milexi Ramirez ~ half heks, half weerwolf ~ telekinese ~IHeartMusicc
    – Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    –Jayden Jason Bright ~ half vampier, half tovenaar ~ immuun voor andermans gaven ~ HurtedHeart
    – Damen Areon Jhonson ~ weerwolf ~ verscherpte zintuigen ~ TheRumIsGone
    -Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    -Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xHeavenlyx
    Nog 1 jongen en 1 meisje


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Eerst max. 2 personages [jongen en meisje]
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde


    Story


    We beginnen de eerste dag naar de zomervakantie, het is dus het begin van een nieuw schooljaar en iedereen komt aan. Iedereen kent elkaar al.

    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 20:18 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chayenne

    'Hé jij bent een heks, kan je geen dood-spreuk op jezelf uitspreken?' vraag ik op hetzelfde toontje. Ik rol mijn ogen, ik zie de wereld tenminste veranderen. En dat is best leuk..


    El Diablo.

    [@RainbowShine ik had mijn post nog aangepast a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alexis Freya Johnson

    "Hé jij bent een vampier, kan je niet, ik weet niet, jezelf op de brandstapel gooien?" Doe ik haar na. Haar opmerking bevatte evenveel logica als de mijne nu.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    xHeavenlyx schreef:
    [@RainbowShine ik had mijn post nog aangepast a.]

    [Heb hem aangepast]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.

    "Misschien moet er dan ook maar een verbod komen op honden," Ik geef een zachte, speelse stomp tegen Feline's schouder.
    "Hou je mond," Mompel ik. "Anders wordt ik heel gevaarlijk," Eigenlijk heeft dat niet veel nut, want ik verander alleen bij kou, niet wanneer ik het wil.
    "Ha ha," Zegt Louise. Ik grinnik even. "Nou hoor school is weer begonnen, Zo te horen zijn de Caligas weer begonnen," Ik kijk haar aan.
    "Gaan ze weer," Mompel ik.

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 22:00 ]

    Chayenne

    'Waarom zou ik? Zover ik me kan herinneren werden heksen op de brandstapel gegooid, ik was er nog bij' grijns ik. Dat was een heerlijk gezicht eigenlijk. Maar dat komt omdat ik nogal ervan hou als mensen pijn leidden.


    El Diablo.

    [Ik ga toch Jerry's gave aanpassen. Je kan niet zo veel met helderziendheid.. Iemand een suggestie?]

    Feline Haven Chase
    Jerry geeft een zachte, speelse stomp tegen mijn schouder. 'Hou je mond, anders word ik heel gevaarlijk,' mompelt hij.
    'Nou hoor school is weer begonnen, Zo te horen zijn de Caligas weer begonnen,' zegt Louise. 'Ja, zeker weten!' roept Jerry vrolijk.
    'Ach, je weet toch wel dat ik van je hou, zelfs als je in je wolfvorm bent,' grinnik ik nog op wat hij net zei, waarna ik voor de vorm een klein kusje op zijn wang druk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alexis Freya Johnson

    Ik negeer haar woorden en besluit het op een andere toer te gooien.
    "Hé Chayenne, mag ik eens iets bij je proberen?" Vraag ik liefjes. Als ze nu gewoon 'ja' zegt kan ik haar voor de lol uit het raam laten springen, dat zou pas leuk zijn.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Password schreef:
    [Ik ga toch Jerry's gave aanpassen. Je kan niet zo veel met helderziendheid.. Iemand een suggestie?]


    [telepathie maybe?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chayenne

    'Nou' zucht ik, en begin met mijn nagels te vijlen. Ze kan me toch niet vermoorden, ik ben onsterfelijk. Nou ja, bijna dan.


    El Diablo.

    [Telepathie, dus gedachten en gevoelens doorkrijgen en berichten sturen via gedachten? (Dat is wel handig als ik een weerwolf ben, kan ik gewoon doorpraten). ;D]

    [haha klopt ^^ ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alexis Freya Johnson

    Ik grijns kort en kijk haar aan. Langzaam begin ik haar geest te manipuleren. Wat zullen we jou eens laten doen? Uit het raam gooien is wel gemeen. Ah well, van mij mag ze.
    "Doe eens een leuk vampierkunstje." Zeg ik lichtelijk dwingend, wat ik in haar geest versterk door middel van mijn gave.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    xHeavenlyx schreef:
    [haha klopt ^^ ]


    [Zet dat maar neer dan; Telepathie, de mensen moeten dan maar gewoon weten dat ik ook berichten kan sturen.]