• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    May Rose White ~ Weerwolf ~ energie 'aftappen' ~ HurtedHeart
    Alexis Freya Johnson ~ heks ~ geestelijk manipuleren ~ Valentino
    Madilaine Jenna Fentum ~ half vampier ~ snel&lenig ~ Space
    - Chayenne Sharona Avery ~ vampier ~emoties manipuleren ~ Ry
    - Ashley Bington ~ weerwolf ~ betoverende zang ~ xJohnnyDepp
    James Andrew Night ~ tovenaar ~ chanteren ~ LikeAWeasley
    Nathan Alexander Daniëls ~ half vampier, half demoon ~illusies vormen ~ Iheartmusicc
    Andy Benedict Jones ~ vampier ~ dingen laten ontploffen ~ xJohnnyDepp
    - Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~Talisman
    - gereserveerd ~ Password
    VOL

    De Leonim
    Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xHeavenlyx
    Alexandra Evenia Odinov ~ heks ~ gave van aarde en natuur ~ TheRumIsGone
    Destiny Milexi Ramirez ~ half heks, half weerwolf ~ telekinese ~IHeartMusicc
    Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Talisman
    Jayden Jason Bright ~ half vampier, half tovenaar ~ immuun voor andermans gaven ~ HurtedHeart
    Damen Areon Jhonson ~ weerwolf ~ verscherpte zintuigen ~ TheRumIsGone
    -Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xHeavenlyx
    Nog 1 jongen


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Eerst max. 2 personages [jongen en meisje]
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde
    -Ik open de nieuwe topics, ik kom elke dag wel online en als ik een paar dagen weg ben wijs ik iemand anders aan die het topic kan openen.


    Story


    We beginnen de eerste dag naar de zomervakantie, het is dus het begin van een nieuw schooljaar en iedereen komt aan. Iedereen kent elkaar al.

    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 30 april 2012 - 23:40 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James

    " Dat ben ik met je eens" zei ik lachend toen ze zei dat wij gewoon geniaal waren. " Ik heb nog nooit iemand anders dit zien doen" glimlachte ik.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Damen

    'Gaat wel' Andwoord ik glimlachend, zelf al ben ik een weerwolf en hij is halfvampier maakte dat voor ons niks uit, in de vakantie had ik zelf alleen maar doorgetrokken en wat ruzie gehad met een paar leden van een roedel.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.

    Feline laat me los. "Ik ben dan wel een kop kleiner als jou maar ik kan mezelf heus wel verdedigen," Zegt ze met een glimlach. "Maak je nou maar geen zorgen,"
    Ik zucht. Verdomme, Feline! Je snapt het niet. Als ik mijn zelfbeheersing verlies, kan je je verdedigen zoveel je wilt, maar ik verwond je of erger nog. Ik kan je vermoorden!
    "Oké," Zeg ik. "Daar vertrouw ik je op," Ik moet de woorden uit mijn mond persen, maar het is niet te merken. Gelukkig maar.

    Jace Daniël Fox
    Ze laat een kleine grijns los op haar lippen en automatisch, zonder het echt door te hebben, keek ik hiernaar en likte over mijn eigen lippen. Haar lippen zagen er zacht en mooi roze uit, vast lekker om te … Nee, Jace, je gaat dat meisje niet gebruiken voor je behoeftes, sprak ik mezelf streng toe en keek haar toen weer aan in haar ogen.
    ‘Ook nog niet de ware gevonden?’ Ik legde mijn hoofd in mijn nek en er rolde een harde lach uit, alsof het een hele goede grap was geweest. Hierna keek ik haar weer met een grotere grijns, alsof dat al mogelijk is, aan en laat even mijn hand over haar wang gaan. ‘Een erg goede grap, lieve dame,’ Meer zei ik er niet over en ik stopte mijn hand weer in mijn broekzak, terwijl ik mijn sporttas over mijn schouder gooide.
    ‘En ik zal er volgend jaar wel zijn in je vakantie. Had je dan niets aan je zusje?’ Ze keek bloedserieus naar me, maar er gleed een halve grijns op mijn gezicht, zo’n eentje waarvan je wist dat er niets goeds was of kwam. ‘Mijn zusje? Je bedoelt Celeste zeker, mijn stomme nichtje?’ Ik spuugde haar naam uit alsof ik er niets mee had en alsof ze bij het vuilnis hoorde, maar niemand mocht weten dat ik toch wel om haar gaf. Noem me kortzichtig, maar de Fox- familie hoort gewoon bij De Caligas afdeling thuis en niet bij die stomme afdeling van haar. ‘Het zou toch veel leuker zijn als er een leuk meisje bij mij aan mijn zijde was, om samen vakantie te vieren,’ Grinnikte ik, niet dat ik geen meisjes versierd had op vakantie, maar dat hoefde zij niet te weten. Al wist ze vast en zeker toch wel dat ik dat gedaan had, mijn reputatie hier op school was nou niet echt wereldnieuws, want ik sta bekend als een “grote flirt”, “player”, of whatever die meisjes wel niet bedachten.

    [Wie wilt er naar Celeste? Ze is nu in de leerlingenkamer van de Leonim]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [ @ Talisman . Ik heb nu toch niks te doen :'D]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    RainbowShine schreef:
    [ @ Talisman . Ik heb nu toch niks te doen :'D]

    [Gehe, oké, stuur je personage maar gewoon op haar af. ^^]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    {aardig hoor dat er ook iemand naar Andy of Asley gaat :)}


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Feline Haven Chase
    'Oke, daar vertrouw ik op,' zegt Jerry.
    Ik glimlach naar hem. 'Echt, Jer. Maak je nou maar geen zorgen,' ik knijp nog even zachtjes in zijn hand waarna ik die los laat.
    'Okee, genoeg met dat treurige gedoe. Wat zullen we eens gaan doen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Louise Erika Sweet
    Verveeld liep ik door de school heen. Waar was iedereen? Sommige zaten buiten te zonnen in het zonnetje. Of ze daar niet de hele vakantie de tijd voor hebben gehad! Ik liep naar de leerlingen kamer hopend daar iemand te vinden


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Celeste Jade Fox
    Toen ik boven was, liep ik eerst naar mijn kamer om alles in te richten, waarna ik in de leerlingen kamer mezelf liep te vervelen. Na een paar minuten deed ik oordopjes in en zette een nummer op, terwijl ik erop ging dansen. Boeiend wat de andere ervan dachten, maar toen ik een bekende roodharige de kamer in zag lopen, stopte ik met dansen en ging ik op de bank liggen. 'Yo Louise!' riep ik naar haar, gebarend dat ze naar me toe moest komen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.

    Ze glimlacht en geeft een kneepje in mijn hand. "Echt, Jer. Maak je nou maar geen zorgen,"
    "Okee, genoeg met dat treurige gedoe. Wat zullen we eens gaan doen?"
    Er komt een grijns op mijn gezicht. "Sporten? Het is lekker weer,"

    Feline Haven Chase
    'Sporten? Het is lekker weer,' grijnst Jerry.
    Ik schud gelijk mijn hoofd. 'Precies, en met lekker weer hoor je niet te sporten,' zeg ik.
    Ik wurm de klassenlijst uit mijn broekzak en bestudeer die nog eens. 'Godver,' vloek ik. 'We zitten bij nog zo'n mannelijke slet. Jace. Gatver,' ik zucht en ga languit op Jerry's bed liggen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Louise Erika Sweet
    'Yo Louise!' Hoorde ik opeens iemand zeggen. Ik keek om en zag dat Celeste op de bank lag. Ze gebaarde dat ik naar hoor toe moest komen. Ik liep naar haar toe. 'Ook Hallo.' Zei ik tegen haar. 'Hoe is het?' vroeg ik.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Celeste Jade Fox
    'Ook hallo,' zei ze, terwijl ze toch naar me toe kwam en ik daardoor moest grinniken. 'Hoe is het?' Ik wreef mijn lippen even over elkaar, als teken dat ik nadacht en keek haar toen aan. 'De vakantie heb ik doorgebracht met mijn familie, dat betekend dus ook met Jace,' Ik liet expres zijn naam vallen, om te kijken wat zij van hem vond. Hopelijk had hij niet íedereen in zijn greep... Die flirt moest maar een echt meisje zoeken om van te houden en niet alleen om mee te spelen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    May Rose White
    Mijn vraag liet hem bulderen van het lachen en ik zag hem een naar mijn mond kijken. Waardoor ik wou grinniken, maar ik hield mijn strakke gezicht. Ik had wel geleerd dat emoties alleen slecht waen. Dat konden mensen tegen je gebruiken. ‘Een erg goede grap, lieve dame,’ Zijn stem klonk leuk en het paste bij hem. Ik schud even mijn hoofd. 'Dat gaat dit jaar niet werken Fox.' Zeg ik grijnzend. Ik dacht namelijk dat hij het wel wist dat ik vori jaar verliefd op hem was. Ik wist het niet zeker maar toch. ‘Het zou toch veel leuker zijn als er een leuk meisje bij mij aan mijn zijde was, om samen vakantie te vieren,’ hij had genoeg meisjes daar omzich heen, maar ik ging wel meespelen. 'Hmm. Ik zou kijken of ik volgend jaar tijdens de vakantie tijd hem.' Mijn gezicht staat vriendelijk en serieus, maar dat meende ik niet echt. Ik hoopte alleen dat hij het ook niet serieus zou zien.


    I'm finally back, Finally after a Year break