• Ik heb echt een probleem,

    Ik ken een meisje van school en die zie ik niet zo vaak.
    Ik dacht bijna nooit aan haar tot gister nacht.
    Ik droomde van haar dat we iets hadden en dat ik haar zoende.
    Nu denk ik elke minuut aan haar krijg al kriebels in mijn buik en kan niet slapen door haar(of de vele cappucino's die ik gedronken hebt)
    Hoe moet ik het haar vertellen ik zie haar pas vrijdag 11 mei.
    Ik heb haar al toegevoegd op Facebook maar ik kan nog geen bericht sturen en morgen ga ik op vakantie en dan hoor ik niks van haar stel je voor dat ze me niet leuk vindt.
    Wat vinden jullie moet ik mijn liefdesverklaring via Facebook sturen of gewoon tegen haar zeggen, hebben jullie dan tips voor mij.
    Want dit is het eerste meisje waar ik denk echt verliefd op ben.


    Mijn geheim is geheim

    Het was maar een droom. Je kan daar niet uit bepalen of je echt verliefd bent. Ga eerst eens met haar praten en een paar keer met haar afspreken. Pas dan kom je erachter of je gevoel echt is. Een droom zegt nog niets, hij blijft hangen en je voelt je vreemd, maar dat betekend niet meteen dat je verliefd bent, door slechts één droom. Ga gewoon eens met haar praten en leuke dingen met haar doen, en kom erachter of je gevoel echt is. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Dromen heb je niet onder controle, en meestal hebben ze ook een héééééle andere betekenis. Dit heb ik gevonden als je droomt over liefde;

    Het wil zoveel zeggen dat je tevreden bent met wat je hebt en waar je bent in het leven. Aan de andere kant, het zou ook kunnen betekenen dat je in het echte leven niet genoeg liefde ontvangt, en het het in dromen opzoekt. Iedereen heeft een natuurlijke behoefte om ergens bij te horen en geaccepteerd te worden zoals we zijn.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik denk dat - als je haar ziet alles duidelijk wordt. Maar overhaast het niet, als dit de eerste keer is dat je op deze manier over haar denkt, is het misschien alleen maar een bevlieging.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik heb ooit gedroomd over m'n leraar uit de eerste. Maar dat houdt niet in dat k d'r verliefd op ben :'D.
    Ik durf niet te zeggen dat dit verliefdheid is na aanleiding van een droom.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben het eens met de mensen boven mij; het is maar een droom en dat kan vele betekenissen hebben. Als je nog 'ns met haar afspreekt of met haar praat en je voelt je nog hetzelfde, dan kan je stellen dat je verliefd bent. En je kunt het maar beter face to face zeggen, want op Facebook is een beetje afgezaagd (vind ik).


    The odds are néver in our favor.

    Het was een droom daarbij is het in de puberteit heel normaal dat je dat soort dingen droomt zowel met meisjes als jongens. Je bent niet meteen verliefd hoor.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    DAAAWWW, als je echt 17 bent als je profiel zegt vind ik je echt schattig! Maar ja ik zou wel gewoon eerst met haar praten als ik jou was.. Niet te snel gaan hè. Oke dit is heel zielig want je krijgt advies van iemand die pas 2 relaties ever heeft gehad hahaha die beide niet langer duurde dan 2 weken;$ Goodluck xxx(flower)


    Shit happens but pee happens a lot more.