• Het is twee jaar na de 74e Honger Spelen, ook wel bekend als de allereerste Hongerspelen die echt niemand overleefde. De zelfmoordactie van Katniss en Peeta was gelukt, en iedereen was dood. Nou ja, behalve de familie en vrienden in hun district. De 76e Honger Spelen zijn speciaal, alleen de dierbaren van de overleden tributen mogen meedoen. Vrienden, familie. En zelfs degene waar ze een relatie mee hadden. En allemaal willen ze winnen, om hun overleden dierbare te wreken..


    Oké, je bent dus iemand die heel close was met iemand uit de 74e Honger Spelen. Dat kan van alles zijn. Zusje, Broertje. neef of nicht. Beste vriendin, gewone vriend. Of het vriendje of vriendinnetje.


    District 1:
    Mannelijke tribuut: Jay Sterling Bright - HurtedHeart
    Vrouwelijke tribuut: Emily Jones – Leannan

    District 2:
    Mannelijke tribuut: Devon Tricva Arlira - Tessera
    Vrouwelijke tribuut: Chayenne Jillana Avery - Ry

    District 3:
    Mannelijke tribuut: Juste Christion
    Vrouwelijke tribuut: Carlisa Joners

    District 4:
    Mannelijke tribuut: Christe Roshon
    Vrouwelijke tribuut: Chryse Joanna Rivers - Nemhain

    District 5:
    Mannelijke tribuut: Yassin Grenger
    Vrouwelijke tribuut: Jenna Abigail Page – Nemhain

    District 6:
    Mannelijke tribuut: Rod Kelsen
    Vrouwelijke tribuut: May Rose White - HurtedHeart

    District 7:
    Mannelijke tribuut: Treth Creshnote
    Vrouwelijke tribuut: Malcola Stark

    District 8:
    Mannelijke tribuut: Kecin Trocer
    Vrouwelijke tribuut: Louise Haidee Clayworth - Peetniss

    District 9:
    Mannelijke tribuut: Qreshin Teronte
    Vrouwelijke tribuut: Ariana Oceané MiLaurenys - Terresa

    District 10:
    Mannelijke tribuut: Franc Kratre
    Vrouwelijke tribuut: Christianea Xanderique

    District 11:
    Mannelijke tribuut: Cynara Aven - Escritura
    Vrouwelijke tribuut: Melrose Jeanine Billington – Aragog

    District 12:
    Mannelijke tribuut: Luizi Sonny Everdeen - Ry
    Vrouwelijke tribuut: Pryla Jodelle Smaill – Leave



    Regels:

    - Reserveringen blijven drie dagen staan
    - Géén perfecte personen, iedereen heeft minpunten
    - We kunnen niet allemaal blijven leven..
    - Reageer je voor 5 dagen niet word je vermoord (Behalve als je het hebt gezegd)
    - Niet alles kan in je voordeel zijn, je raakt wel eens gewond
    - 16+ en schelden mag


    Rollentopic

    Story

    Begin:
    Het is de ochtend van de eerste trainingsdag, maar je moet ook eerst nog een flashbacks schrijven hoe je bent gekozen..

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 23:47 ]


    El Diablo.

    Chayenne

    Ik keek even op toen ik iemand hoorde vallen, het was het meisje uit 1. Zuchtend keek ik weer naar de dummy, en met een klap vloog het hoofd eraf. Grijnzend ging ik naar de volgende, en trapte er tegenaan. Net zolang totdat de vulling eruit viel.


    El Diablo.

    Mayrose White
    'Louise District 8' Zei ze vriendelijk. Gaat ogen gleden over mijn gelaat net zoals ik bij haar deed. Ze zag er niet verkeerd uit. 'Waar kom je vandaan?' haar stem klonk nieuwschierig. 'Mayrose uit District 6.' Zeg ik vriendelijk. Al was ik geen beroeps ik kon goed met wapens omgaan. Ik had getraind sinds... Ik wou er zelfs niet over denken. Ik had zelf wapens gemaakt. Ik had echt transport gedaan. Ik had de hooikar getild toen het paard ziek was. Spieren gekweekt. Ik had mezelf zonder geld te betalen getraind. En het was aardig gelukt. 'Zo... wie wreek jij?' Vraag ik om het gesprek op gang te laten lopen. Mijn ogen laat ik weer door de zaal heen gaan. Mijn aandacht gaat naar een meisje, duidelijk een beroeps, die de vulling gewoon uit de Dummie slaat. Ze was een beroeps en die gingen boeten. Natuurlijk was op TV nooit duidelijk wie mijn dierbare vermoord had dus ik zou iedereen kunnen zeggen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Chayenne

    Ik zag uit mijn ooghoeken iemand kijken, en ik draaide me een beetje om. Ik bestudeerde haar even, duidelijk geen beroeps. Niet dat dat nog kon. Ik liep naar een andere dummy en gaf zo'n harde trap dat die meteen scheurde. Zelfvoldaan bleef ik dit bij alle dummy's doen, terwijl ik het meisje in de gaten hield.


    El Diablo.

    [Kan ik Jay op Chayenne afsturen. Me bored :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    [Kan ik Jay op Chayenne afsturen. Me bored :)]
    7

    Sure (:


    El Diablo.

    Jay Sterling Bright
    Mijn oog valt op een meisje die iedere Dummie in elkaar slaat en letterlijk tot moes trapt. Een Career net als ik. Ik gokte haar iemand van Cato. Cato was van 2 jaar geleden en werd 3e. Ze kwam natuurlijk voor wraak net als ik voor de Everdeen familie. Katniss. Die naam werd bij ons in de familie nu gebruikt als scheldwoord. Net als Rue die de oorzaak was dat Marvel dood ging. Hoe kon die bitch dat doen. Ik stapte op de Career, duidelijk District 2, af. 'Heey. Jay District 1.' Stel ik mezelf voor.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Chayenne

    Ik keek op van de dummy, en zag een jongen staan. Waarschijnlijk ook een career. 'Heey. Jay District 1.' stelt hij zich voor. Career dus. 'Chayenne, district 2' stel ik mezelf voor. Ik sla nog een dummy kapot, en kijk hem dan aan.


    El Diablo.

    Jay Sterlin Bright
    'Chayenne, district 2' Antwoord ze. Ik observeer haar even en neem haar even in me op. 'Familie van Cato of niet?' Vraag ik. Ik kon prima mensen lezen. 'Dierbaren van Peeta of Katniss willen vermoorden net als mij?' Vraag ik verder. Al zou ik ook wraak willen op de dierbaren van Rue. Dat was de bondgenoot van Katniss. Ik keek even naar de Dummie die als een hoopje niets op de grond lag. Het liet me een klein grijnsje op mijn lippen krijgen. Mijn hart kon wel tegen een stootje en ik had geleerd om geen emotie te tonen. Alleen Sadisme of gewoon grijnzen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Chayenne

    'Was het vriendinnetje van Cato' zeg ik, en deel nog een trap uit aan een dummy. 'En ik vermoord gewoon iedereen hier.' grijns ik sadistisch. Grijnzend trap ik nog wat dummy's kapot. 'Maar ja, vooral voor Everdeen en Mellark.' zeg ik daarna.


    El Diablo.

    Jay Sterling Bright
    'Was het vriendinnetje van Cato En ik vermoord gewoon iedereen hier. Maar ja, vooral voor Everdeen en Mellark.' Zegt ze Sadistisch terwijl ze een aantal dummies echt tot moes slaat. Ze hield niets van ze over. Ik grijns. 'Goede instelling.' Zeg ik met een korte grijns. Ik wist dat het niet zo makkelijk ging. Cato zei dat ook, maar die verloor. Everdeen en Mellark dacht dat ze zouden sterven in de Hunger Games dus zo zou ik het ook doen. Een pacht sluiten met de andere Beroeps en dan als er nog 9 of 8 overzijn veraden we elkaar, maar dan ben ik al weg. Of ik vermoord er misschien nog eerst een. Clove en Cato hadden Marvel ook ontzettend verraden na ze Glimmer vermoorde door het gif. Glimmer begreep Marvel namelijk wel en Cato en Clove niet. Ik kwam ook een beetje voor wraak voor hen, maar ik zou het niet zeggen. Ik zou daarmee wachten op het einde.

    [Sorry internet viel uit toen ik een doronklap geslagen had die me lastig viel. En viel daarna in slaap toen we Buuren kregen. Het internet sprong net weer aan nu de eerste klanten al komen. :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Chayenne

    'Weet ik' grijns ik, en trap nog tegen een dummy. 'En jij bent hier zeker voor Marvel?' zeg ik, en stop even met trappen om hem aan te kijken. Het moet wel, want ik weet gewoon zeker dat die ander al familie is met Glimmer. Maargoed, ik zou het niet zo spelen als de careers van vorig jaar. Ik zou deze gasten gewoon verraden. Ben ik goed in. En ik ben snel en kan goed klimmen dus ik ben ook zo weg.


    El Diablo.

    Jay Sterling Bright
    'En jij bent hier zeker voor Marvel?' Ze stopte even met de dummies te martelen en ik knikte. 'Ja ik ben hier voor de wraak van Marvel.' Zeg ik een beetje peinzend, maar dat was niet te horen aan mijn stem. Ik wou het niet perse zoals vorig jaar. Ik wou 1 bondgenoot waar ik op kon vertrouwen. Waar ik tot de laatste 8 op kon vertrouwen. Dat zou zeker niet Chayenne op moeten vertrouwen. Ik gokte erop dat ik niet eens een Beroeps moest hebben als bondgenoot omdat ik iemand nodig had die op mij kon steunen en als het een gevecht werd ik het zou winnen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Chayenne

    ik knik, en sla weer wat dummy's in elkaar. 'Wat ben je, vriend,familie?' vraag ik ondertussen. Ik tra weer wat hoofden af, en wacht op zijn antwoord.


    El Diablo.

    Louise Haidee Clayworth|| district 8
    Ze is erg goed voor iemand uit district 6. 'ik ben hier voor Alyssa, mijn tweelingzus. En jij?' weer kijk ik naar het meisje uit 2, die ondertussen al een hoop dummy's heeft vermorzeld. Waarom moest Cato Alyssa nou weer vermoorden, waarom niet iemand met een zwak familielid. Waarschijnlijk wordt vechten tegen haar mijn dood.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Chayenne

    Ik vermoord weer een aantal dummy's, en loop dan naar de speren. Ik zie het meisje uit 8 ook naar me kijken, wat een grijns op mijn gezicht veroorzaakt. Eenmaal bij de speren duw ik de punt in de olie, en hou er daarna een vlam bij. De punt staat in brand en ik gooi hem echt door de dummy. De dummy vat ook vlam en zorgt ervoor dat 10 dummy's ernaast in brand staan. Zelfvoldaan kijk ik ernaar en grijns


    El Diablo.