• Jup, dat zeggen sommigen toch.
    Zoals je in mijn vorig topic hebt kunnen lezen, heb ik mijn kamer opgeruimd en wat nieuwe dingen gedaan. Voornamelijk foto's geplakt. Ja, ik ben best wel trots op mijn kamer. Zoals je kunt zien, is hij nog niet af. Boven mijn bed, op de muur met de ballon én op de deur moeten er nog foto's bijkomen.




    En ja, er hangen dingen tussen waarvan jullie denken, 'thefuq?' slechts enkelen onder jullie zullen hem doorhebben. Alles heeft namenlijk een betekenis in mijn kamer. Mijn kleine kamer.
    Nu daag ik jullie uit: probeer jullie kamer maar eens in drie foto's vast te leggen. Verdomme moeilijk.
    Is jullie kamer ook een afspiegeling van jullie persoonlijkheid -blablazever-


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Die cd's aan de muur zijn echt stoer! (cat)
    En wat een propere kamer, zeg. Ik ben trots op u.

    Ja, een beetje wel. Ik heb net m'n deur weer opnieuw aangekleed. De foto is niet echt geweldig, komt omdat het licht flut is.



    Voor de rest hangen er ook dingen op mijn kast en ook wel posters van bands. En ik heb ook gewoon dingen in mijn kamer die bij me passen, dus je zou idd wel kunnen zeggen dat mijn kamer een afspiegeling van mijn persoonlijkheid is. Ik zit ook heel veel in mijn kamer, dus ik vind het fijn als ik hij bij me past.

    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 22:42 ]


    wth.

    Jezabels schreef:
    Die cd's aan de muur zijn echt stoer! (cat)
    En wat een propere kamer, zeg. Ik ben trots op u.

    -gayhand, best wel proper, ja. Hij is net opgekuisd. Mocht ik een foto van de mijne voor de opkuis hebben genomen -gnegne-


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Lol... Mijn zus was er vandaag ook al mee bezig ^^
    Ik heb een foto op mijn mobiel staan waar mijn muur met bloemen staat ^^
    Daar staat dan ook nog een zin tussen, maar ik ben 'm even kwijt ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Goodness, leeft die ballon nog? Of heb je hem gewoon tegen de muur geplakt.
    Anyhow, op mijn kamer is het te donker om foto's te maken. Maar hij weerspiegelt mijn persoonlijkheid wel ja.
    Zachtroze muren en een gekleurde lamp (nee, geen rood (cat)) om het wat gezelliger te maken. Een boekenkast met mijn Engelstalige boeken (en prulletjes die ik bij die boeken vind passen). Zo'n muggenhemelnetding boven mijn bed. Een kleine commode kast met lades voor mijn kleren en decoraties naar gelang mijn mood.
    Momenteel zijn het deze:




    Ja, ik ben een dromer :Y)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    @Elise, whaa! Geweldig, dat ziet er echt chique uit!
    Nee, hij leeft niet, hij zweeft niet en hij is helemaal leeg. Eerst stond hij gewoon op mijn kast, maar nu heb ik hem met buddy aan de muur geplakt.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    morgen trek ik wel een paar foto's ! btw : leuke kamer !


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Morgen plaats ik wel foto's (of overmorgen of zo), maar mijn kamer is zeker een spiegel van hoe ik werkelijk ben. Mijn kamer is heel vrolijk en druk, maar licht en ruim tegelijk.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Die bril was trouwens van mijn grootmoeder, voor er iemand een "leuke" opmerking over gaat maken (cat)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cosette schreef:
    Die bril was trouwens van mijn grootmoeder, voor er iemand een "leuke" opmerking over gaat maken (cat)


    Ik vind 'm wel stoer. (wbw)


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik maak morgen wel een foto als ik mijn papierwerk heb weggewerkt. Mijn kamer is zeker een weerspiegeling van mijn karakter. Het staat vol met foto's en kleine herinneringen van de mooiste en verdrietigste momenten uit mijn leven. Jullie mogen dan trouwens niet op mijn aquarium letten, hij is nogal groen. (cat)


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Serieus, Elise, hij is epic.
    Dat wit blad tussen de foto's is een tekening van een spotgaai -wbw-


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Het is het hol van een chaotisch genie en ziet er dan ook zo uit :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Mijn kamer is een zwijnenstal die ik niet zal openbaren :d

    Leuk die cd's omg. Wil ik eigenlijk ook wel doen....
    Wij gaan hopelijk binnenkort (nou eigenlijk niet zo hopelijk, ik hou van dit huis

    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 22:57 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo