• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    May Rose White ~ Weerwolf ~ energie 'aftappen' ~ HurtedHeart
    Alexis Freya Johnson ~ heks ~ geestelijk manipuleren ~ Valentino
    Madilaine Jenna Fentum ~ half vampier ~ snel&lenig ~ Space
    - Chayenne Sharona Avery ~ vampier ~emoties manipuleren ~ Ry
    - Ashley Bington ~ weerwolf ~ betoverende zang ~ xJohnnyDepp
    James Andrew Night ~ tovenaar ~ chanteren ~ LikeAWeasley
    Nathan Alexander Daniëls ~ half vampier, half demoon ~illusies vormen ~ Iheartmusicc
    Andy Benedict Jones ~ vampier ~ dingen laten ontploffen ~ xJohnnyDepp
    - Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~Talisman
    - gereserveerd ~ Password
    VOL

    De Leonim
    Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xHeavenlyx
    Alexandra Evenia Odinov ~ heks ~ gave van aarde en natuur ~ TheRumIsGone
    Destiny Milexi Ramirez ~ half heks, half weerwolf ~ telekinese ~IHeartMusicc
    Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Talisman
    Jayden Jason Bright ~ half vampier, half tovenaar ~ immuun voor andermans gaven ~ HurtedHeart
    Damen Areon Jhonson ~ weerwolf ~ verscherpte zintuigen ~ TheRumIsGone
    -Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xHeavenlyx
    Nog 1 jongen


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Eerst max. 2 personages [jongen en meisje]
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde
    -Ik open de nieuwe topics, ik kom elke dag wel online en als ik een paar dagen weg ben wijs ik iemand anders aan die het topic kan openen.


    Story


    We beginnen de eerste dag naar de zomervakantie, het is dus het begin van een nieuw schooljaar en iedereen komt aan. Iedereen kent elkaar al.

    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 30 april 2012 - 23:40 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    {Damen wel?}


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone schreef:
    {Damen wel?}
    [Ja is goed. Jayden is wel een half vampier als dat geen probleem is :) en waar is Damen.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [I'm not quite sure.. Ik laat hem wel gewoon naar Jayden toekomen]


    Don't be like the rest of them, darling

    Chayenne

    ik grinnik, 'zal ik doen' mompel ik. 'Maar ja, we hebben wat briljants nodig voor het examen, dit is dan pas het begin' grijns ik. O ja, het examen zpu geweldig worden. dat was duidelijk.


    El Diablo.

    [@HurtedHeart: Hmm.. Ik moet zo wel weg btw.. Ik ga even op de rommelmarkt kijken XD.. Als je het iritand vind als iemand de hele tijd niet regeerd wil ik het ook wel niet doen?]

    [ bericht aangepast op 30 april 2012 - 9:37 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    James

    "Oke dat is dan afgesproken" lach ik. "Dit is zeker pas het begin maar ik weet zeker dat als de examens eraan komen dat we echt wel wat briljants hebben gevonden en is dat niet het geval dan is er toch echt iets mis"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Het maakt mij niet uit hoor. Ik zit Zelf op zo'n rommelmarkt dus ik reageer soms laat omdat er klanten zijn :) heb nu al 25 euro verdient :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Haha, is goed ^^ Gefeliciteerd met je geld dan :Y)]


    Don't be like the rest of them, darling

    [ ik moet zo trouwens ook even weg maar ben vanmiddag terug]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Damen Areon Jhonson

    Een tijdje loop ik wat doeloos door de school en besluit dan naar de leerlingen kamer te gaan waar ik Jayden zie staan en loop naar hem toe. 'Heey Jayden' Groet ik hem.


    Don't be like the rest of them, darling

    Chayenne

    Grijnzend loop ik verder, en luister goed. 'Waarom gilt niemand nou.' zucht ik. Ik wou niet alleen de reacties zien, ook horen.


    El Diablo.

    xJohnnyDepp schreef:
    [kam er echt niemand met Andy of Ashley gaan prate??]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    James

    "Ik heb echt geen idee, maar zo onopvallend is het toch echt niet of wel?" vroeg ik en keek even rond. Dit zag er gewoon grappig uit maar toch zou de rest wel schrikken


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Chayenne

    Ik grijns weer, wow dat doe ik vaak. 'Ach ja, zolang het mij niet afschrikt best' lach ik. Ookal weet iedereen dat ik bijna nergens bang voor ben.


    El Diablo.

    James

    "Oke laat me niet lachen" zei ik serieus. "Jij die voor iets bang bent dat klopt gewoon niet en trouwens hier schrik je niet van omdat je zelf hebt geholpen " zei ik lachend


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer