• ©ThoseWords

    MEEDOEN MAG/KAN ALIJD

    Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.



    Bestaande personages:
    - Ginny Wemel Gryffindor Space
    - Argus Vilder Hogwarts Space
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor LikeAWeasly
    - Fred WemelGryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Draco Malfidus Slytherin
    - Harry Potter Gryffindor LikeAWeasly
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

    Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin LikeAWeasly
    - Eleanor Winter Black Slytherin AweSomee
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Jeanine Noah Roux Dooddoener Slytherin Aragog

    Het rollentopic

    [ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 11:54 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ginny Wemel

    "Nee Hermelien kan het niet doen" zegt hij. "En waarom vertrouw je me niet met spreuken er kan echt niets mis gaan" zegt hij lachend. "Je kan kiezen, Je laat mij de spreuken uitvoeren of je blijft hier" Zegt hij erachteraan. "Het eerste." Zeg ik snel voordat hij zich bedenkt.

    { Ik ga naar bed, troetelss!! (: }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Elizabeth Woods

    Ik trok mijn wenkbrauw op toen ik merkte dat iemand naar me aan het staren was.
    "Kan je het zien?" Vroeg ik redelijk droog. "Of moet ik dichter komen?"
    In een oogwenk was ik opgestaan van het bed en keek haar aan.
    "Elizabeth Woods." Stelde ik me voor. "Lizz voor de vrienden."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    George

    "Oke mooi zo" zei ik lachend maar toen ik voestappen hoorde stopte ik snel mijn toverstaf weg en deed alsof er niet aan de hand was, pas toen ik niets meer hoorde pakte ik hem weer en dacht even na over de juiste spreuken

    [ Doegg]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Samantha Lauren Billington

    Ik negeerde haar opmerking. ''Samantha, maar de meesten noemen me Sam.'' antwoordde ik, en keek haar even aan. Ik mocht haar wel, de reactie waarop ze reageerde..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Elizabeth Woods

    "Hmm." Zei ik niet onder de indruk. "Leuk je te leren kennen."
    Ik wandelde naar haar toe en glimlachte even.
    "Valt hier nog iets te doen?" Vroeg ik met een ondeugende glimlach. "Je kan zeggen dat ik me best verveel momenteel...Ik wil modderbloedjes pesten ofzo."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [iemand naar eleanor?]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Samantha Lauren Billington

    Een grijns sierde mijn lippen. ''Granger.'' was het enigste wat ik zei, en bedacht me waar dat kind uit kon hangen.
    Vast in de bibliotheek ofzo..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Elizabeth Woods

    Een lach ontsnapte uit mijn mond.
    "Is dat niet dat vreselijk irritante kind dat altijd bij dat Potterjoch hangt?" Vroeg ik spottend. "Zo dat betweterige trutje."
    Ik draaide me om naar een spiegeltje dat ik had bevestigd aan mijn bed en bekeek mezelf er in.
    Mijn ijsblauwe ogen glommen gevaarlijk.
    "Lijkt me leuk."

    [Misschien kan Eleanor meedoen?]

    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 22:42 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [wathave i missed en waar kan ik inspringen?]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Samantha Lauren Billington

    Ik sprong van mijn bed af. ''Die, ja.'' grinnikte ik, en zonder op antwoord te wachten liep ik de slaapzaal uit, gelijk door naar de Common Room en na een tijdje stond ik weer in de grote gangen van Hogwarts. ''Laten we maar beginnen bij de bibliotheek.'' grijnsde ik.

    [waar is ze eigenlijk? :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Wel, Fred en Ginny zijn aangevallen door een zwadderaar, Samantha heeft een deal gesloten met Bellatrix om te spioneren en haar Potter te bezorgen. Hermelien is op ziekenbezoek bij Fred en Ginny en probeerde het plan van George uit hun hoofden te praten zonder enige succes. Elizabeth is momenteel met Samantha een plan aan het beramen om modderbloedjes te pesten]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Elizabeth Woods

    Heupwiegend volgde ik Samantha en bedacht me allerlei leuke, sadistische manieren om haar te kwellen.
    Toen we samen in de bib stonden, liet ik mijn blik over de ruimte glijden.
    "Laten we van achter naar voor werken om haar te zoeken." Zei ik grijnsend. "Jij rechts, ik links...we zien elkaar van voor wel."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Samantha Lauren Billington

    Ik knikte, en liep naar rechts. Het was redelijk uitgestorven hier, maar wie wilt zijn tijd nou verdoen in de bibliotheek? Doodsaaie plek dit. Ik liep door de lange, donkere gangpaden en liet mijn vingers langs de stoffige boeken glijden, terwijl ik zoekend om me heen keek.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Leannan schreef:
    [Wel, Fred en Ginny zijn aangevallen door een zwadderaar, Samantha heeft een deal gesloten met Bellatrix om te spioneren en haar Potter te bezorgen. Hermelien is op ziekenbezoek bij Fred en Ginny en probeerde het plan van George uit hun hoofden te praten zonder enige succes. Elizabeth is momenteel met Samantha een plan aan het beramen om modderbloedjes te pesten]


    Ik ben Fred dus al die dingen had ik zelf ook jog wel. In bedoelde eigenlijk meer of iemand jog iets had gevraagd aan min of tegen gezegd. :)]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Elizabeth Woods

    Ik wandelde doodserieus voorbij een ravenklauw die over zijn boek hing maar had al snel door dat hij me in het oog hield.
    "Gaap niet zo, idioot." Snauwde ik. "Volgende keer krab ik je ogen uit."
    Gedreven beende ik verder en sloeg elk gangpad in opzoek naar dat Granger kind.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.