• En dan ineens twee in twee dagen! Gisteren Clint Eastwood tijdens een Warner Bros. Studio Tour in Hollywood. Volgens de tourguide was het de zesde keer in twee jaar dat mensen een bekend persoon tegenkwamen tijdens de tour, dus dat was wel awesome ;D En vanmiddag tijdens het winkelen kwam ik Katherine Mcnamara tegen. Ik was alleen te starstruck (nu nog steeds een beetje), en te nerveus om om een foto te vragen, maar daar heb ik nu wel spijt van D;

    Welke bekende personen zijn jullie al tegen gekomen c: ?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Johnny Depp een keer in Londen!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Buiten een aantal ongeveer bekende vlamingen ben ik nog nooit een bekend persoon tegengekomen, nee (':
    Even denken, Lize Spit (die schrijfster van het smelt), een aantal kinderboekenauteurs, een actrice uit thuis, een presentatrice... Maar ja waarschijnlijk kent quasi niemand hen dus tja (':


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik ben Cara Delevingne eens tegen gekomen in Londen,
    Was s' avonds met mijn vriendin in de straten aan het ronddwalen en toen zagen we een aantal meisjes buiten aan een hotel staan. Bleek ze daar dus bij te staan, waardoor we iets hadden van "Kom, we gaan ook een foto vragen"
    Ze was eigenlijk wel lief.

    Ik heb het geluk gehad nog een aantal artiesten te hebben ontmoet maar dat was niet geheel spontaan op straat. Zo had ik bij Taylor Swift een uitnodiging voor Loft '89 en heb ik al enkele signeersessies bijgewoond van anderen.


    I'm becoming the best version of myself.

    Een paar jaar geleden was ik zo jaloers op je geweest, want toen was ik echt fan van Clint Eastwood :') Zo nice omg.
    Ik heb Tyler Joseph van Twenty One Pilots ontmoet en in december Steve-O ^^


    Caution first, always.

    Ik heb nog nooit echt een bekend iemand ontmoet. Ja een Groningse volkzanger, maar dat was onze melkboer dus dat is niet speciaal.


    Alleen maar tranen van geluk

    Adele schreef:
    Ik heb nog nooit echt een bekend iemand ontmoet. Ja een Groningse volkzanger, maar dat was onze melkboer dus dat is niet speciaal.

    Hahahaha hier moest ik om lachen :'D

    Nope naast Hakim van sesamstraat nog nooit echt bekende mensen.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2017 - 10:02 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Nee, nog geen helaas. Ik heb al wel een van mijn favoriete bands live gezien (:


    26 - 02 - '16

    Ik heb een presentatie gedaan samen met Jort Kelder? :'D


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Adele schreef:
    Ik heb nog nooit echt een bekend iemand ontmoet. Ja een Groningse volkzanger, maar dat was onze melkboer dus dat is niet speciaal.


    Hahahaha.

    Als ik een bekend persoon heb gezien, dan kan ik het me niet meer herinneren haha.
    Ik ben wel bij een signeersessie geweest van High School Musical de Nederlandse musical en heb een handtekening van die super jonge Tommie Christiaan waar ik nu echt een crush op heb haha. Wat mijn vriend volgens mij niet weet oeps.

    Ow wait. Ik heb Nick van Goede Tijden wel gezien/belaagd terwijl ik gtst niet eena volg...


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Aantal jaren terug heb ik een acteur uit Goede Tijden Slechte Tijden gezien, in de supermarkt.
    Verder nog wel eens een paar bekende Nederlanders gezien.

    Nope, never :3

    Maar vind t erg leuk voor jou ^.^


    ~My Mind Is Free~

    Kees Tol <3

    Hij was zo lief! Hij herkende mij al van het fanaccount dat ik voor hem heb op Instagram genaamd TolTeam. We hadden voor Kees voor zijn verjaardag al een video gemaakt, en een shirtje. Ik was zelf wel te zenuwachtig toen ik hem ontmoette bij de opnames voor Wat vindt Nederland, omdat Kees nog niet eens de deur uit was en alle dames ineens naar hem toe snelde. Ik stond een beetje te wachten totdat ik er tussen kwam het was alleen een beetje gedrang dus ik heb me er wel tussen moeten wurmen. Hij zat me wel steeds aan te kijken van "Ik herken je" en hij wilde nog wat zeggen alleen toen stond er iemand voor hem met een camera voor een foto.

    Ik heb ook een foto gekregen met hem ik was zo zenuwachtig, echt en ik kon wel huilen van blijdschap omdat ik Kees eigenlijk al vanaf 2009 volg toen hij begon bij de LOVE (Lokale omroep Volendam/Edam). Dus het was voor mij ook echt een starstuck momentje.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Oh wauw, dat is zo awesome! *O*

    Ik heb al een paar keer een bekende Nederlander gezien (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik heb Ashton Kutcher, Mila Kunis en hun dochtertje gezien in een restaurant in New York. Dat was best wel bizar, maar wel heel leuk.


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Ik heb een maand geleden vier uur in de kou staan wachten om Ted Neeley te ontmoeten, maar het is gelukt!


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"