• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    May Rose White ~ Weerwolf ~ energie 'aftappen' ~ HurtedHeart
    Alexis Freya Johnson ~ heks ~ geestelijk manipuleren ~ Valentino
    Madilaine Jenna Fentum ~ half vampier ~ snel&lenig ~ Space
    - Chayenne Sharona Avery ~ vampier ~emoties manipuleren ~ Ry
    - Ashley Bington ~ weerwolf ~ betoverende zang ~ xJohnnyDepp
    James Andrew Night ~ tovenaar ~ chanteren ~ LikeAWeasley
    Nathan Alexander Daniëls ~ half vampier, half demoon ~illusies vormen ~ Iheartmusicc
    Andy Benedict Jones ~ vampier ~ dingen laten ontploffen ~ xJohnnyDepp
    - Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~Talisman
    - gereserveerd ~ Password
    VOL

    De Leonim
    Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xHeavenlyx
    Alexandra Evenia Odinov ~ heks ~ gave van aarde en natuur ~ TheRumIsGone
    Destiny Milexi Ramirez ~ half heks, half weerwolf ~ telekinese ~IHeartMusicc
    Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Talisman
    Jayden Jason Bright ~ half vampier, half tovenaar ~ immuun voor andermans gaven ~ HurtedHeart
    Damen Areon Jhonson ~ weerwolf ~ verscherpte zintuigen ~ TheRumIsGone
    -Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xHeavenlyx
    Nog 1 jongen


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Eerst max. 2 personages [jongen en meisje]
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde
    -Ik open de nieuwe topics, ik kom elke dag wel online en als ik een paar dagen weg ben wijs ik iemand anders aan die het topic kan openen.


    Story


    We beginnen de eerste dag naar de zomervakantie, het is dus het begin van een nieuw schooljaar en iedereen komt aan. Iedereen kent elkaar al.

    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 30 april 2012 - 23:40 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James

    'Er is een rot ding aan het vampier zijn, je kan niet slapen' lacht ze.
    Ik keek haar aan "Dat lijkt me minder, maar alles heeft volgens mij zo zijn nadelen" zei ik lachend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Chayenne

    'Tovenaars zoals jullie niet' mompel ik, en draai mijn hoofd zijn richting op. 'Jullie kunnen van alles toveren' lach ik. Ik rek me uit, en kijk kort naar mijn nagels.


    El Diablo.

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.

    Ik sta met mijn rug naar haar toe en ga rustig verder. Het is lang stil in de kamer, totdat Feline de stilte doorbreekt.
    "Jer?" Haar stem is aarzelend. Met een ruk draai ik me om en kijk haar aan.
    "Heb je ooit iemand, écht heel erg verwond?" Vraagt ze voorzichtig. Ik slik even. Hier was ik al bang voor, deze vraag. Deze ene vraag..
    Ik knik zachtjes en laat me dan op mijn bed zakken.
    "Ja," Mompel ik. "Twee keer," Vervolg ik zachtjes. "Één keer werd ik opgefokt door een vriend van mijn broer. Hij liep maar door te vragen over dat wolven gedoe, om uiteindelijk te zeggen dat het toch allemaal nep is. Ik liet het erbij, maar hij bleef door zeiken over dat ik gek was. Nadat ik verschillende keren naar mijn broer had geseind dat zijn vriend echt moest ophouden, dacht ik dat hij gestopt was. Ik ging douchen. Normaal weet iedereen thuis dat de ramen boven dan dicht moeten blijven, zodat ik gewoon in mijn ondergoed naar mijn slaapkamer kan lopen. Maar die klootzak heeft toen alle ramen opgezet en het was nogal koud buiten, dus toen ik de douche uitliep, veranderde ik vrijwel direct door de kou. Ik had mezelf niet meer in de hand en heb hem aangevallen," Vertel ik tegen haar. "Hij had een dubbele botbreuk in zijn arm, krassen over zijn hele lichaam en een bovenbeen breuk," Leg ik uit. "De dagen erna heb ik mezelf ik mijn kamer opgesloten. Ik voelde me vreselijk," Mompel ik zacht.
    Ik hoop dat zoiets nooit meer gebeurt, maar omdat ik nog niet volledig volwassen ben en mijn wolven-vorm in de hand heb, kan ik mensen aanvallen, wanneer ik het niet wil.

    [Nu moet ik gaan. Misschien reageer ik nog via mijn telefoon.]

    James

    "Dat heeft ook zijn nadelen" zei ik lachend, maar stopte toen ik me ineens iets bedacht. "Waarom ben ik soms zo dom bezig" mompelde ik. Ach dat kan de volgende keer weer als ik het dan tenminste niet vergeet


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Feline Haven Chase
    Jerry knikt en gaat op zijn bed zitten.
    'Ja, twee keer,' mompelt 'Één keer werd ik opgefokt door een vriend van mijn broer. Hij liep maar door te vragen over dat wolven gedoe, om uiteindelijk te zeggen dat het toch allemaal nep is. Ik liet het erbij, maar hij bleef door zeiken over dat ik gek was. Nadat ik verschillende keren naar mijn broer had geseind dat zijn vriend echt moest ophouden, dacht ik dat hij gestopt was. Ik ging douchen. Normaal weet iedereen thuis dat de ramen boven dan dicht moeten blijven, zodat ik gewoon in mijn ondergoed naar mijn slaapkamer kan lopen. Maar die klootzak heeft toen alle ramen opgezet en het was nogal koud buiten, dus toen ik de douche uitliep, veranderde ik vrijwel direct door de kou. Ik had mezelf niet meer in de hand en heb hem aangevallen. Hij had een dubbele botbreuk in zijn arm, krassen over zijn hele lichaam en een bovenbeen breuk. De dagen erna heb ik mezelf ik mijn kamer opgesloten. Ik voelde me vreselijk,' zegt hij zacht.
    Ik bijt even op mijn onderlip en ga dan naast hem zitten op het bed. 'Het is niet jouw schuld Jer,' zeg ik zacht en ik pak zijn hand vast waar ik even in knijp. 'Hij lokte het uit, als hij dat niet had gedaan was er niks met hem gebeurd. Ik zeg niet dat hij het verdiende maar het is zeker niet jouw schuld'. Ik glimlach naar Jerry en geef hem vervolgens een stevige knuffel. 'En ik weet dat je niet echt zo bent,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chayenne

    'Omdat je dat ook bent' grijns ik plagend. 'Grapje' zeg ik daarna. Ik kijk hem even aan en ga daarna rechtop zitten. 'Ik wil weten wat de reacties zijn' mompel ik.

    [Niemand heeft ook door wat die twee gedaan hebben met de school XD]


    El Diablo.

    James

    "Ja dat hoor ik wel is vaker" zei ik lachend. "Maar dan meende mensen het ook" zei ik erna. Ik stond op "Ik ook dus zullen we maar is gaan kijken of er als mensen wat doorhebben"

    [ Echt onopvallend is het toch niet XD}


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Chayenne

    'Goed idee' grijns ik en sta ook op. Ik ga naast hem staan en vis snel nog een nagelvijl van de tafel. 'Noem me ijdel, maar dit soort werkjes zijn slecht voor je nagels' lach ik, en vijl mijn nagels snel. 'Maar het is het waard.' grijns ik.


    El Diablo.

    James

    Ik lachte en liep langzaam door toen ze haar nagelvijl had. "Ten eerste ik noem je niet ijdel, ten tweede als jij het zegt dan zal je wel gelijk hebben want dat heb je bijna altijd en ten derde als het het niet waard was dan had ik het de volgende keer wel alleen gedaan" zei ik lachend


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Chayenne

    'Ja toch' mompel ik lachend, en smijt het nagelvijltje ergens heen. 'Dus, waar zijn de anderen' grijns ik, het is gewoon leuk. Die reacties. Vooral van de leraren, maargoed.


    El Diablo.

    James


    Ik glimlachte en dacht even na "Ik heb echt geen idee waar de anderen zijn" zei ik. "Maar dat zien we straks snel genoeg, tenminste als iemand het als heeft gezien" zei ik erna lachend. Het was niet onopvallend dus ik denk dat sommige het wel al hadden gezien

    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 22:44 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Chayenne

    Ik lach even sluw, en grijns weer daarna. 'Ik hou ervan om een badgirl te zijn' lach ik. Ik kijk even naar de teksten op de muur, en een sluw grijnsje verschijnt op mijn lippen.


    El Diablo.

    James

    "Het is eigenlijk wel jammer dat nog niemand dit heeft gezien" zei ik iet wat teleurgesteld, maar al snel kwam er weer een grijns op mijn gezicht "Dit word straks echt geweldig als mensen dit zien" zei ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Chayenne

    Ik grinnik, en kijk nog wat rond. 'Ik hou van reacties' grijns ik, en ga met mijn hand langs de muren. Snel strijk ik mijn jurkje glad, en kijk naar James.


    El Diablo.

    James

    Ik knikte instemmend "Ik hoop dat de reacties,aangezien onze plannen elke keer beter worden, ook weer beter zijn" zei ik lachend terwijl ik Chayenne aankeek. "'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer