• hier kan je foto's van je Nail art plaatsen, of van iemand anders.
    wel bij zeggen of ie van je zelf is of van iemand anders...

    zijn er kleuren die heel leuk bij elkaar staan?

    laat het weten, hier op het Nail Art Topic!


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Zelf doe ik er niet aan, omdat het me toch nooit lukt. Maar ik vond deze net op WeHeartIt en ik moet zeggen dat ik hem geweldig vind op de één of andere manier. (bloos)

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 14:49 ]

    AFIL schreef:
    Zelf doe ik er niet aan, omdat het me toch nooit lukt. Maar ik vond deze net op WeHeartIt en ik moet zeggen dat ik hem geweldig vind op de één of andere manier. (bloos)



    Is ie ook (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb laatst deze:


    En deze gemaakt:



    Maar ik ben ondertussen alweer toe aan iets nieuws, ik ben alleen te lui om me daar de tijd voor te nemen xd :3


    Inspiration can hit you any time

    Scandal schreef:


    Vandaag gedaan. Mijn inspiratie was een vriendin die zelf zo'n kraagje had gemaakt. =)


    Oeh, welke nagellak is die roze? Ik vind het kleur namelijk heel mooi


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Main topiecssss.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jullie hebben bijna allemaal lange nagels. Ik haat lange nagels. Die tikken zo erg, en dan kan je geen piano spelen;(.


    Food.

    Weejo, dat jullie het geduld hebben om dat te doen. =D

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 18:56 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Scharry schreef:
    Jullie hebben bijna allemaal lange nagels. Ik haat lange nagels. Die tikken zo erg, en dan kan je geen piano spelen;(.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Scharry schreef:
    Jullie hebben bijna allemaal lange nagels. Ik haat lange nagels. Die tikken zo erg, en dan kan je geen piano spelen;(.

    Ik tik niet met lange nagels. Ik haat het geluid dat iemand nerveus op de tafel zit te tikken. D:

    Negligible schreef:
    (...)

    Oeh, welke nagellak is die roze? Ik vind het kleur namelijk heel mooi

    C02 Nude van Catrice, maar die is van de FeMALE edition. Ik weet niet in hoeverre die nog verkrijgbaar is aangezien er nu een andere LE is.
    Ik vind het ook een heel mooie kleur. Het is zowel roze als nude, en het heeft een matte uitwerking, wat ik persoonlijk heel mooi vind. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:


    Vandaag gedaan. Mijn inspiratie was een vriendin die zelf zo'n kraagje had gemaakt. =)
    Wow, jij hebt lange nagels. Niet breken mijn nagels in lagen af als ik ze wat laat groeien. Vroeger had ik dat niet. (huil)

    Ik lak mijn nagels gewoon. Al heb ik wel eens pikachu op mijn nagels gedaan.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Een paar jaar geleden maakte ik altijd Chinese karakters op m'n nagels, nu plak ik af en toe chibi's op m'n nagels maar ik heb zo geen foto bij de hand.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    WATIC schreef:
    (...)Wow, jij hebt lange nagels. Niet breken mijn nagels in lagen af als ik ze wat laat groeien. Vroeger had ik dat niet. (huil)

    Ik lak mijn nagels gewoon. Al heb ik wel eens pikachu op mijn nagels gedaan.


    Bedoel je dat ze zo afschilferen?
    Dat komt doordat je een vitaminetekort hebt (: Ik neem nu vitaminen bij en heb het niet meer. En het kan ook komen doordat je je nagellak van je nagels aftrekt en niet mooi met dissolvant verwijdert.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)

    Bedoel je dat ze zo afschilferen?
    Dat komt doordat je een vitaminetekort hebt (: Ik neem nu vitaminen bij en heb het niet meer. En het kan ook komen doordat je je nagellak van je nagels aftrekt en niet mooi met dissolvant verwijdert.
    Zo in lagen, vroeger had ik dat niet. Ik pruts niet aan mijn nagellak. Ik doe er juist op omdat ze dan net ietsje minder splitsen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    WATIC schreef:
    (...)Zo in lagen, vroeger had ik dat niet. Ik pruts niet aan mijn nagellak. Ik doe er juist op omdat ze dan net ietsje minder splitsen.

    Ja, dat had ik ook. Dat komt doordat je een bepaald vitamine te kort hebt (: Ik had dat vroeger ook niet en nu neem ik dus vitaminen bij. Maar het is juist niet goed om nagellak op te doen als ze splitsen. Dat maakt het alleen nog erger na een eindje


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)
    Ja, dat had ik ook. Dat komt doordat je een bepaald vitamine te kort hebt (: Ik had dat vroeger ook niet en nu neem ik dus vitaminen bij. Maar het is juist niet goed om nagellak op te doen als ze splitsen. Dat maakt het alleen nog erger na een eindje
    Dat is het rare er aan, want soms werkt dat juist wel omdat er dan een laag op ligt. Maar volgens mij zit er niet echt een patroon in en is het eerder random dat ze breken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?