• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    – May Rose White ~ Weerwolf ~ energie 'aftappen' ~ HurtedHeart
    – Alexis Freya Johnson ~ heks ~ geestelijk manipuleren ~ Valentino
    – Madilaine Jenna Fentum ~ half vampier ~ snel&lenig ~ Space
    - Chayenne Sharona Avery ~ vampier ~emoties manipuleren ~ Ry
    - Ashley Bington ~ weerwolf ~ betoverende zang ~ xJohnnyDepp
    – James Andrew Night ~ tovenaar ~ chanteren ~ LikeAWeasley
    – Nathan Alexander Daniëls ~ half vampier, half demoon ~illusies vormen ~ Iheartmusicc
    – Andy Benedict Jones ~ vampier ~ dingen laten ontploffen ~ xJohnnyDepp
    - Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~Talisman
    - gereserveerd ~ Password
    VOL

    De Leonim
    – Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xHeavenlyx
    – Alexandra Evenia Odinov ~ heks ~ gave van aarde en natuur ~ TheRumIsGone
    – Destiny Milexi Ramirez ~ half heks, half weerwolf ~ telekinese ~IHeartMusicc
    – Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Talisman
    – Jayden Jason Bright ~ half vampier, half tovenaar ~ immuun voor andermans gaven ~ HurtedHeart
    – Damen Areon Jhonson ~ weerwolf ~ verscherpte zintuigen ~ TheRumIsGone
    -Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xHeavenlyx
    Nog 1 jongen


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Eerst max. 2 personages [jongen en meisje]
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde
    -Ik open de nieuwe topics, ik kom elke dag wel online en als ik een paar dagen weg ben wijs ik iemand anders aan die het topic kan openen.


    Story


    We beginnen de eerste dag naar de zomervakantie, het is dus het begin van een nieuw schooljaar en iedereen komt aan. Iedereen kent elkaar al.

    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 30 april 2012 - 23:40 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ ik moet gaan]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Chayenne

    'Ik hoop het' grijns ik, en leun nonchalant tegen de muur. 'Maar inderdaad, de plannen worden beter en beter' grijns ik. 'Daarom kan ik niet wachten tot de examens' grijns ik.


    El Diablo.

    [Lekker laat hiero xD. Zit nu buiten naast een huis waar ik WiFiheb op de koninginnenmarkt. Moest mee met me neefje en nichtje die zijn 12 en 10 -__- wat heb ik gemist en wie wilt met Jayden (leerlingen kamer Leonim) of May (bij de ingang) praten?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [oke, ik ga straks mijn nieuwe personages laten komen ^^]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Kijk vooral naar wat James en Chay met de school gedaan hebben ^^]


    El Diablo.

    [@HurtedHeart, je mag wel een van mijn personages kiezen? Wie wil je?]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Doe maar Jace bij May omdat die van dezelfde afdeling zijn. ;) loop haar tegemoet ze staat met haar koffer in de school klaar om naar boven te gaan met haar koffers :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Celeste Fox
    Jace en ik liepen naast elkaar naar school, maar naarmate de school dichterbij kwam begon hij afstandelijker te doen. Zeker dat gedoe weer met het feit dat ik niet in zijn afdeling zat, begon hij daar zeker straks weer over te zeiken. Hij is zo voorspelbaar als het daarop aankomt, hij weet dat ik me daar dood aan irriteer en toch gaat hij erover door.
    Even kijk ik hem aan maar op het moment dat hij terugkijkt, grijnst hij op zo’n manier dat ik niet vertrouw, dus frons ik en kijk hem met mijn ogen half vernauwd aan. ‘Wat is er? Wat gaat er nu weer in je gedachten om?’
    Hij zegt even niks en kijkt me alleen maar aan, maar dan begint hij te praten. ‘Ik kan niet geloven dat je bij die achterlijke afdeling zit, de Fox- familie gaat altijd naar De Caligas afdeling.’ God, ik wist het gewoon!

    Jace Fox
    ‘Ik kan niet geloven dat je bij die achterlijke afdeling zit, de Fox- familie gaat altijd naar De Caligas afdeling.’ En dat meende ik ook, ik snapte er echt gewoon niets van, maar ik hield mijn mond verder toen we de trap van de school opgingen en de ingang inliepen. Ik groette een paar meisjes flirterig en Celeste rolde haar ogen overdreven en geïrriteerd. ‘Wat?’ gromde ik, maar ze zwaaide alleen maar, waarop ik snel rondkeek of niemand dat gezien had, en ik zag May staan bij de ingang, dus ik liep met een grote grijns terug. 'Hey dame,'
    Celeste liep naar haar afdeling toe.

    [ bericht aangepast op 30 april 2012 - 1:11 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Celeste is ook van de afdeling Leonim hoor, lol]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [ Mijn topics, laatste post van Alexis and Lucas? ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    May Rose White
    Ik wil net de deur binnenlopen met mijn zware koffers als ik opeens een stem hoor. 'Hey dame,' Het klonk als Jace. Ik draaide me om en zag ook echt Jace. Een grijns speelde over mijn lippen. 'Heey Jace.' Zeg ik grijnzend. Jace was een vampier voor zover ik dat wist. Ik kon het ruiken en merken. Niet dat het mij wat boeide want Jace was een vriend. 'Nog wat gedaan in de vakantie?' Vraag ik als hij naast me komt lopen. Ik vond Jace echt een toffe gast en hij was zelf ook wel knap, maar Jace werd bijna niet verliefd dus ik ging er de moeite niet voor doen om verliefd op hem te worden.

    [Sorry. Dronklap viel me neefje aan en moest hem beschermen xD.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jace Fox
    'Heey Jace, nog wat gedaan in de vakantie?' Ze kwam naast me lopen, en ik keek grijnzend op haar neer. Ik was dan ook veel langer dan dat zij is, en dat vind ik wel schattig aan haar - en andere meisjes, maar lange meisjes vind ik ook heel mooi. Goed, teveel keuze dus.
    'Helaas niet zo veel boeiend, want jij was niet mee,' Grijnsde ik groot, als antwoord op haar vraag en ik knipoogde even naar haar. 'Dat betekend dus dat jij entertainment in mijn vakantie moet geven, anders verveel ik me de volgende vakantie weer dood.'

    [Ik hoop dat je die gast neergeslagen hebt? ^^ A lá women-power?]

    [ bericht aangepast op 30 april 2012 - 1:46 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ja ik heb hem geslagen. En hard ook zodat hij tierend en scheldend wegliep. Toen ging de internet verbinding opeens uit vandaar dat je niets hoorde. En toen kwamen er Buuren bij ons en door die mensen, die heel aardig waren, kon ik eventjes in mijn stoel slapen :D]
    May Rose White
    'Helaas niet zo veel boeiend, want jij was niet mee, Dat betekend dus dat jij entertainment in mijn vakantie moet geven, anders verveel ik me de volgende vakantie weer dood.' Grijnsde hij. Hij keek echt op me neer, wat ik best wel haatte. Ik was best wel klein bij de meeste jongens. Al was ik 1.69 ik bleef een kop kleiner bij de meeste jongens. Ik zag een knipoog en glimlachte terug al wist ik dat dit gewoon 1 van zijn flirt acties was. Want ik wist onderhand wel wat dit was. Ik had vorig jaar namelijk al mijn moeite voor niets verspild want vorig jaar was ik verliefd op Jace geweest. Verborgen voor anderen weggestopt in mijn gedachte zodat geen een gedachte lezende jongen of meisje erachter zou komen. Ik ging niet nog een jaar verspillen aan mijn tijd en liefde. Ik laat een kleine grijns los. 'Ook nog niet de ware gevonden?' Zeg ik met een knipoog al wist ik dat hij dat niet snel zou vinden. Helemaal niet snel. Jace was echt zo'n jongen die op ieder knap meisje verliefd werd. 'En ik zal er volgend jaar wel zijn in je Vakantie. Had je dan niets aan je zusje?' Het laatste bedoelde ik plagend bij hem, maar ik keek bloedserieus. Ik hield wel van een beetje stangen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    James

    Ik kreeg een grijns op mijn gezicht "Tegen de tijd dat we examen hebben zijn de plannen gewoon briljant dat kan gewoon niet anders" grijns ik.
    "Maar help me volgende keer is een keer herinnenren dat ik een tovenaar ben" zei ik erna nog lachend. Dat bespaat dan een hoop gedoe en een hoop tijd


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Wie wilt naar Jayden? Die staat in de leerlingen kamer van de Leomin, maar kan overal heenkomen :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break