• hier kan je foto's van je Nail art plaatsen, of van iemand anders.
    wel bij zeggen of ie van je zelf is of van iemand anders...

    zijn er kleuren die heel leuk bij elkaar staan?

    laat het weten, hier op het Nail Art Topic!


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    WATIC schreef:
    (...)Dat is het rare er aan, want soms werkt dat juist wel omdat er dan een laag op ligt. Maar volgens mij zit er niet echt een patroon in en is het eerder random dat ze breken.


    Ja, dat wel, maar op lange termijn is het normaal niet goed. Dat werd toch tegen mij gezegd..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik ben daar te lui voor, maar ik heb wel altijd lange nagels, dus als iemand zin heeft om mijn nagels te doen moet je maar roepen haha.


    Your make-up is terrible

    Negligible schreef:
    (...)

    Ja, dat wel, maar op lange termijn is het normaal niet goed. Dat werd toch tegen mij gezegd..

    Je nagels worden er misschien wel geliger van, maar nagellak zorgt er wel degelijk voor dat je nagels steviger worden. Het is als het ware een lichte skelet voor je nagels. Elk laagje nagellak maakt in principe je nagel een laagje dikker. En als je de nagellak er weer af haalt, dan is die 'jas' er weer af.

    Ik voel dat verschil toch wel bij enkele vingers. (of ik nagellak op heb of niet)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Negligible schreef:
    (...)

    Ja, dat wel, maar op lange termijn is het normaal niet goed. Dat werd toch tegen mij gezegd..
    IK lak niet zo heel veel mij nagels. Enkel als ik zin heb en das meestal in fasen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?