• Dan heb je dit nog niet gezien.
    Laatst had ik een topic over een opvallende Russiche verschijning, maar nu is er dus weer een Russische in het nieuws.
    Valeria Lukyanova is haar naam en ze wilt op een levensechte Barbie lijken. En daar gaat ze ook echt ver in. Ze is ongezond dun, want ze wil dezelfde verhoudingen als Barbie hebben. Ook heeft ze met haar 21 jaar al ongelofelijk veel plastische chirurgie gehad.

    Ik vind het echt verschrikkelijk, maar er zijn ook serieus mensen die het mooi vinden. Wat vinden jullie? Vinden jullie het goed dat ze doet wat ze zelf wilt of vinden jullie dit te ver gaan?




    Tell me about it, stud.

    O. My. Fucking. Gosh.
    Dit gaat echt te ver.
    WAAR GAAT HET HEEN??


    Deep inside, I've never felt alive

    Een barbiepop. Zo zou ik haar noemen.
    Zucht. Deze wereld is ziekelijk


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please


    Creepy


    As travars

    Ik dacht dat Barbie minder grote borsten had, op de onderste foto?

    Ik vind haar eng. Je wil toch niet dat kleine meisjes met je spelen? Want dat is Barbie in mijn ogen nog steeds. Een pop waarvan ik armen en benen uittrok en ze kaal knipte.


    Food.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Aife schreef:
    O. My. Fucking. Gosh.
    Dit gaat echt te ver.
    WAAR GAAT HET HEEN??


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Beiden. Het gaat te ver, maar ze moet het zelf weten. Gelukkig dat ik het niet ben, in ieder geval. :W


    Til hug og blod.

    Vreselijk.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Waar zitten in godsnaam haar organen D: Dat past toch nooit?!


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Oh lord. Daar zijn ook een aantal dingen aan verbouwd denk ik ._.;

    Ooit gehoord van Angelic Venus?


    Dakota Rose?



    Met Dakota kan ik nog leven, haar gezicht is gewoon zo (alhoewel... make up doet veel), maar Angelic Venus is mega rude en derp.

    [ bericht aangepast op 30 april 2012 - 23:27 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Tablo schreef:
    Oh lord.
    Ooit gehoord van Angelic Venus?


    Dakota Rose?



    Met Dakota kan ik nog leven, maar Angelic Venus is mega rude en derp.


    Dakota Rose ken ik ook ja! Dat is toch het zusje of een vriendin van Kiki Kannibal? Die is ook al zo fake. Een paar jaar geleden vond ik die helemaal geweldig. Shame on me haha.


    Tell me about it, stud.

    Op de laatste foto in dit topic lijkt ze op een sims poppetje. Creepy. o_0


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Faery schreef:
    Op de laatste foto in dit topic lijkt ze op een sims poppetje. Creepy. o_0

    Haha, ja, dat dacht ik ook. (cat)
    Maar da's echt ziek, zoiets wil je toch niet? ._.

    Zei is toch de barbie uit Ukraïne? Mjah, ze lijkt tenminste op een barbie. Doet ze beter dan bijvoorbeeld die Rus die op Jessica Rabbit wilde lijken...

    Maar wat meer OT: zoiets wil je inderdaad niet..

    [ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 17:41 ]



    afgrijselijk figuur.
    En het ergste vind ik dan nog dat ze eigenlijk nog wel een knap gezicht heeft.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.