• ©ThoseWords

    MEEDOEN MAG/KAN ALIJD

    Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.



    Bestaande personages:
    - Ginny Wemel Gryffindor Space
    - Argus Vilder Hogwarts Space
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor LikeAWeasly
    - Fred WemelGryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Draco Malfidus Slytherin
    - Harry Potter Gryffindor LikeAWeasly
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

    Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin LikeAWeasly
    - Eleanor Winter Black Slytherin AweSomee
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Jeanine Noah Roux Dooddoener Slytherin Aragog

    Het rollentopic

    [ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 11:54 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [my topic]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [ mijn topics]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Hermelien Griffel

    "Maar ik zie je niet als een zwadderaar." Lachte ik. "Dus dat telt niet...De sorteerhoed maakte gewoon een fout."
    Ik stopte abrupt met lachen en keek haar weer serieus aan.
    "Ik hoop dat je gelijk hebt en dat er inderdaad iemand eens tegen ingaat." Het kwam er half treurig uit.




    Bellatrix van Detta

    De heer had me er op uit gestuurd om een klein beetje te spioneren voor zover het mogelijk was en waar was nu het beste om dat te doen?
    Het verboden bos.
    Een vreselijk wolvengehuil was te horen niet zo ver van de plek waar ik zweefde met mijn bezem.
    Automatisch ging ik wat lager hangen om te kijken wat het beest zo opgewonde maakte.
    Ik zag hoe de weerolf achter een leerling aan het jagen was en al snel zette ik de achtervolging in.
    Ze was een zwadderaar, dat zag ik aan de kleuren van haar uniform.
    Snel dook ik naar beneden en pikte haar op van de grond, en vloog er vandoor met haar, ver weg van de weerwolf.


    [Ik ga eten]

    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 19:33 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Samantha Lauren Billington

    Ik schrok me kapot toen ik ineens werd opgetild, en op de één of andere manier in de lucht vloog. Ik probeerder te kijken wie het was, maar het was nogal onmogelijk. Wie het ook was, ik was de persoon dankbaar nu ik niet ben opgegeten door een één of andere gare weerwolf.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [waar kan ik trouwens inspringen met Fred, Loena of Sneep?]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [ George wacht nog op een reactie van Fred en verder weet ik het niet]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer


    Summer Melody Night

    "Mh daar heb je wel gelijk in misschien zien de leraren het ooit in en bedankt" zei ik lachend. "Hermelien geloof me ooit komt er wel iemand en anders zorgen we er zelf gewoon voor "glimlachte ik.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George

    "Ik had ook liever gehad dat je weg kon maar als je nu al niet kan blijven staan zit er niets anders op dan hier blijven" zei ik tegen hem en keek even naar Elianne "Bedankt


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Fred

    'Ja weet ik, naar toch zou ik graag willen weten wanneer ik weer kan gaan en staan waar ik wilt.' zei ik half opgewekt.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    George

    "Geef me een moment" zei ik en liep naar het kantoortje van Madame Pleister.
    Ik kwam terug gelopen na een paar minuten "Ik weet hoe lang het nog kan duren maar ik denk niet dat je er blij mee bent" zei ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Fred
    'Lang dus.' zucht ik en laat me achterover op bed vallen. 'Ik ontsnap wel een keer.' grijns ik.
    'maar..' zeg ik geschrokken. 'Dan kunnen we ons niet inschrijven of ben ik dan al weg?'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    George

    "Nee je mag morgen weg dus ontsnappen is nergens voor nodig" zei ik lachend. "En tuurlijk kunnen we ons nog wel inschrijven voor het toernooi, niets of niemand houd ons tegen" zei ik.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Hermelien Griffel

    "Ik hoop nogmaals dat je gelijk hebt." Een kleine glimlach verscheen op mijn gezicht. "Ga je even mee?"
    Ik keek langs Summer de gang in.
    "Ik wil even met mijn eigen ogen zien hoe het met Fred is."
    Het was vrij normaal dat ik bezorgd was aangezien ik ze al kende uit mijn eerste jaar.
    Het klonk allemaal erg logisch.



    Bellatrix van Detta

    Ik bleef nog enkele minuten vliegen terwijl ik de studente nog steeds stevig beethield.
    Pas toen ik honderd procent wist dat we veilig waren, begon ik te dalen.
    Enkele meters boven de grond liet ik haar los en landde zelf netjes op mijn voeten waarna ik haar hooghartig aankeek.
    "Het was omdat je een zwadderaar bent." Zei ik koeltjes. "Anders had ik het niet gedaan...Bedank me later maar."
    Ik cirkelde als een roofdier rond haar terwijl ik haar in me opnam.
    Schrik moest ik niet hebben aangezien ik één van de meest gevreesde heksen was, natuurlijk niet zo gevreesd als de Heer zelf.
    Maar ik was gekend, en dat was al genoeg.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Fred
    'o ik dacht nog veel langer.' zeg ik opgelucht. 'we gaan gewoon in dat toernooi komen!' grijns ik en geef George een high-five.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Samantha Lauren Billington

    Mijn mond zakte een stukje open toen ik zag dat het 'de gevreesde' Bellatrix was. Bang? Nee, ik voelde de wraak alleen maar hoger opborrelen. ''Bedankt.'' mompelde ik, en liet geen enkele emotie zien terwijl ik haar aankeek.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''