• Jup, dat zeggen sommigen toch.
    Zoals je in mijn vorig topic hebt kunnen lezen, heb ik mijn kamer opgeruimd en wat nieuwe dingen gedaan. Voornamelijk foto's geplakt. Ja, ik ben best wel trots op mijn kamer. Zoals je kunt zien, is hij nog niet af. Boven mijn bed, op de muur met de ballon én op de deur moeten er nog foto's bijkomen.




    En ja, er hangen dingen tussen waarvan jullie denken, 'thefuq?' slechts enkelen onder jullie zullen hem doorhebben. Alles heeft namenlijk een betekenis in mijn kamer. Mijn kleine kamer.
    Nu daag ik jullie uit: probeer jullie kamer maar eens in drie foto's vast te leggen. Verdomme moeilijk.
    Is jullie kamer ook een afspiegeling van jullie persoonlijkheid -blablazever-


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik zal morgen wel foto's plaatsen, heb daar nu niet echt tijd voor :p


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Yoda schreef:
    Het is het hol van een chaotisch genie en ziet er dan ook zo uit :Y)


    Ik ga mijn muur morgen even af maken, en dan ga ik een foto maken van de chaos. *O*


    Remember when...

    Tablo schreef:
    Leuk die cd's omg. Wil ik eigenlijk ook wel doen....
    Wij gaan hopelijk binnenkort (nou eigenlijk niet zo hopelijk, ik hou van dit huis
    Jup, best wel nog cool. Ik heb dat idee van een vriendin gepikt, maar zij schreef lyrics op de cd's. Dat vind ik nogal dom. (cat)
    Oke, hoedanook: dat licht weerspiegeld zich, dat vind ik gewoon zo cool. Je ziet dan in een extreem geval een weerkaatsing in de gang. Dan denk je. Woawh. Cool.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Woah, that's pretty awesome. (: Mijn kamer is volledig paars met rode meubels maar het heeft gauw verandering nodig. :Y)


    Full of envy behind that anonymous mask

    Ho maar jij hebt geen leuning aan je bureaustoel. Ik zou zonder twijfel naar achteren kletsen.

    Lowe schreef:
    Ho maar jij hebt geen leuning aan je bureaustoel. Ik zou zonder twijfel naar achteren kletsen.

    Lol, ja, het is best wel eens wennen. Maar ik zit eigenlijk nooit aan mijn bureau. Die leuning is ervan gesukkeld (dat was oorspronkelijk deze in de bureau, maar ik heb mijn eigen bureaustoel naar de bureau verplaatst)
    en ja, die leuning duust telkens naar beneden.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ergela schreef:
    (...)
    Jup, best wel nog cool. Ik heb dat idee van een vriendin gepikt, maar zij schreef lyrics op de cd's. Dat vind ik nogal dom. (cat)
    Oke, hoedanook: dat licht weerspiegeld zich, dat vind ik gewoon zo cool. Je ziet dan in een extreem geval een weerkaatsing in de gang. Dan denk je. Woawh. Cool.

    Jaa daarom, en de regenboog kleurtjes (krul)
    Lyrics erop schrijven hoeft van mij ook niet echt... ik drop m'n hangul en kanji wel gewoon in verf op de muur :')
    omg brb design maken voor m'n ooit komende nieuwe kamer

    Hoe heb je die cd's erop geplakt?

    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 23:44 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Tablo schreef:
    (...)
    Jaa daarom, en de regenboog kleurtjes (krul)
    Lyrics erop schrijven hoeft van mij ook niet echt... ik drop m'n hangul en kanji wel gewoon in verf op de muur :')
    omg brb design maken voor m'n ooit komende nieuwe kamer

    Hoe heb je die cd's erop geplakt?

    Buddy, kneedlijm, kauwgomachtig spul ;P
    Op twee plekken over elkaar een beetje buddy doen en dan met volle kracht ertegen duwen, meestal blijft het dan hangen. Soms valt hij eraf, maar eenmaal hij meer dan een week erop hangt, blijft hij. Die cd's hangen daar nu al meer dan een jaar.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ergela schreef:
    (...)
    Lol, ja, het is best wel eens wennen. Maar ik zit eigenlijk nooit aan mijn bureau. Die leuning is ervan gesukkeld (dat was oorspronkelijk deze in de bureau, maar ik heb mijn eigen bureaustoel naar de bureau verplaatst)
    en ja, die leuning duust telkens naar beneden.

    Mijn zitvlak viel er altijd van. Ik ben dus paar keer op de grond gesukkeld. :d

    Lowe schreef:
    (...)
    Mijn zitvlak viel er altijd van. Ik ben dus paar keer op de grond gesukkeld. :d

    Oh, ja, da's pas erg.
    En stiekem sta jij een stuk of vier keer op die foto's. -wbw-
    Haha, nee, gewoon de groepsfoto's enz. Random coole foto's.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ergela schreef:
    (...)
    Oh, ja, da's pas erg.
    En stiekem sta jij een stuk of vier keer op die foto's. -wbw-
    Haha, nee, gewoon de groepsfoto's enz. Random coole foto's.

    hhahaha oh help :d best dat ik het niet kan zien ;-)

    Wat een coole kamer heb jij. (:
    Mijn kamer spiegelt mijn persoonlijkheid niet. Nog niet,tenminste. Binnenkort komt daar verandering in. :Y)


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Lowe schreef:
    (...)
    hhahaha oh help :d best dat ik het niet kan zien ;-)

    Je staat er ook niet alleen op, het is telkens een groepsfoto of daar aan tafel. (:


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    de schok toen ik doorhad dat ik tussen die foto's sta
    dat zijn gewoon al de meeting en londen foto's?
    je weet nu al hoe mijn kamer eruit ziet meer dan 90 posters

    Mijn kamer heeft ook allemaal spullen met een betekenis of verhaal. En ik heb vooral veel oude en antieke spullen. Oude camera's van mijn opa en schelpen, oude kast bureau en tafeltje en van alles. Ik maak nog wel een keer een foto. J'adore mijn kamer. (cat)


    Til hug og blod.