I know I know..
Tis gewoon dat hij veel wil afspreken, en ja ik ben niet zo zeg maar. .
En ik weet niet. Hij is mijn eerste vriend, en het is nogal wennen. en ja urm ugh sfjksldfj
dat is ook, je kan er dan toch wel met hem over praten? hij snapt dat vast wel dat je er aan moet wennen. Als je niet praat gaat het vaak snel over heb ik gemerkt bij vriendinnen enzo.
Dan moet je het hem duidelijk zeggen, dat je rustig aan wilt doen en het niet zo erg gewend bent. Dat begrijpt hij vast, jullie moeten allebij nog even uitvinden hoe dit het beste voor jullie werkt.
HazzCurls schreef:
dat is ook, je kan er dan toch wel met hem over praten? hij snapt dat vast wel dat je er aan moet wennen. Als je niet praat gaat het vaak snel over heb ik gemerkt bij vriendinnen enzo.
Ik heb het hem ook verteld.
Maar zeg maar op school ook. Dan gaan mensen weer dingen zeggen, en ik voel me iedere keer gewoon zwaar ongemakkelijk.
Ik zou eigenlijk vanavond met hem hebben afgesproken, maar ik moest naar familie. En nu is hij de rest van de week weg, geen wifi.
Dus ik zie hem vrijdag als het goed is,,
Dan moet je alleen met hem praten, en dan niet zeggen dat je hem moet spreken, maar gewoon wanneer jullie al alleen zijn, want dan is het ook niet dat hij bang wordt.
Jij bent waarschijnlijk ook zijn eerste vriendin, dus logisch dat hij enthousiast is.