• Het is twee jaar na de 74e Honger Spelen, ook wel bekend als de allereerste Hongerspelen die echt niemand overleefde. De zelfmoordactie van Katniss en Peeta was gelukt, en iedereen was dood. Nou ja, behalve de familie en vrienden in hun district. De 76e Honger Spelen zijn speciaal, alleen de dierbaren van de overleden tributen mogen meedoen. Vrienden, familie. En zelfs degene waar ze een relatie mee hadden. En allemaal willen ze winnen, om hun overleden dierbare te wreken..


    Oké, je bent dus iemand die heel close was met iemand uit de 74e Honger Spelen. Dat kan van alles zijn. Zusje, Broertje. neef of nicht. Beste vriendin, gewone vriend. Of het vriendje of vriendinnetje.


    District 1:
    Mannelijke tribuut: Jay Sterling Bright - HurtedHeart
    Vrouwelijke tribuut: Emily Jones – Leannan

    District 2:
    Mannelijke tribuut: Devon Tricva Arlira - Tessera
    Vrouwelijke tribuut: Chayenne Jillana Avery - Ry

    District 3:
    Mannelijke tribuut: Juste Christion
    Vrouwelijke tribuut: Carlisa Joners

    District 4:
    Mannelijke tribuut: Christe Roshon
    Vrouwelijke tribuut: Chryse Joanna Rivers - Nemhain

    District 5:
    Mannelijke tribuut: Yassin Grenger
    Vrouwelijke tribuut: Jenna Abigail Page – Nemhain

    District 6:
    Mannelijke tribuut: Rod Kelsen
    Vrouwelijke tribuut: May Rose White - HurtedHeart

    District 7:
    Mannelijke tribuut: Treth Creshnote
    Vrouwelijke tribuut: Malcola Stark

    District 8:
    Mannelijke tribuut: Kecin Trocer
    Vrouwelijke tribuut: Louise Haidee Clayworth - Peetniss

    District 9:
    Mannelijke tribuut: Qreshin Teronte
    Vrouwelijke tribuut: Ariana Oceané MiLaurenys - Terresa

    District 10:
    Mannelijke tribuut: Franc Kratre
    Vrouwelijke tribuut: Christianea Xanderique

    District 11:
    Mannelijke tribuut: Cynara Aven - Escritura
    Vrouwelijke tribuut: Melrose Jeanine Billington – Aragog

    District 12:
    Mannelijke tribuut: Luizi Sonny Everdeen - Ry
    Vrouwelijke tribuut: Pryla Jodelle Smaill – Leave



    Regels:

    - Reserveringen blijven drie dagen staan
    - Géén perfecte personen, iedereen heeft minpunten
    - We kunnen niet allemaal blijven leven..
    - Reageer je voor 5 dagen niet word je vermoord (Behalve als je het hebt gezegd)
    - Niet alles kan in je voordeel zijn, je raakt wel eens gewond
    - 16+ en schelden mag


    Rollentopic

    Story

    Begin:
    Het is de ochtend van de eerste trainingsdag, maar je moet ook eerst nog een flashbacks schrijven hoe je bent gekozen..

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 23:47 ]


    El Diablo.

    Mayrose White
    'ik ben hier voor Alyssa, mijn tweelingzus. En jij?' Haar ogen dwalen af naar Cato's vervangster. Ze was goed dat zag je. Ik zou het niet van haar kunnen winnen. 'Ik ben hier om mijn broertje te wreken en ik ben van plan om het rot vriendinnentje van Cato te vermoorden. Ik zou hulp kunnen gebruiken.' Zeg ik zacht zodat alleen wij het zouden horen. 'Als je niet goed met wapens bent kan ik je wel wat leren.' Zeg ik behulpzaam. Ik had een goede bondgenoot nodig om tegen Chayenne te vechten.

    Jay Sterling Bright
    'Wat ben je familie, vriend?' Vroeg ze terwijl ze nog is een Dummie in elkaar sloeg. 'Zijn beste vriend. We hadden samen training.' Zeg ik bijna sissend. Ik zie dummies omhoog komen en slice de hoofden eraf met alleen mijn voet. Ik was een bonk spieren geweest. Altijd al. Na Marvels dood werd ik nog beter getraind dan Marvel zodat ik hem ooit zou kunnen wreken.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Chayenne

    Ik knik, en gooi nog wat speren door de brandende dummy's. 'Dus er hebben wel heel veel mensen het op Everdeen gemunt' zeg ik, het is begrijpelijk. Dat wel. 'Maargoed, doe je mee met de careerspack?' vraag ik aan hem, 'De meiden uit 1 en 4 doen ook al mee' vervolg ik daarna.


    El Diablo.

    Jayden Sterling Bright
    'Dus er hebben wel heel veel mensen het op Everdeen, Maargoed, doe je mee met de careerspack? De meiden uit 1 en 4 doen ook al mee' vroeg ze me. 'Klopt en het is terecht.' Zeg ik sissend. 'Maar het is goed met die pact, maar doe jij ook mee aan die pact.' Ik probeerde niet nieuwschierig te klinken maar ik was het wel, wan wij moesten elkaar niet tegen hebben. 'Maar ik wil ook die dierbare van Rue vermoorden.' Rue sprak ik uit alsof het een scheldwoord was.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Chayenne

    'Ik ben degene die het voorstelde' lachte ik kort, 'dus jij heb het ok al op 2 mensen gemunt? Je weet zeker wel op welke 2 ik het heb gemunt.' mompel ik. Ik ga weer wat speren, en de hoofden van de dummy's vallen eraf.


    El Diablo.

    Louise Haidee Clayworth|| district 8
    'Ik ben hier om mijn broertje te wreken en ik ben van plan om het rot vriendinnentje van Cato te vermoorden. Ik zou hulp kunnen gebruiken.' zegt ze zacht. 'jij ook? Ik ben hier voor haar en dat meisje uit 12, samen hebben ze mijn leven geruïneerd,' zeg ik. 'en als je me dat zou willen leren, graag. Maar dan wil ik jouw ook iets leren. Hoeveel weet je over planten en eten vinden in het bos?' vraag ik. Het zou oneerlijk zijn om haar mij dingen te laten leren en niks terug te geven.

    [ bericht aangepast op 30 april 2012 - 10:53 ]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Melrose jeanine Billington

    Van een afstandje, leunend tegen muur, keek ik naar een groepje mensen. Ze gingen vast allemaal een pact sluiten. Daar deed ik dus niet aan, om één simpele reden; ze komen snel achter je zwakke punten en vermoorden ze je zo. Nee, ik kon het prima zelf redden.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Jongens, ik ben er vandaag bijna niet, misschien wel helemaal niet. Mijn moeder is jarig en zo, dus ja. (: ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Gefeliciteerd!]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Bedankt, haha.]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Jayden Sterling Bright
    'Ik ben degene die het voorstelde' lachte ze kort, 'dus jij heb het ok al op 2 mensen gemunt? Je weet zeker wel op welke 2 ik het heb gemunt.' mompelde ze. Ik grijns even. 'Mellark en Everdeen?' Ik spuugde de achternamen echt uit want het waren ook rot mensen. 'Oke dan.' Zeg ik als antwoord op het voorspel. Het was zo ie zo handig, maar ik ging niet mijn zwakke plek laten zien.

    Mayrose White
    'jij ook? Ik ben hier voor haar en dat meisje uit 12, samen hebben ze mijn leven geruïneerd,' zegt ze. 'en als je me dat zou willen leren, graag. Maar dan wil ik jouw ook iets leren. Hoeveel weet je over planten en eten vinden in het bos?' Vervolgd ze zichzelf. 'Ik weet bijna niets van bessen dus graag ik wil niet dood door vergiftiging.' Zeg ik glimlachend. 'En wil je op het meisje van Mellark of bedoel je nu van Everdeen?' Vraag ik nog even verder.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Chayenn

    'Jep' zucht ik, 'Everdeen en Mellark' spuugde ik de namen uit, sissend. 'Ik ga hun gewoon martelen' grijns ik daarna. Ik trap weer wat dummy's kapot 'Misschien eerst trappen tegen de kaak, dan martelen met het mes, en ze dan gewoon laten liggen' grijns ik.


    El Diablo.

    Louise Haidee Clayworth|| district 8
    'Everdeen heb ik geen problemen mee. Oké, ze bleef velig in een boom zitten terwijl Alyssa werd vermoord, maar dat kan ik haar vergeven. Ik heb het gemunt op Mellark's beste vriendin. Alleen al de manier waarop hij zei dat hij Alyssa ging vermoorden zorgt ervoor dat ik zijn familie wil vermoorden,' Ik pak een mes, dat om een of andere reden hierboven ligt en smijt het naar beneden. Bijna raak ik een tribuut die langsloopt. Oeps. 'Maar met bessen kan ik je wel helpen, mijn ouders hebben een klein moestuintje met allerlei eetbare dingen,' zeg ik weer kalmer.

    [ bericht aangepast op 30 april 2012 - 11:26 ]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [Waar kan ik inspringen? ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mayrose White
    'Everdeen heb ik geen problemen mee. Oké, ze bleef velig in een boom zitten terwijl Alyssa werd vermoord, maar dat kan ik haar vergeven. Ik heb het gemunt op Mellark's beste vriendin. Alleen al de manier waarop hij zei dat hij Alyssa ging vermoorden zorgt ervoor dat ik zijn familie wil vermoorden,' Ze pakt een mes, dat om een of andere reden hierboven ligt en smijt het naar beneden. Bijna raak ze een tribuut die langsloopt die grommend woorden naar ons roept. 'Maar met bessen kan ik je wel helpen, mijn ouders hebben een klein moestuintje met allerlei eetbare dingen,' zegt ze als ze weer gekalmeerd is. 'Oke dan.' Begin ik vrolijk. 'Ik zou graag bessen en planten willen bestuderen welke giftig is en welke niet. Ik leer het wel snel, maar welk wapen zal ik je leren. Ik kan alles behalve de speer hanteren.' ze mocht het van mijn part weten. Ik zou eigelijk wel een pact met haar willen sluiten als het kon en als ze het wou.

    Jay Sterling Bright
    'Ik zou je graag willen helpen.' Zeg ik sadistisch. 'Misschien ook leuk de buik opensnijden zodat de darmen de doodsklap zullen maken.' Zeg ik grijnzend. Ik was best slim, maar ook moordlustig en Sadistisch. Die broer van Rue zou ik ook in tukjes snijden. Vingers erafhakken. Vee lbloed en erg veel toneel was het leukste en dat ging ik ze geven dat konden ze van me aan.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Neef ^^ Cynara is Rue's neef]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.