• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    – May Rose White ~ Weerwolf ~ energie 'aftappen' ~ HurtedHeart
    – Alexis Freya Johnson ~ heks ~ geestelijk manipuleren ~ Valentino
    – Madilaine Jenna Fentum ~ half vampier ~ snel&lenig ~ Space
    - Chayenne Sharona Avery ~ vampier ~emoties manipuleren ~ Ry
    - Ashley Bington ~ weerwolf ~ betoverende zang ~ xJohnnyDepp
    – James Andrew Night ~ tovenaar ~ chanteren ~ LikeAWeasley
    – Nathan Alexander Daniëls ~ half vampier, half demoon ~illusies vormen ~ Iheartmusicc
    – Andy Benedict Jones ~ vampier ~ dingen laten ontploffen ~ xJohnnyDepp
    Nog 2 jongens

    De Leonim
    – Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xHeavenlyx
    – Alexandra Evenia Odinov ~ heks ~ gave van aarde en natuur ~ TheRumIsGone
    – Destiny Milexi Ramirez ~ half heks, half weerwolf ~ telekinese ~IHeartMusicc
    – Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    –Jayden Jason Bright ~ half vampier, half tovenaar ~ immuun voor andermans gaven ~ HurtedHeart
    – Damen Areon Jhonson ~ weerwolf ~ verscherpte zintuigen ~ TheRumIsGone
    -Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    -Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xHeavenlyx
    Nog 1 jongen en 1 meisje


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Eerst max. 2 personages [jongen en meisje]
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde


    Story


    We beginnen de eerste dag naar de zomervakantie, het is dus het begin van een nieuw schooljaar en iedereen komt aan. Iedereen kent elkaar al.

    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 20:18 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Louise Erika Sweet ~ vampier
    Ik nam een slokje. Het smaakte niet slecht, maar ik had beter geproefd. Die 2 waren nog steeds bezig. Ik dronk de glas even leek en legde hem op de grond naast me. 'Oké veel plezier met vechten!' Zei ik met een glimlach en stond op. Stiekem wilde ik gewoon eg vliegen, maar ik koos toch voor weg rennen.

    [Ik ga douchen dus ben over min. een half uur terug ;3]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Chayenne

    'Sorry' mompel ik, en daarna kijk ik haar grommend aan. 'Wil je het zo spelen? Je ka n het krijgen' grom ik, ik laat haar weer keihard huilen. Maar deze keer gebruik ik al mijn kracht dat het niet mogelijk is je te verzetten.


    El Diablo.

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.

    "Tuurlijk," Glimlacht ze. "Van binnen ben je nog steeds hetzelfde," Ze tikt met haar vinger op mijn borstkas, op de plek waar mijn hart zit. "Als je het koud krijgt kan je altijd naar me toekomen," Ik grinnik even. Dan klinkt heel.. apart. Laat ik het zo maar zeggen. Ik weet niet precies wat ik er van moet denken.
    Ze maakt een vlammetje op haar hand en laat die over haar hand lopen. Daarna verdwijnt het weer. Ik blijf het apart vinden. Iedereen hier is apart.
    "Oké, ik hou je eraan," Zeg ik met een lach. "Jouw hart zit in ieder geval op de goede plek,"

    Alexis Freya Johnson

    Ik begin weer te huilen en voel dat ik me niet meer kan verzetten. Verdomme! Gelukkig voor mij draag ik waterproof make-up. Nu ben ik het wel echt weer zat.
    "Ik. Haat. Jou." Sis ik kwaad en gemeen. Het is dat ik mijn eigen gave nog niet geperfectioneerd heb. Anders zou ik haar zo van alles kunnen laten doen.

    [Fuck, ik heb best wat alcohol op en maar 3 uur geslapen, ik ga zo denk ik naar bed.]

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 22:23 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Feline Haven Chase
    'Oké, ik hou je eraan,' zegt hij met een lach. 'Jouw hart zit in ieder geval op de goede plek'.
    Ik glimlach naar hem. 'Maar even dat je het weet, ik bedoel natuurlijk dat ik je dan kan opwarmen met vuur,' grinnik ik. 'Niks fouts of stouts,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chayenne

    Ik grijns, en laat haar voorlopig nog even doorgaan. Op een gegeven moment laat ik het los en sta op. 'Volgende keer varieer ik wel een beetje' grijns ik, en met die woorden loop ik weg.


    El Diablo.

    Alexis Freya Johnson

    "De volgende keer zal ik niet meer zo aardig zijn." Sis ik haar na waarna ik naar mijn kamer loop en mijn koffers met me mee laat zweven. Goed idee! Met een plotselinge vouw in het tapijt laat ik Chayenne struikelen. Lang leven magie! En het mooiste is, ze zal nooit weten dat ik het was. Verveeld ga ik op mijn bed liggen terwijl ik met korte gebaren telkens mijn spullen uitpak.

    [Guys, ik ga pitten. Welterusten allemaal, en morgen ben ik er weer!]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Chayenne

    Opeens struikel ik, kwaad sta ik op. 'Klote tapijt' grom ik, en trap het weg. Daarna loop ik verder, op naar mijn kamer.


    El Diablo.

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.

    "Maar even dat je het weet, ik bedoel natuurlijk dat ik je dan kan opwarmen met vuur," Grinnikt ze. Huh? Wat kan ze anders bedoelen?
    "Niks fouts of stouts," Voegt ze er aan toe. Aha.. zo! Ik kijk heel teleurgesteld.
    "Hé, dat vind ik nou jammer," Zeg ik met een grijns. "Jij kan mij ook wel op een andere manier opwaren," Oké, genoeg met dat zwoele gedoe. Ik vind het leuk om te flirten, maar ik weet ook wanneer ik op moet houden. En ik ben geen overdreven kleffe jongen.

    Feline Haven Chase
    'Hé, dat vind ik nou jammer,' grijnst hij. 'Jij kan mij ook wel op een andere manier opwarmen,'
    Ik schiet in de lach. 'Vergeet het maar meneertje,' grinnik ik waarna ik in zijn zij prik. 'En, heeft onze Loverboy nog vakantieliefdes gehad?' vraag ik geamuseerd.
    Ik bijt even op mijn lip om niet weer te gaan lachen als ik zie dat een eerstejaars meisje naar Jerry staart terwijl ze loopt waardoor ze tegen de deur opbotst. 'Je hebt alweer iemand voor je fanclub,' grinnik ik.

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 23:32 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Andy Jones
    Ik kijk om me heen of ik iemand zie die ik ken. Ik verveel me echt dood, hoewel een vampier dat denk ik niet kan. Ik zucht nog eens en staar rond.

    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 11:03 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [@xJohnnyDepp, het is gewoon nog steeds de eerste dag ^^]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [aangepast]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [:O wat heb ik gemist?]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Niks, je kan gewoon doen dat je personages aankomen op de school]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered