• ©ThoseWords

    MEEDOEN MAG/KAN ALIJD

    Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.



    Bestaande personages:
    - Ginny Wemel Gryffindor Space
    - Argus Vilder Hogwarts Space
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor LikeAWeasly
    - Fred WemelGryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Draco Malfidus Slytherin
    - Harry Potter Gryffindor LikeAWeasly
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

    Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin LikeAWeasly
    - Eleanor Winter Black Slytherin AweSomee
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Jeanine Noah Roux Dooddoener Slytherin Aragog

    Het rollentopic

    [ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 11:54 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Haha ja leuk :) Ik ga nu schrijven voor...ehmm voor wie? Op wie moet ik allemaal inspelen? Ben het eventjes kwijt]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Fred
    'Pompoentaartjes of ander eten mag , maar kan je alleen bestellen in de buurt van de grote zaal.' zeg ik er achter aan


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Aragog schreef:
    Samantha Lauren Billington

    Ik grinnikte even bij de gedachte. Modderbloedje versus een grote groep Zwadderaars, geweldig.
    ''Klinkt goed.'' grijnsde ik, terwijl ik mijn lippen nadenkend tuitte.

    [En nu baal ik dat niemand Draco of Blaise speelt :'DD]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    George

    Ik lachte even toen we aankwamen bij de leerlingenkamer " Welkom bij de geweldige rondleiding geven door de net zo geweldig Fred en George Wemel" begon ik de rondleiding " Tijdens de rondleiding zijn vragen stellen mogelijk en foto's maken ook"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Elizabeth Woods

    "Hé, ik ben Lizz." Zei ik met veel handgebaren. "Mijn plannen zijn gewoonweg goed."
    Ik lachte eventjes en schudde mijn hoofd.
    "Nee, maar even serieus nu." Ging ik op zachtere toon verder. "Als we echt succes willen hebben, moeten we de grootste etters van onze afdeling erbij halen."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    xJohnnyDepp schreef:
    Fred
    'Pompoentaartjes of ander eten mag , maar kan je alleen bestellen in de buurt van de grote zaal.' zeg ik er achter aan


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Samantha Lauren Billington

    Met een ondeugende twinkel in mijn ogen keek ik haar aan. ''Draco en Blaise.'' grinnikte ik. Ja, die waren perfect hiervoor. En ze waren nog knap ook, bingo. ''Die zullen vast wel in de Common Room zitten.''


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Elianne Alice Avador

    Ik kijk de kamer rond, op beauxbatons was het meeste blauw en had je ook verschillende afdelingen, 'Wat jammer dat ik mijn camera nou net vergeten ben' Zeg ik lachend, 'Vragen stellen zou ik zoizo wel doen, en een pompoen taartje lijkt me lekker, maar dan mag je hem wel voor me gaan halen' zeg ik grijnzend


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred
    'Ik zei toch als we bij de grote zaal zijn dan haal ik er wel een paar.' Nou dit is dus de leerlingenkamer en de slaapzalen lukken toch niet met laten zien, bij de meisjes glijden we zo weer naar beneden en bij de jongens wordt je niet toegelaten.' zeg ik. 'Dus we kunnen weer naar beneden?'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    George

    "We regelen we een camera en als je nog even rondkijk dan zoeken wij de spullen die we nodig hebben" zei ik
    "En als je achter je kijkt denk ik dat je daar wel een pompoentaartje kan vinden" zei ik en liep de trap op die naar de slaapkamer leidde


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Fred
    Ik ren achter George aan. 'Heb jij nog een camera dan?' vraag ik aan George. 'En hoe ken je haar?'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    George

    "Ja ik heb nog een camera maar vraag niet hoe ik eraan kom" zei ik lachend.
    "En ik ken haar niet maar Summer wel en ze komt van beauxbatons"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Fred
    'O oké.' zeg ik en ga op mijn bed zitten om mijn veters te strikken. 'Heb je hem?' vroeg ik.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Elizabeth Woods

    Ik klapte in mijn handen. "Gaan we ze vandaag nog opzoeken?"
    Op een rustig tempo wandelde ik de ziekenboeg uit en begon naar de leerlingenkamer van zwadderich te gaan.
    "Kom je nog?" Riep ik lachend over mijn schouder.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    George

    Ik keek onder mijn bed en probeerde de camera te pakken en net toen ik hem bijna had viel ik met een doffe klap van het bed met de camera in mijn handen " nu wel ja"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer